Programowanie na Kinecta jest bardzo proste
Tak przynajmniej twierdzi Carl Jones, człowiek odpowiedzialny za silnik (CryEngine) w Cryteku, a rzecz rozbija się o nad...
Tak przynajmniej twierdzi Carl Jones, człowiek odpowiedzialny za silnik (CryEngine) w Cryteku, a rzecz rozbija się o nad...
Spodziewacie się Crysisa na Next Generation Portable? Być może gra zawita na tą platformę, bo według rozesłanej przez So...
Któż by się spodziewał takiego scenariusza. Stuart Black, twórca jednej z rozkoszniejszych strzelanek na PlayStation 2 i...
City Interactive ogłosiło swoje plany na najbliższe lata. Pierwszą i najważniejszą informacją jest to, że zakupiona nied...
Tytuł niniejszej wiadomości może zachęcić fanów poszczególnych konsol do kolejnej bitwy, osobiście jednak nie przywiązyw...
W chwili obecnej najpopularniejszym silnikiem graficznym jest niewątpliwie zestaw narzędzi opracowanych przez firmę Epic...
Firma Crytek poinformowała w dniu dzisiejszym szeroko pojętych odbiorców, że istnieje już możliwość rozpoczęcia rozmów z...
O drugim Crysisie wiemy tak naprawdę niezbyt wiele - ot wiadomo, że tworzony jest zarówno na komputery klasy PC, jak i k...
Redakcja serwisu IGN miała niebywałą przyjemność zobaczyć kolejną prezentację silnika graficznego CryEngine 3.0, który j...
Przyznajcie się szczerze - kto z Was nigdy wcześniej nie spotkał się z Crysis? Jest w ogóle wśród nas ktoś taki? Jeżeli ...