
Tunic to hack & slash utrzymany w klimacie kolorowego i bardzo przyjaznego fantasy. Za projektem stoi jeden człowiek - Andrew Shouldice.
W Tunic głównym bohaterem jest humanoidalny lis, który trafia do nieznanej krainy. Fabułę poznajemy dzięki narracji przez otoczenie, wyrywkowo. Wszystko dzięki odnajdywanym obrazom i zakodowanym informacjom tekstowym rozmieszczonym w świecie gry.
Rozgrywka Tunic korzysta z rozwiązań wypracowanych z czasów 8-bitowych gier takich serii jak The Legend of Zelda. Eksplorujemy otwarty świat poszukując interesujących miejsc skrywających łupy i bronionych przez potworów, a czasami nawet bossów. Walka utrzymana jest w hack & slashowym formacie, gdzie kamera umieszczona została w rzucie izometrycznym. Urozmaicenie stanowią dość liczne zagadki środowiskowe.
Oprawa wizualna Tunic imituje voxelową stylistykę oraz charakteryzuje się mocno nasyconą kolorystyką.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler