Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
GC '12: Dynamika, akcja, mniej straszenia - prezentacja Dead Space 3 - komentarze



Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18292 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Cytat: Loczek3545
No nie jestem pewien czy ta dynamika wyjdzie serii na dobre, no ale jak na razie to wygląda to całkiem ciekawie Uśmiech .

mi nie odpowiada taki stan rzeczy. Właśnie nuta survival horror z jedynki przekonał mnie do zakupu, a ta będzie doszczętnie ogołocona z tego elementu.

Offline
Pokora //grupa Wojownicy RPG » [ Paladyn (exp. 581 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Mam jedynkę i dwójkę. Jedynka jest niepowtarzalna!(Twinkle, Twinkle, Little star... x]) Dwójka już niestety była średnia, parę fajnych motywów. Ale najbardziej brakowało mi strachu przed spotkaniem z nieprzyjemniakami. W jedynce (przynajmniej ja to tak pamiętam) jeden potrafił narobić kłopotu, a 2-3 były czasami niezłym wyzwaniem. Pamiętam tylko, że w G0 było ich więcej (tych naściennych), ale to inna bajka. W dwójce już nie straszył. Były wszędzie. Prawie zero budowania napięcia (poza wspomnianymi paroma motywami, np komory z czymś pod koniec gry). No a tutaj... dużo, przewidywalne, słabe... pewnie też nie skończę historii tak jak w ME3 .. a szkoda.

No... rozpisałem się >.>

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
JA zakończę mimo wszystko będę chciał przejść DS3. Dwójka aż taka zła nie była fakt mniej Horroru ale itak trzymała poziom typu (brakowało amunicji itp: )
W trójce tego raczej już nie będzie choć niby rzekoma ma być mniej strzelania to po co mamy mieć 10 magazynków po 50 naboi ??. Bez sensu, chyba że wtedy to było tak na pokaz E3, w co wątpię

Offline
geass //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1360 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Teraz wszyscy stawiają w dużej mierze na efektowność swoich produkcji, a sami producenci strasznie nadużywają słów "epic moments", kiedy o swoich grach mówią. Nie chcę się czepiać, ale faktycznie boje się jak będzie z klimatem w tej grze. Zrobienie z tego zwykłego shootera moim zdaniem dobrym kierunkiem nie jest. Na prezentacjach też w moim odczuciu nie wygląda ta gra na niesamowitą. Zagrać za pewne będę chciał chociażby dla samej fabuły, która też może w poprzednich częściach nie była czymś niesamowitym, ale jednak ciekaw jestem co twórcy będą chcieli nam przedstawić.

Offline
Racoon //grupa Mieszczanie » [ Mieszczanin (exp. 88 / 100) lvl 5 ]0 kudos
Dlaczego rezygnują z horroru na rzecz akcji? Żeby więcej pulchnych amerykańców kupiło grę ;) Akcja jest dużo bardziej przystępna, a że raz czy dwa coś wyskoczy na ekran to nie straszenie, tylko żenada. No cóż, zawsze zostaje poczekać na drugą część Amnesii.

Offline
KreTsky //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 5119 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
W dwójce amunicji to brakowało chyba na najwyższym poziomie trudności. Bo na średnim amunicji było pod dostatkiem i jeszcze więcej.


W trybie zealota byl problem z amunicja bo wypadalo jej znacznie mniej.
A gre trzeba bedzie kupic jak juz 2 odslony sie przegralo. Ja do dwojki nie mam wielkich zastrzezen, chociaz faktycznie jedynka byla "ta straszna" czescia, to w dwojce bylo pare fajnych momentow. No niestety trzeba bedzie zagrac w gearsy w kosmosie a nie w horrora ;/

Liczba czytelników: 475844, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53865 wątków oraz napisali 676129 postów.