Kody do Torchlight II (PC)
Znajdź zapis gry - domyślnie powinien on być tutaj:
C:\Users\nazwa_użytkownika\Dokumenty\My Games\Runic Games\Torchlight 2\save
Znajdź plik settings.txt i otwórz go w notatniku następnie odnajdź linijkę: Console:0 I zmień wartość 0 na 1. Powinno to wyglądać tak: Console:1 zapisz zmiany i odpal grę.
Podczas gry wciśnij klawisz INSERT, co powinno otworzyć konsolę. Teraz można wpisać poniższe kody.
AIFREEZE – wyłączenie sztucznej inteligencji przeciwników;
ALLITEMS – ujawnienie wszystkich przedmiotów;
ALLSTATS x – podwyższenie statystyk o x punktów (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
ALWAYSCRIT – każdy cios to trafienie krytyczne;
ASCEND – przeniesienie się na niższy poziom;
DEFENSE x – otrzymanie x punktów obrony (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
DESCEND – przeniesienie się na wyższy poziom;
DEXTERITY x – otrzymanie x punktów zręczności (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
DISABLEPET – odesłanie zwierzaka;
FAME x – otrzymanie x punktów sławy (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
GOD – nieśmiertelność;
GODSPEED – nieśmiertelność + szybsze przemieszczanie się;
HELP – wyświetlenie listy komend;
HURTME x – skrócenie paska zdrowia bohatera i zwierzaka o x procent (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
IDENTIFYALL – identyfikacja wszystkich magicznych przedmiotów z inwentarza;
ITEM x y – pojawienie się w inwentarzu obiektu x w ilości y (zamiast x musisz wprowadzić oryginalną angielską nazwę przedmiotu, a zamiast y jakąś wartość);
KILLALL – zabicie wszystkich potworów;
LEVELUP – awans na wyższy poziom doświadczenia;
MAGIC x – otrzymanie x punktów magii (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
MONEY x – otrzymanie x sztuk złota (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
NOXP – zatrzymanie procesu zdobywania punktów doświadczenia;
PLAYERNOTARGET – potwory nie atakują sterowanej postaci;
QUESTCOMPLETE x – ukończenie questu x (zamiast x musisz wprowadzić oryginalną angielską nazwę questu);
RESETPETLEVEL – zresetowanie poziomu doświadczenia zwierzaka;
RESETPLAYER – zresetowanie statystyk, umiejętności i poziomu doświadczenia głównego bohatera;
RESETPLAYERLEVEL – zresetowanie poziomu doświadczenia głównego bohatera;
RESETSKILL – zresetowanie umiejętności głównego bohatera;
RESETSTATS – zresetowanie statystyk głównego bohatera;
RESTARTLEVEL – rozpoczęcie aktualnego poziomu od początku;
SETDIFFICULTY x – ustawienie x poziomu trudności (zamiast x musisz wprowadzić nazwę pożądanego poziomu trudności);
SETPETLEVEL x – awans zwierzaka na x poziom doświadczenia (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
SETTIME x – ustalenie pory dnia na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś godzinę);
SETTIMESCALE x – ustalenie skali czasu na poziomie x (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
SKILLPOINTS x – otrzymanie x punktów umiejętności (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
SPAWNCLASS x y z – pojawienie się klasy x w liczbie y na poziomie z (zamiast x, y i z musisz wprowadzić odpowiednie nazwy i wartości; dokładną listę klas wyświetla się poprzez wprowadzenie samego polecenia SPAWNCLASS);
SPEED – szybsze przemieszczanie się;
STATPOINTS x – otrzymanie x punktów statystyk (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość);
STRENGTH x – otrzymanie x punktów siły (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość).
Co istotne, kody mogą nie działać. Przed wykonaniem zmian na pliku zapisu, zrób jego kopię zapasową!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler