Anthem nie będzie stosowało dynamicznie zmieniającego się poziomu trudności
BioWare chwali się też kolejnym kamieniem milowym swojego projektu.
Przed kilkoma dniami pisaliśmy o tym, że Electronic Arts opatentowało system, który pozwala firmie modyfikować poziom trudności w swoich grach, zachęcając graczy np. do inwestowania w mikrotransakcje.
W sieci natychmiast pojawiły się wówczas obawy o to, że w nadchodzących projektach korporacji rozwiązanie to będzie stosowane. Nie wiemy, jak w innych grach, ale w Anthem go nie znajdziemy.
Kwestię dynamicznie zmieniającego się poziomu trudności poruszono na łamach portalu Reddit. Głos w sprawie zabrał jeden z pracowników BioWare, Brennon Holmes. Napisał on, że Anthem pozbawione będzie algorytmów manipulujących zaangażowaniem graczy.
"Naprawdę nie wiem skąd się to wzięło", powiedział Holmes. "Nie robimy niczego w tym stylu", dodał.
Z innych wieści na temat Anthem, na łamach Twittera pojawił się wpis niejakiego Alaina Baxtera - innego pracownika BioWare. Potwierdził on, że Anthem zdobyło kolejny kamień milowy, a zatem jest coraz bliższe ukończenia. Nie zdradził niestety kiedy będzie nam dane w nie zagrać.
Well, it’s been awhile, but it’s time for another Anthem Milestone Review! #Anthem #BioWare pic.twitter.com/9iiCpSSQ0x
— Alain Baxter (@AlainBaxter) 11 stycznia 2018
Premiery najnowszego projektu BioWare spodziewamy się jeszcze w tym roku, najpewniej w drugiej połowie. Zmierza on do posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler