Teenagent (PC)

ObserwujMam (33)Gram (3)Ukończone (13)Kupię (1)

Poradnik do Teenagent (PC)


Ogidogi @ 20:10 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.


Zaczynasz nad jeziorem. Z łodzi weź złamane wiosło. Przejdź w dół. Znajdziesz się przed domem, gdzie jakiś małolat usiłuje trafić piłką do kosza. Niestety, nie bardzo mu to wychodzi, bo kosz jest za wysoko. Otwórz drzwi samochodu.
Dźwigienką znajdującą się w samochodzie zwolnij zatrzask bagażnika.
Z bagażnika weź skrzynkę z narzędziami (znajdziesz w niej klucz do nakrętek i podnośnik).
Poluzuj kluczem śrubę mocującą kosz.Chłopak trafi i zawoła dziadka.
Wejdź do domku i weź strzelbę oraz wiatraczek. Z szuflady weź chusteczkę.
Wyjdź na zewnątrz. Przejdź do góry, na pole. Obejrzyj kurę, kopnij ją i weź pióro. Strzelbą wypłosz wrony, dręczące stracha.Kiedy dostaniesz się do stracha, możesz wziąć mu okulary i płetwy. Weź sierp i zepsute grabie leżące na łące. Ze stogu siana wyciągnij igłę. Wróć nad jezioro. Naostrz sierp o kołowrót przy studni. Idź w dół, w prawo i w dół.
Podnośnikiem podnieś skałę. Weź kość leżącą pod skałą, sierpem zaś zetnij krzak.
W jaskini nie masz na razie niczego do roboty. Idź w prawo.
Psu daj kość, wejdź do piwnicy przez klapę. Spróbuj wziąć łopatę.
Chłopak wystrzeli z powrotem na zewnątrz. Zatrzaśnij klapę. Wstrząs poruszy ścianami.
Otwórz klapę ponownie i zejdź na dół. Możesz włączyć światło.
Weź łopatę i wyjdź na zewnątrz. Przy pomocy wiatraczka osusz wiszące przed domkiem pranie. Wejdź do domku i powiadom o tym starszą panią.
Babcia zbierze pranie. Wyjdź na zewnątrz i weź linkę, na której wisiało pranie.
Idź trzykrotnie w lewo i wejdź do leśniczówki.
Z półki zabierz serek, zaś z podłogi piłę tarczową. Wyjdź z domku. Idź w dół i w prawo.
Znajdziesz się przed posiadłością. Idź prawą dolną ścieżką. Teraz z powrotem w lewo.
Poczekaj, aż strażnik zacznie pociągać z butelki i krzyknij do niego.
Wystraszony cieć upuści butelkę. Weź ją i dolej whisky do piły tarczowej.

Idź prawą dolną ścieżką. Weź kamyk z ziemi i idź w prawo.
Pod dziką rośliną znajdziesz dziki ziemniak. Piłą utnij kawałek gałęzi i weź go.
Używając superkleju przyłącz gałąź do wiosła, tym samym je naprawiając.
Idź nad jezioro. Używając wiosła i łódki dostań się na wysepkę, na której zerwij dwa kwiaty. Wróć, połącz maskę do nurkowania z płetwami i przy pomocy uzyskanego zestawu do nurkowania zanurkuj w jeziorze.
Szybko weź kotwiczkę znajdującą się koło steru łodzi. Jeżeli się zagapisz, to bohater nie weźmie kotwiczki, bo zabraknie mu powietrza. Idź pod prawą ścianę posiadłości. Połącz linę z kotwiczką. Użyj powstałego ekwipunku żeby przedostac sie na drugą strone muru.
Niestety kotwiczka zahaczy o frak jakiegoś strażnika. Idź do domku pod którym siedzi pies i
wejdź do środka. Pogadaj z dziewczyną. Przedstawi się imieniem Ania. Ponieważ bohater nie ma szczęścia do kobiet, trzeba mu pomóc. Daj dziewczynie kwiatek.
Pogawędka z dziewczyną ci nie wychodzi, spróbuj zatem z babcią.
Daj jej drugi kwiatek. Ona pozwoli ci wziąć miotełkę ze stolika. Wyjdź na zewnątrz.
Wróć do leśniczówki. Posprzątaj miotełką w kominku. Sadzą z miotełki pomaluj ziemniak. Udaj się pod prawą ścianę posiadłości. Spróbuj wdrapać się na drzewo. Niestety, coś cię połaskocze. Wrzuć ziemniak do dziupli, to spowoduje, że ptak odleci. Wdrap się na drzwo. Niestety ostatnia gałąź okaże za krótka i spadniesz. Idź do strażnika. Nudź go tak długo, aż da ci ciastko. Weź celofan leżący na ziemi. Wróć do leśniczówki. Przepchnij ciastko przez otwór w kształcie serduszka. Powstałe serduszko owiń w celofan. Wyjdź z chatki. Wracaj do Ani. Daj jej ciastko. W zamian dostaniesz wstążkę. Napraw nią grabie. Idź przed leśniczówkę. Gadaj z wiewiórką tak długo, aż rzuci orzech w trawę. Grabiami przeczesz trawę i weź znaleziony orzech.
Wracaj do domu Ani. Na stole stoi miska ze sztucznymi owocami. Podmień orzech na sztuczne jabłko. Idź przed lewą ścianę posiadłości. Wymień z jeżem jabłko na szyszkę. Do szyszki
za pomocą kleju przymocuj piórko i igłę. Otrzymasz strzałkę. Idź w lewo i skieruj się w lewą górną ścieżkę. Strzałką ciśnij w gniazdo os. Pocisk przebije gniazdo, z którego wyleje się miód. Zwabiony zapachem niedźwiedź odciągnie osy, a ty właź przez klapę. Niestety i tym razem ci się nie uda. Wracaj na pole. Zatkaj mysią dziurę chusteczką, i daj myszy ser. Weź chusteczkę z myszą w środku z nory. Wrajcaj do jaskini i właź do środka. W otwór wepchnij mysz, dzierę zapchaj kamieniem, a kamień umocuj superklejem. Mysz zwieje inną drogą po drodze wypychając kawałek złota.
Weź go i wyjdź z jaskini. Idź pod lewą ścianę posiadłości. Spróbuj przekopać
się pod murem przy pomocy łopaty.
Trafisz na ropę, która na dodatek szybko się skończy. Zdenerwowany twą natarczywością Ciągwa wyjdzie przed posiadłość.
Idź w lewo i pogadaj z nim. Spróbuj przekupić złotem strażnika. Strażnik złoto weźmie, a ciebie nie wpuści. Weź banknot i przeczytaj znajdującą się na nim notkę. Pokaż banknot Annie.
Okaże się że Ciągwa chciał sobie kupić dziewczynę. W ten sposób wejdziesz do posiadłości

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Teenagent (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?