Halo Infinite z kolejnymi zmianami w progresie trybu multiplayer
Studio 343 Industries wprowadziło kolejne zmiany do systemu progresji w Halo Infinite. John Junyszek, menadżer społeczności 343i, poinformował o modyfikacjach na swoim Twitterze. To tylko wstęp do gruntownie przebudowanego modelu, nad którym deweloperzy nadal pracują.
Start bety multiplayera Halo Infinite nie był taki gładki, jak prawdopodobnie wielu mogło oczekiwać. Choć rozgrywka jest pierwszej świeżości i chwalona ze wszystkich stron (zwłaszcza po średnio udanych debiutach Call of Duty: Vanguard i Battlefield 2042), to studio 343 Industries zbiera sporo krytyki z uwagi na zbyt wolny system progresji i sposób monetyzacji. Dziś w grze pojawiły się kolejne zmiany, mające nieco przyspieszyć zdobywanie kolejnych XP.
Dzisiaj, 30 listopada, na swoim Twitterze John Junyszek, menadżer społeczności w 343 Industries, ogłosił zmiany w systemie progresji Halo Infinite. To następna tura doraźnych modyfikacji - choć nie wyglądają przekonująco, to jak napisał John, to tylko tymczasowe rozwiązanie w oczekiwaniu na gruntowne zmiany, nad którymi deweloperzy nadal pracują. Teraz pierwsze rozegranie spotkanie będzie warte 300 punktów, dwa kolejne 200, kolejne trzy 100 i tak aż do siódmego za 50. Każde następne będzie warte tyle samo.
Do tej pory punkty odblokowujące kolejne poziomy w Battle Passie zdobywaliśmy wyłącznie za codzienne i cotygodniowe wyzwania. Te niestety ujawniły mankamenty tego systemu, gdzie postęp był po prostu zbyt wolny i nawet doświadczonym graczom wbicie 2-3 poziomów zabierało kilka dni intensywnego grania.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler