Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
TGA' 18: The Outer Worlds – Obsidian Entertainment zapowiedziało RPG w klimatach science-fiction - komentarze



Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7282 / 10800) lvl 13 ]2 kudos
New Vegas jedynie udowodnił jakie beztalencia pracują w Bethesdzie. Obsidian na ich własnym silniku, co powinno być dla Beth zawstydzające co najmniej, zrobił grę, która wyszła o niebo lepiej niż trójka. Świetnie byłoby, gdyby Microsoft odkupił przy korzystnych warunkach markę Fallout i zwrócił ją ich rodzicom z upadłego Interplay, którzy obecnie próbują się odrodzić pod skrzydłami Microsoft..... Echh.. dobrze, że za marzenia nie trzeba płacić Uśmiech

Offline
logan23 //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 6482 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: Uxon
New Vegas jedynie udowodnił jakie beztalencia pracują w Bethesdzie. Obsidian na ich własnym silniku, co powinno być dla Beth zawstydzające co najmniej, zrobił grę, która wyszła o niebo lepiej niż trójka. Świetnie byłoby, gdyby Microsoft odkupił przy korzystnych warunkach markę Fallout i zwrócił ją ich rodzicom z upadłego Interplay..... Echh.. dobrze, że za marzenia nie trzeba płacić Uśmiech
Uxon trafiłeś w punkt. Tak samo pokazał Pillars of Eternity. Że wciąż potrafią tworzyć gry.

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7282 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Oczywiście, że potrafią. Nigdy nie mieli kryzysu twórczego. Zobaczymy czym poskutkuje umowa z molochem, MSoft ponoć w nich uwierzył. Świetnie, mam nadzieję, że ta obiecywana przez Obsidian swoboda to nie tylko słowna zagrywka umówiona z nimi za niewielkie pieniądze na tymczasowe przetrwanie. Oby ta ekipa wybitnie zdolnych ludzi znalazła w końcu stabilność finansową, wtedy jestem przekonany, że będą wypuszczać naprawdę wielkie gry. Muszą po prostu zamiast na tym jak przetrwać, skupić się na tym, co potrafią robić najlepiej. Czyli na tworzeniu. A tych ludzi (Cain, Boyarsky) stać na tworzenie rzeczy wybitnych. Fajnie, gdyby Microsoft też to tak widział.

Offline
logan23 //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 6482 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: Uxon
Oczywiście, że potrafią. Nigdy nie mieli kryzysu twórczego. Obsidian powinien skupić się jedynie na tworzeniu gier, w mojej opinii podpisanie umowy z Microsoft może bardzo dobrze zaprocentować dla wszystkich, tak dla nich, jak i graczy. MSoft w nich uwierzył, świetnie, mam nadzieję, że ta obiecywana przez Obsidian swoboda to nie tylko słowna zagrywka umówiona z molochem za niewielkie pieniądze na tymczasowe przetrwanie. Oby ta ekipa znalazła w końcu stabilność finansową, wtedy jestem przekonany, że będą wypuszczać naprawdę wielkie gry. Ale muszą po prostu zamiast na tym jak przetrwać, skupić się na tym, co potrafią robić najlepiej. Czyli na tworzeniu. A tych ludzi (Cain, Boyarsky) stać na tworzenie rzeczy wybitnych. Fajnie, gdyby Microsoft też to tak widział.
Akurat przy Obsidianie pracowało wiele znanych nazwisk i chyba nadal pracuje. Tak samo Pillars of Eternity. Ale jedna sprawa dlaczego mi Obsidian i Bioware kojarzą z Interplayem. Pierwotni twórcami Pierwszych trzech fallout.

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7282 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Obsidian powstał właśnie po upadku Interplay, to w większości ci sami ludzie, Baldur's Gate 2 od BioWare wydał właśnie Interplay, a Pillars jest wydane przez Obsidian już niezależnie, z Kickstartera. Obsidian, BioWare i Interplay się poniekąd łączą, generalnie dobrze kojarzysz. Z małym zastrzeżeniem. Trzecim Falloutem wypuszczonym przez Interplay był Tactics, który nie ma nic wspólnego z Bethesdą. Fallout 3 jest już niezależną grą Bethesdy po wykupieniu, o ile się nie mylę, już wszystkich praw do marki. Do jednej z najsłynniejszych growych marek, za właściwie bezcen. Speców od marketingu Bethesda ma świetnych, bo rozegrali Interplay na cacy. Ale to inna historia. Szkoda tylko, że ostatecznie gracze na tym cierpią, że ich ulubioną serią obecnie zajmują się partacze nie mający pojęcia o tworzeniu erpegów. Bo Bethesda na erpegach się kompletnie nie zna. Oni potrafią robić jedynie gry eksploracyjne . A nie o to w Fallout chodzi. No ale skoro masz pełne prawa do marki, to możesz zrobić z nią to, co tylko zechcesz. Pozostaje tylko pytanie czemu Bethesda nie potrafiła / nie chciała nauczyć się niczego od Obsidian ze świetnego New Vegas.. Beztalencia? Czy lenie? A może jedno i drugie? Hmm..

Offline
logan23 //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 6482 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: Uxon
Obsidian powstał właśnie po upadku Interplay, to w większości ci sami ludzie, Baldur's Gate 2 od BioWare wydał właśnie Interplay, a Pillars jest wydane przez Obsidian już niezależnie, z Kickstartera. Obsidian, BioWare i Interplay się poniekąd łączą, generalnie dobrze kojarzysz. Z małym zastrzeżeniem. Trzecim Falloutem wypuszczonym przez Interplay był Tactics, który nie ma nic wspólnego z Bethesdą. Fallout 3 jest już niezależną grą Bethesdy po wykupieniu, o ile się nie mylę, już wszystkich praw do marki. Do jednej z najsłynniejszych growych marek, za właściwie bezcen. Speców od marketingu Bethesda ma świetnych, bo rozegrali Interplay na cacy. Ale to inna historia. Szkoda tylko, że ostatecznie gracze na tym cierpią, że ich ulubioną serią obecnie zajmują się partacze nie mający pojęcia o tworzeniu erpegów. Bo Bethesda na erpegach się kompletnie nie zna. Oni potrafią robić jedynie gry eksploracyjne . A nie o to w Fallout chodzi. No ale skoro masz pełne prawa do marki, to możesz zrobić z nią to, co tylko zechcesz. Pozostaje tylko pytanie czemu Bethesda nie potrafiła / nie chciała nauczyć się niczego od Obsidian ze świetnego New Vegas.. Beztalencia? Czy lenie? A może jedno i drugie? Hmm..
Tak to jest jak zwykli rzemieślnicy dostają do ręki perłę pośród gnoju i w krótkim czasie robią z perły. Zwykła pustą i bez wartościową,pozbawioną blasku błyskotkę. Właśnie Oryginalna seria Fallout kończy się właśnie na Fallout Tactics. Dalej to już drenowanie marki. Moim zdaniem Betshesda zajedzie Fallouta i będzie kicha. Szkoda że dawni twórcy pierwszych trzech fallout nie odkupią od nich praw. A dodam od siebie że Wasteland 2 też mi się kojarzy z interplay. Więc może ktoś z dawnych członków tego studia przykładał rękę do pracy przy tej grze.

Liczba czytelników: 475847, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53874 wątków oraz napisali 676161 postów.