Days Gone to wiele godzin scenek przerywnikowych
Twórcy stawiają nie tylko na akcję, ale także na opowieść.
Nad grą Days Gone pracuje obecnie studio Bend. Mimo że produkcja w znacznej mierze nastawiona na szybką i dynamiczną akcję, nie zabraknie w niej rozbudowanego wątku fabularnego. Twórcy pochwalili się nawet, że na jej potrzeby przygotowano sporo scenek przerywnikowych.
Kwestię fabuły poruszył jeden z aktorów występujących w Days Gone, Sam Witwer. Podczas rozmowy z managerem społeczności gry Star Citizen powiedział on, że jego postać, Deacon St. John, czyli protagonista projektu, jest dość gadatliwy. W studio nagraniowym przygotowano dla niego "wiele godzin przerywników".
Sama jakość oraz rodzaj przerywników pozostają kwestią niejasną. Więcej na ten temat dowiemy się najpewniej dopiero po premierze przedsięwzięcia, którą zaplanowano na 2018 rok - jeśli, rzecz jasna, nic się nie zmieni. Days Gone powstaje oczywiście wyłącznie z myślą o konsoli PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler