Halo Infinite z kolejnymi zmianami w progresie trybu multiplayer

Studio 343 Industries wprowadziło kolejne zmiany do systemu progresji w Halo Infinite. John Junyszek, menadżer społeczności 343i, poinformował o modyfikacjach na swoim Twitterze. To tylko wstęp do gruntownie przebudowanego modelu, nad którym deweloperzy nadal pracują.

@ 30.11.2021, 20:35
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, xbox one, xbox x/s

Halo Infinite z kolejnymi zmianami w progresie trybu multiplayer

Start bety multiplayera Halo Infinite nie był taki gładki, jak prawdopodobnie wielu mogło oczekiwać. Choć rozgrywka jest pierwszej świeżości i chwalona ze wszystkich stron (zwłaszcza po średnio udanych debiutach Call of Duty: Vanguard i Battlefield 2042), to studio 343 Industries zbiera sporo krytyki z uwagi na zbyt wolny system progresji i sposób monetyzacji. Dziś w grze pojawiły się kolejne zmiany, mające nieco przyspieszyć zdobywanie kolejnych XP.

Dzisiaj, 30 listopada, na swoim Twitterze John Junyszek, menadżer społeczności w 343 Industries, ogłosił zmiany w systemie progresji Halo Infinite. To następna tura doraźnych modyfikacji - choć nie wyglądają przekonująco, to jak napisał John, to tylko tymczasowe rozwiązanie w oczekiwaniu na gruntowne zmiany, nad którymi deweloperzy nadal pracują. Teraz pierwsze rozegranie spotkanie będzie warte 300 punktów, dwa kolejne 200, kolejne trzy 100 i tak aż do siódmego za 50. Każde następne będzie warte tyle samo.

Do tej pory punkty odblokowujące kolejne poziomy w Battle Passie zdobywaliśmy wyłącznie za codzienne i cotygodniowe wyzwania. Te niestety ujawniły mankamenty tego systemu, gdzie postęp był po prostu zbyt wolny i nawet doświadczonym graczom wbicie 2-3 poziomów zabierało kilka dni intensywnego grania.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?