Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Poziomy w DOOM są prawie jak skate parki, twierdzi deweloper - komentarze



Offline
EvilScrooge //grupa Mieszczanie » [ Mieszczanin (exp. 96 / 100) lvl 5 ]0 kudos
i oto chodziło! Wielu twórców tak naprawdę zapomina o co chodziło w klasycznych FPS'ach wypełniając proste korytarze masą potworów. Labiryntowe poziomy były domeną starych gierek. dopiero po roku 2005 zamordowano kreatywność aren zmagań, zaczynając od Unreal2 aż po Duke Nukem Forever. Mam nadzieję tylko, że będą tam sekety. W starych grach to eksploracja quasi-liniowych poziomów w poszukiwaniu sekretów ułatwiającyhc standardowo trudną rozgrywkę stanowiła największy powód do grania ponownie.

Liczba czytelników: 475820, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53799 wątków oraz napisali 675870 postów.