Rocket League - wpólne granie posiadaczy wszystkich platform opóźnione do 2019
Studio Psyonix ogłosiło, że aktualizacja do Rocket League wprowadzająca możliwość bycia w jednej drużynie graczom ze wszystkich platform została opóźniona do 2019 roku.
Rocket League od studia Psyonix cieszy się niesłabnącą popularnością - tylko w zeszłym roku na wszystkich platformach mieliśmy blisko 40 milionów graczy, a kolejne aktualizacje oraz wydarzenia przygotowywane z przeróżnych okazji (kilka dni temu wystartował halloweenowy event) raczej nie odrzucają chętnych - doskonale obrazuje to niedawna zapowiedź twórców odnosząca się do braku planów na kontynuację!
Kolejnym sporym "ficzerem" przygotowywanym przez Psyonix jest tzw. Rocket ID umożliwiającym wspólną grę - i nie mówię tutaj o obecnej od ponad roku funkcji cross-platform - w jednej drużynie przez posiadaczy wszystkich platform! Niestety - rewolucyjna jak na obecne standardy funkcja przekładana jest od niemal roku i pierwotnie miała zadebiutować jeszcze we wrześniu 2018, lecz z przyczyn technicznych znów została opóźniona - tym razem na wczesny 2019!
Ostatnią istotniejszą zmianą w Rocket League było wprowadzenie w łatce sprzed kilku tygodni tzw. Rocket Passa - za równowartość ok. 35 złotych (10 kluczy) otrzymujemy 50% więcej zdobywanego doświadczenia, a ponadto odblokowujemy dodatkowe - niemożliwe do osiągnięcia dla osób bez tej przepustki - nagrody.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler