Teenagent (PC)

ObserwujMam (33)Gram (3)Ukończone (13)Kupię (1)

Poradnik do Teenagent (PC)


Ogidogi @ 20:10 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.



Wejdź do posiadłości. Zacznij zwiedzanie od drzwi po lewej. Weź wałek i butelkę chili. Wyjdź z kuchni. Wejdź w drzwi po prawej. Spod kanapy weź korek. Z wiadra weź koniak i szczypce. Poczytaj gazetę. Wypadnie z niej pilot. Weź go. Wyjdź i idź w prawo. Wejdź w pierwsze drzwi po lewej. Pogadaj z robotem. Dowiesz się, że jest on rodzajem sejfu, który otwiera się po trzech testach: zapachu, głosu, wyglądu. Jeśli stwierdzi, że stoi przed nim właściciel domu sejf się otworz. Wyjdź na zewnątrz. Idź w lewo i po schodach na górę.Przeszukaj wszystkie szuflady biurka. Zapamiętaj kolor wnętrza każdej z nich. W szufladach znajdziesz aparat fotograficzny i dyktafon. Spróbuj wyciągnąć książkę znajdującą się na regale. Coś jej nie puszcza. Przeczytaj tytuł książki. Teraz wyciągnij szufladę której kolor wnętrza odpowiada kolorowi w tytule książki. Ponownie spróbuj wyciągnąć książkę.Otworzy się skrytka. Weź z niej kasetę video. Zasuń szufladę. Z kosza na śmieci weź kartkę papieru i idź na dół. Idź w prawo i wejdź w drzwi po prawej. Owiń korek kartką papieru i wetknij go do zlewu. Odkręć kurek i napełnij zlew gorącą wodą. Używając gorącej wody odklej nalepkę z butelki chili i przyklej ją na koniaku. Wracaj do kuchni. Postaw fałszywe chili w miejscu gdzie stało chili. Wałkiem rozwal radio i weź baterie. Włóż je do polaroidu. Otwórz lodówkę. Niestety mięso przymarzło. Skocz na górę i z kosza weź kolejną kartkę.

Wracaj do kuchni i zapal kartkę na gorącej płytce. Kartką ogrzej mięso z lodówki. Weź mięso i wrzuć je do zupy. Zostanie ci woreczek. Idź do pokoju z telewizorem. Włóż kasetę do odtwarzacza. Włącz telewizor i pilotem uruchom video. Na ekranie pojawi się śpiewający Ciągwa. Nagraj jego głos na dyktafon i zrób mu zdjęcie. Idź do łazienki. Szczypcami weź skarpetki z kosza i idź do Robota. Podaj mu zdjęcie, skarpetki i puść nagranie. Robot otworzy sejf. Weź z niego słoik i pamiętnik Ciągwy. Z pamiętnika dowiesz się, że do Ciągwy często przychodził szalony wynalazca i sprzedawał mu różne zwariowane patenty. Pewnego dnia wynalazł on pigułki czasu, które sprawiały że człowiek był 1000 razy szybszy. Tymczasem do pokoju zacznie dobierać się Ciągwa. Ukryj się za lewym dolnym brzegiem ekranu. Strażnik poinformuje Ciągwę, że profesor przypomniał sobie formułę. Ciągwa zostawi klamkę i wyjdzie. Weź klamkę i wyjdź. Włóż klamkę do otworu w drzwiach po prawej (tych, przez które wchodziłeś do łazienki) i otwórz je. Otworzą się, ale w drugą stronę. Zażyj pigułki. Wyłącz go pstryczkiem i wejdź w drzwi po prawej. Będziesz próbował powstrzymać Ciągwę, ale ci to nie wyjdzie. Na szczęście w ostatniej chwili wpadnie kapitan antyterrorysta z RGB. Kapitan stwierdzi że wszystko skończone, ty jednak masz jeszcze do wyrównania rachunki z Ciągwą. Idź do pokoju z telewizorem. Szafa jest otwarta. Właź do środka. Bez zbędnych ceregieli trzaśnij Ciągwę w łeb butelką chili. Zadanie zostało wykonane.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Teenagent (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?