Dżoryl_66 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 758 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Gra ma chory, brutalny do bólu, przytaczający klimat. Świetna pod każdym względem mimo podeszłego wieku( jakby nie patrzeć to 6 i pół lat już minęło). Polecam.
Cytat: Ta gra nie tylko ma klimat, ona wymiata!Szczególnie podoba mnie się w niej to, że akcja gry jest przepleciona z filmikami, które uzupełniają tę grozę!Fabuła ukazuje psychikę bohatera, wspomnienia które są brutalne i straszne.Osadzony w więzieniu pełnym dziwnych zjawisk... Po prostu rewelacja.Te stwory takie krwiożercze i w ogóle co tu mówić!Trzeba zagrać!Ta gra powinna należeć do przedziału horror, nie inaczej.Powtarzam się ale to na prawdę znakomity tytuł.Polecam.
Dżoryl_66 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 758 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Jedno mnie zdziwiło. Wiem że Torque jest małomównym mrocznym twardzielem, ale w pierwszej części milczał przez całą grę a w "dwójce" tak jakby go magicznie odblokowało i burknął parę razy coś od siebie.
Dżoryl_66 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 758 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Czy tu chodziło o to aby była straszna? Raczej wątpię. Myślę że twórcom chodziło o tzw. klimat. Jakieś elementy grozy oczywiście znaleźć się musiały ale tu bardziej chodziło o wyżej wspomniany klimat. Takie jest moje zdanie.
Cytat: Dżoryl_66 Jedno mnie zdziwiło. Wiem że Torque jest małomównym mrocznym twardzielem, ale w pierwszej części milczał przez całą grę a w "dwójce" tak jakby go magicznie odblokowało i burknął parę razy coś od siebie.
Dżoryl_66 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 758 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Cytat: Trybal
Cytat: Dżoryl_66 Jedno mnie zdziwiło. Wiem że Torque jest małomównym mrocznym twardzielem, ale w pierwszej części milczał przez całą grę a w "dwójce" tak jakby go magicznie odblokowało i burknął parę razy coś od siebie.
Tak samo było w GTA 3 i GTA: Vice City
Niemi bohaterowie to jednak zmora współczesnych gier typu: Akcja(TPS, FPS etc.). Czyżby twórcom nie chciało się tracić kasy na podkładanie głosu pod pretekstem "lepszego wczucia się w role bohatera"?
Ale chyba faktycznie w FPS-ie łatwiej się wczuć w milczka.Sam wolę rzucać tekstami w stylu " ci w "albo"O ale lufa".Jedynie dla kolesia z Postala robię wyjątek ale jego celne uwagi są wielkiej zacności.