Poradnik do Gray Matter (PC)
Jesteśmy Davidem. Automatycznie odbieramy telefon. Udajemy się do St. Edmund Hall.
St. Edmund Hall
Po rozmowie ze strażnikiem wchodzimy do jadalni. Rozglądamy się, a potem klikamy na detektywa i rozmawiamy z nim. Podchodzimy do dziury w ścianie i oglądamy ją z bliska. Bierzemy do ręki dysk i wkładamy go do dziury. Wychodzimy z jadalni i spotykamy Angelę. Po krótkiej rozmowie zagadujemy ponownie do strażnika. Wracamy do Dread Hill
Dread Hill
Idziemy do kuchni i rozmawiamy z gosposią. Idziemy na górę i wchodzimy do sypialni Sam. Klikamy na szufladę przy łóżku i znajdujemy legitymację Sam. Otwieramy plecak i zabieramy list. Czytamy go. Schodzimy na dół i klikamy na telefon. Idziemy do prywatnego laboratorium. Na urządzeniu przybyła kolejna litera, oglądamy napis. Klikamy na komputer i moje dokumenty. Klikamy pierwszy artykuł i klikamy drukuj. Idziemy do głównego laboratorium i klikamy na komputer. Włączamy sesję 3. Ustawiamy 11,30, a potem klikamy 45s. Klikamy na zdjęcie mózgu Angeli. Klikamy teraz na 30s i ponownie przyglądamy się mózgowi Angeli. Bierzemy wydruk o mózgu do ręki i klikamy go na zdjęciu. Przenosimy się do St. Edmund Hall
St. Edmund Hall
Oglądamy scenkę i automatycznie odbieramy telefon. Przenosimy się do centrum Oxfordu.
Centrum Oxfordu
Idziemy do sklepu magicznego. Widzimy na wystawie plakat z Lady Byron. Oglądamy go i zabieramy ze sobą. Wracamy do St. Edmund Hall
St. Edmund Hall
Idziemy do jadalni i rozmawiamy z detektywem. Czas przenieść się do Londynu.
Londyn
Pukamy do drzwi po lewej stronie ekranu. Człowiekowi w drzwiach pokazujemy plakat z Lady Byron.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler