Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Dying Light na PS4 w pełnym 1080p, ale na XONE poniżej tej rozdzielczości - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Ano XO ma ostrzejsze, ale coś za coś, zapewne gdyby XO miało te 1080p to nie ma mowy o ostrzejszych teksturach. Microsoft samo sobie jest winne że wydało taki nie inny sprzęt zamiast pójść do konkurencji i złożyć wydajniejszą maszynkę do grania to zrobili to samo co SONY i nawet z tego powodu że SONY było pierwsze (JAKO EX miało mieć wydajniejszy układ którego miała nie mieć konkurencja) to MS składał u AMD głupota....... zwłaszcza że SONY nie ma mamony a Microsoft ją ma i to mnóstwo....
Wychodzi na to że obie firmy chciały zaoszczędzić mocno na tej generacji.



Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Całkiem niedawno czytałem news w którym to Microsoft twierdził że zwolnił więcej pamięci eSRAM dla developerów. Pamiętam też jak twórcy Dying Light to zachwalali i mówili o zwiększeniu płynności na XO Szczęśliwy Aż strach pomyśleć jaka to była wcześniej "płynność".

Najbardziej martwi mnie ta nowa metoda marketingu, czyli "1080p" które nie ma nic wspólnego z natywnym 1080p. Nie przypominam sobie by w tym przypadku ludzie byli informowani o tej "nowatorskiej" rozdzielczości przed premierą. Podobny trik zastosowano w ostatnim Call of Duty, a ja na miejscu tych ludzi którzy te gry na XO kupili, czułbym się po prostu oszukany.

Lepsze AF to zapewne złudzenie pochodzące z filtra PP, tak jak w przypadku innych gier. Wątpię by zwiększali AF podczas gdy musieli wyłączyć VSync żeby FPSy nie spadały do 15, co zaowocowało rwaniem obrazu, a i tak nie utrzymali tych 30.

Liczba czytelników: 475839, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53855 wątków oraz napisali 676091 postów.