Dżoryl_66 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 780 / 800) lvl 8 ]0 kudos
A twoim zdaniem zręcznościówka taka ja PoP powinna zawierać śladowe ilości walk? Na tym to przecież polega, na ciągłym schemacie: tor przeszkód -> walka -> zagadka...itd...itd.
Dżoryl_66 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 780 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Respawny są obowiązkowe. Trzeba z nimi walczyć do końca aż się nie otworzy przejście. W zapomnianych piaskach można dopiero powiedzieć że jest dużo walki z wieloma wrogami.
Dżoryl_66 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 780 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Dokładnie. Ale moim zdaniem gra jest poniekąd wzorem dla współczesnych zręcznościówek w świecie 3D. To ona zapoczątkowała to szaleństwo biegania po ścianach, robienia salt, wspinania się po słupach, półkach itp.