Atlantis III: The New World (PC)

ObserwujMam (22)Gram (1)Ukończone (5)Kupię (3)

Poradnik do Atlantis III: The New World (PC)


Ogidogi @ 09:44 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.


Balony i korytarze.
Zgodnie ze słowami delfina wejdź w korytarz, potem skręć w pierwsze drzwi z lewej i później w trzecie z prawej. Nic nowego - same korytarze. W tył zwrot i wyjdź przez drzwi przed sobą, a wrócisz do czaszki. Wróć do delfina i rozejrzyj się za balonem, w którym widać coś jakby komnatę. Kliknąwszy nań, ponownie wrócisz do komnaty z membraną. Archeolog czeka, by wstawić ci kolejną drętwą gadkę. On też zaglądał w czaszkę, ale niczego nie zapamiętał.

Balon, przez który możesz wrócić.
Kiedy pójdzie sobie precz, zbliż się do kolumny, na której znajduje się płaskorzeźba i kliknij ją. Figura ożyje i zada ci pytanie – jeżeli prawidłowo spenetrowałeś korytarze, podasz prawidłową odpowiedź (na końcu korytarza jest kolejny korytarz). Kolumniarz wróci do płaskiego kształtu; ty wykonaj w tył zwrot – i spójrz na opuszczający się ze sklepienia dzwonek. Kliknij najdłuższe z serc.

Dzwonki.
Dzwonki zamienią się w zdalny pilot – urządzenie przypominające wielościan o trójkątnych ścianach. Możesz przez nie dotrzeć do kilku miejsc, uaktywniając odpowiednie trójkąty. Zacznij od obrazu po prawej. Jedna ze ścian pomieszczenia zniknie i zobaczysz przez nią straszliwą zadymę oraz lodowatą pustynię. Przejdź – by ujrzeć polowanie na kudłatego mamuta. Ten nie lubi, jak się nań poluje , więc puści się w pogoń, przed którą bohaterka i jej towarzysz skryją się w jaskini. Na domiar złego nie możesz wyjść z jaskini, bo przy jej wylocie czeka żądny zemsty Włochacz. No to zajrzyj w głąb jaskini. Joj! Polecisz na pysk i w dodatku twój duch oddzieli się od ciała. Przejdź do sąsiedniej jaskini przez kamienny mostek nad wodą - tam na ziemi zobaczysz tablicę z wizerunkiem leżącej postaci – to jakby ty! Przy głowie i stopach są rozmaite, wyryte w kamieniu symbole. Na razie nie wiesz, co oznaczają, ale z pewnością trzeba ci się będzie tego dowiedzieć. Nie opodal, pomiędzy wystającymi z gruntu kamiennymi kłami leży prehistoryczny oszczep. Podnieś go i przyjrzyj się galopującym po ścianach zwierzakom. Na razie niewiele tu wskórasz. Wyjdź z jaskini.

Oszczep.
Kiedy wrócisz do leżącej na kamiennej płycie dziewczyny, idź prosto przed siebie do następnej pieczary. Gdybyś przypadkiem zaszedł do swojego towarzysza, nie zaczynaj żadnej rozmowy – zresztą on i tak cię nie widzi. Wróć w głąb jaskini. W sąsiedniej pieczarze wal prosto przed siebie, aż zobaczysz kawał drewna z dziurą pośrodku. W Inventory masz pałeczkę: weź ją i wstaw w otwór, aż rozpalisz ognisko.

Stary indiański sposób rozpalania ognia.
Rozejrzyj się dookoła, na ścianach zobaczysz kilka czarnych wilków i biały. Musisz się pozbyć tych czarnych, niestety mnożą się jak króliki Lejzorka Rojsztwańca. Kliknij jeden z czarnych – rzuci się na innego o tym kolorze. Potem kliknij zwycięzcę tej walki – i już masz o dwa mniej. Powtarzaj to, dopóki nie zostanie tylko jeden jako zwycięzca. Wtedy pchnij do walki białego - który zagryzie czarnego na śmierć!

Białe wygrywa, czarne przegrywa!
I nagle biały wilk odzyska trzeci wymiar! A potem da nura w ścianę jaskini. No to za nim! Nie będzie biały pluł nam w twarz!

Na życzenie przechodzimy przez ściany!
I oto zjawiasz się na jakiejś wyspie. Nad tobą unosi się dziwaczna, latająca struktura – balon, nie balon; statek, nie statek... Czort wie, co to takiego, ale trzeba ci tam dotrzeć w jednym kawałku. Co prawda, po drodze będziesz musiał pokonać kilka przeszkód, ale w sumie można tego dokonać.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Atlantis III: The New World (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?