W Assassin's Creed: Valhalla będzie mniej grindu niż w Odyssey
Twórcy chcą, aby ten konkretny element był lepiej zrównoważony.
Premiera Assassin's Creed Valhalla będzie jednym z najważniejszych wydarzeń growych końcówki bieżącego roku. Jeśli na debiut projektu czekacie, zerknijcie na naszą zapowiedź, a przy okazji przygotujcie się na nieco mniej grindu niż w przypadku Assassin's Creed Odyssey.
Assassin's Creed Odyssey oferowało ogromny świat i całkiem interesujący wątek fabularny. Było jednak również krytykowane ze względu na ogromny grind, wymagany do tego, by brnąć do przodu. Assassin's Creed Valhalla ma to niedopatrzenie naprawić.
Kreatywny dyrektor Assassin's Creed Valhalla, Ashraf Ismail, rozmawiał niedawno z Press Start, a w trakcie wywiadu powiedział, że grind w jego projekcie jest lepiej wyważony. Gracz nie będzie do niczego zmuszany. Będzie mógł skupić się tylko na głównej opowieści, jeśli będzie miał na to ochotę.
"W przypadku Valhalla, balansując grę, chcieliśmy pozwolić graczom na konsumowanie zawartości w dowolny sposób. Ponownie, zbudowaliśmy naprawdę intrygujący świat, który obserwujesz w trakcie Mrocznych Wieków Anglii oraz Norwegi. Przy okazji, kiedy opuścisz Norwegię, ruszając do Anglii, zawsze będziesz mógł wrócić do Norwegii, więc stworzyliśmy te piękne, żyjące światy i chcemy, aby gracze grali w sposób w jaki chcą. Pod tym względem mamy równowagę".
"Ludzie mogą skupić się na narracji, to nie jest problemem, można się skupić na osadzie, znowu działa to bez problemu. Jest to w rękach gracza. To był nasz cel, pokazujemy podróż Eivos, skupiamy się na tym. Jeśli ludzie będą chcieli się na niej skupić, będą mogli to zrobić".
Assassin's Creed Valhalla dostępne będzie pod koniec bieżącego roku, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One, Xbox z serii X, PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Co ciekawe, na Xboksie będzie ono wspierać inicjatywę Smart Delivery.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler