Teenagent (PC)

ObserwujMam (33)Gram (3)Ukończone (13)Kupię (1)

Poradnik do Teenagent (PC)


Ogidogi @ 20:10 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Zaczynasz przy bramie.Strażnikowi pokaż przepustkę. Zaczytany żołnież pozwoli ci przejść i każe zameldować się u kapitana. Ruszaj w prawo. Wejdź do biura kapitana.Dowiesz sie ,że będziesz musiał przejsć trzy testy.



Pierwszy test
Z łóżka wyciągnij sprężynę. Uwieś się na żarówce. Żarówka zostanie ci w ręce, a kabel upadnie na podłogę. Krzycz przez kraty tak długo, aż obsługa więzienna da ci miskę z jedzeniem. Włóż końcówkę kabla do miski, i przełącz włącznik (obok drzwi). Krzyknij przez kraty, że skończyłeś jeść.Zobacz czego dokonałeś, dzieki temu pierwszy test masz za sobą.
Drugi test
Musisz wyciągnąć od związanego kapitana hasło, którego nasz kapitan za żadną cenę nie chce zdradzić.Wyjdź z biura i przejdź w lewo. Urwij trawę rosnącą koło muru.
Połóż sprężynę (tę z karceru) na twardej ziemi i przy jej pomocy przeskocz przez mur.
Obejrzyj animacje, podczas której nie robiąc nic, zdobędziesz saperke.
Wróć do kapitana i połaskocz go trawą. Z kieszeni wypadnie mu nóż.
Wyjdź z kwatery kapitana i udaj się do góry, obok namiotu.
Nożem przetnij ogrodzenie, saperką zaś wykop kalejdoskop.
Idź do bramy wyjściowej. Daj strażnikowi kalejdoskop, a wzamian dostaniesz "Tydzień Żołnierza". Wróć do kapitana i pokaż mu gazetę.Powie ci hasło.
Przekaż je barmanowia dowiesz sie na czym polega trzeci test.
Akcja automatycznie przeniesie się do baru.

Trzeci test
Porozmawiaj z barmanem.Wręczy ci kubek kawy. Kawę wypij, zostaje kubek. Ze stołu weź resztki jedzenia i wyjdź z baru. Ze śmietnika na zewnątrz wydobądź linę.
Skocz do strażnika, który patrzy się w kalejdoskop i zabierz mu granat. Idź do biura kapitana.
Niestety nie zastaniezs go tam. Przywiąż linkę do granatu i spróbuj wysadzić szufladę w biurku.
Z rozwalonej szuflady wydostań pigułki nasenne.
Wyjdź i idź w lewo, następnie udaj się górną ścieżką.
Zmieszaj resztki jedzenia z pigułkami i połóż je na palu.Weź ptaszka i wdrap się na pal.
Kiedy wylądujesz w błocie, nabierz go trochę do kubka. Wyjdź z błota i wróć do baru. Ptaszka puść na radio. Ptaszek przekręci antenę, radio przestanie odbierać, a barman zacznie przy nim majstrować. Podmień kubek barmana, na ten twój - z błotem.
Potem zapytaj barmana, czy nie jest spragniony. Barman napije sie błota i padnie.
Udaj się przez drzwi po lewej, do tajemniczego pomieszczenia, do którego dostępu bronił ci do tej pory barman. Wetknij palec w mrugającą dziurkę. Z beczki, wyskoczy bardzo szybko nasz poszukiwany .Oznajmi Cie, że zdałeś trzeci test.

Wylądujesz z powrotem u szefa RGB, który nawet nie spodziewa się, że zdasz.
Wyśle Cię do małej wioski, gdzie mieszka niejaki Jan Ciągwa, który
ostatnio ma za dużo kasy.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Teenagent (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?