Cytat: MicMus123456789
Dla mnie singiel zawsze jest na pierwszym miejscu, a multi to dodatek. Nawet w takim BF czy CoDzie przejdę singla posiedzę może z 10h w multi i tyle z tego. To samo z innymi grami, które mają multi.
No właśnie świetnie to ujebałeś dla ciebie, ale nie dla wszystkich. A przecież devolper patrzy pod kątem wszystkich graczy. Inaczej gdyby tego nie robił to mielibyśmy paradoks pokroju Call of duty z singlem na 15 godzin i brakiem multiplayera. A zapotrzebowanie jest całkowicie inne Multiplayer No1 a Singiel jako dodatek. Mało jest właśnie takich ludzi którzy stawiają singla na pierwszym miejscu.
Gdyby naprawdę Multiplayer nie był tak pożądany to na przestrzeni lat nie wyszedł by ci:
Conter-Strike: Source
Team Fortres 1 i 2
Left 4Dead 1 i 2
DOTA 2
Conter-Strike: GO
Cytat: MicMus123456789Co za głupota myśleć, że gry z singlem nie mają prawa bytu dziś
A taki Asasyn 4 to co? Ludzie to dla multi kupują? Nie, dla singla to robią. To samo z każdą inną grą. Multi to zawsze tylko dodatek, miły bądź nie, ale tylko dodatek.
Głupota jest dobrze nie przeczytać
tu się rozchodzi o FPSy
co mi po Assassins Creedzie. Jak sam widzisz twórcy sami od siebie dodali Multiplayer ciekawe czemu
i nie pisz że MP to tylko Dodatek w grach, chyba tylko dla ciebie, Bo chyba tylko właśnie we wspomnianym przez ciebie AC jest jako dodatek. Bo zazwyczaj MP to czarny koń w grach. Teraz Signiel to zaledwie dodatek, szczególnie w FPSach akcji gdzie długość singla to zaledwie 5 godzin. Takich gier ci mogę wymienić całe mnóstwo, a gier które lecą tylko i wyłącznie na długiego singla (oczywiście cały czas tu mam na myśli FPSy) jest jak ze świecą szukać.
A gier w których Singiel ucierpiał przez Multi też jest sporo.....
Kiedyś naprawdę standardem długości singla było 10-15godzin, dziś ten standard jest zminimalizowany do Max 8-10 godzin. Wszak jak dziś czytamy że FPS oferuję 8-10 godzin singla to każdy robi wielkie gały i wielkie WOW.