Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Uzbrojenie - Torchlight II - komentarze

Offline
amdep50 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 482 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Eeeee... co to ma być?

Zaczynam się obawiać. Prawie normą jest, że "dalsze ciągi" dobrych gier są do niczego, bo fikuśna grafika przeważa nad grywalnością. Chlubne wyjątki nie zmieniają tej reguły.

Nowe zwierzaki fajne, ale te zbroje cudaczne i zbyt dużo ich jest, Zobaczymy...



Offline
Kattowitz //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Desperado (exp. 4200 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
No właśnie? Co złego jest w kontynuacjach DOBRYCH gier, jaką de facto był (jest?) Torchlight? Każda gra ma swój własny klimat i styl, tak jak każdy developer i twórca ma swój zamysł i idee, nie widzę w tym nic złego. A jak już Andziorka napisała, co złego jest w urozmaiceniu? Na pocieszenie dopiszę, że Runic dodają do gry kreator modów, a więc zwierzątek, klas postaci i wszystkiego będzie jeeeeszcze więcej Szczęśliwy

Offline
Galkin12 //grupa Akademia Morderców » [ Assassyn (exp. 26 / 40) lvl 4 ]0 kudos
A moim zdaniem im więcej przedmiotów tym lepiej, przynajmniej jest jakaś różnorodność i jest w czym wybierać. Co do modów to właśnie dzięki nim wydłuża się żywotność gry przez co gra staję się coraz ciekawsza i bardziej urozmaicona. Warto dodać, że tej części gry został dodany tryb kooperacji czyli to czego najbardziej brakowało w "jedynce".

Liczba czytelników: 475820, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53799 wątków oraz napisali 675870 postów.