Days Gone – łatka 1.05 poprawia wiele, lecz problemy z dźwiękiem wciąż dokuczają
Optymalizacja Days Gone z dnia na dzień się polepsza, ale twórcy mają nadal sporo pracy nad poprawianiem błędów.
Days Gone trafiło do posiadaczy PlayStation 4 w ubiegły piątek, lecz jego premiery nie można zaliczyć do idealnych. Kopie recenzenckie zawierały sporo błędów, a twórcy dwoili się i troili, aby w dniu debiutu produkt działał zadowalająco. Nasz tekst, sporządzony z uwzględnieniem części poprawek, możecie przeczytać tutaj.
Większość uciążliwych usterek udało się wyeliminować, zwłaszcza najnowszą łatką z oznaczeniem 1.05. Lista poprawek wygląda następująco:
- Naprawiono błędy powodujące wyłączanie się gry;
- Wprowadzono poprawki do zacinania się gry;
- Ulepszono płynność rozgrywki;
- Poprawiono działanie i stabilność gry;
- Poprawki do rozmaitych glitchy;
- Naprawa mniejszych bugów oraz drobne zmiany.
Wielu graczy twierdzi, że Days Gone działa u nich prawidłowo, lecz u innych błędy trafiają się nadal. Poza tym, wciąż nie rozprawiono się do końca z zanikaniem dźwięku. Niektórzy zgłaszają, że program potrafi gubić udźwiękowienie otoczenia i przeciwników, np zarażonych, przez co gracze mają problemy z zauważeniem ich obecności. Oprócz tego, zanika dźwięk w losowych dialogach, czasem nawet całych scenach.
Bend Studio nadal ma pełne ręce roboty. Miejmy nadzieję, że techniczny stan Days Gone niebawem się całkowicie ustabilizuje, gdyż za miesiąc twórcy planują wydać darmowy dodatek, z "trybem przetrwania", a także nowymi wyzwaniami poświęconymi walce, jeździe motocyklem oraz walce z hordami.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler