Shadow of The Colossus Remake - zobacz jak powstawały kolosy
Premiera coraz bliżej, macie już swój pre-order?
Studio Bluepoint Games opublikowało całkiem interesujący materiał związany z grą Shadow of the Colossus, a konkretniej z remakiem tegoż przedsięwzięcia, który zadebiutować ma na rynku już w przyszłym tygodniu.
Z filmu dowiadujemy się w jaki sposób deweloperzy odświeżonego Shadow of the Colossus przygotowywali najważniejszy element projektu, czyli modele wszystkich kolosów, z którymi główny bohater musi się zmierzyć.
Jeden z deweloperów, Bob Wallace, pokazuje co twórcy musieli zrobić, aby przenieść modele oryginalnych kolosów z gry dla PlayStation 2 do remake'u, który opracowywano z myślą o PlayStation 4. Wallace wyjaśnia jak programiści wyciągali dane, a następnie tworzyli na ich podstawie wysokiej rozdzielczości odpowiedniki.
Jak twierdzi deweloper, jedną z najbardziej wymagających czynności było dodanie większej liczby tekstur do każdego kolosa w grze. Mieli oni wyglądać naturalniej, a w związku z tym na ich "ciałach" pojawiły się m.in. ślady po mieczach oraz rany, które zadawali próbujący ich zlikwidować śmiałkowie.
Cały film znajdziecie poniżej, a jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się na zakup Shadow of the Colossus spójrzcie do naszej recenzji. Grę nabędziecie natomiast m.in. w sklepie PlayStation Store. Jej premierę zaplanowano na dzień 7 lutego bieżącego roku, a my pracujemy już nad poradnikiem.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler