Mass Effect: Andromeda - twórcy nie mają w planach wersji na Nintendo Switch

Producent kolejnej odsłony serii Mass Effect wypowiedział się na temat wersji przeznaczonej na nową konsolę Nintendo.

@ 04.01.2017, 15:06
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
pc, switch, ps4, xbox one

Mass Effect: Andromeda - twórcy nie mają w planach wersji na Nintendo Switch

Za niespełna dwa tygodnie Nintendo zorganizuje w Tokyo oficjalne wydarzenie poświęcone konsoli Nintendo Switch. Najnowsze dziecko japońskiego koncernu zostanie zaprezentowane światu, a w trakcie demonstracji poznamy detale na temat specyfikacji sprzętowej, daty debiutu oraz ceny. Jeśli zaś chodzi o dostępne tytuły, wiemy na pewno, że jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji tego roku, Mass Effect: Andromeda, ominie wspomnianą platformę, przynajmniej w najbliższej przyszłości.

Informacja ta pojawiła się podczas wywiadu, jakiego udzielił Michael Gamble z BioWare, producent tytułu, dla portalu stevivor.com. Zapytany o kwestię premiery dzieła na konsoli Nintendo, odpowiedział on następująco:

"Nie, na razie nie. Niczego takiego nie planujemy. Kiedy Switch pojawi się na rynku i wszyscy będą wręcz błagać o Mass Effect: Andromeda, wtedy kto wie. Nigdy nie odcinamy się od takich możliwości".

Ponadto Gamble został zapytany o kwestię PlayStation 4 Pro oraz Project Scorpio. Kwestie techniczne odnośnie działania nowego Mass Effect'a na mocniejszej wersji maszynki Sony poznamy na przełomie stycznia i lutego. Co do sprzętu Giganta z Redmont, członek zespołu BioWare wyraził się jasno: "Póki co nie mamy żadnych planów z tym związanych".

Mass Effect: Andromeda trafi na rynek wiosną bieżącego roku w wersjach dla PlayStation 4, Xboksa One oraz PC.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   15:35, 04.01.2017
No i słusznie. Nigdy nie można mówić nigdy.
Swoją drogą ciekawe kiedy poznamy wymagania minimalne.
0 kudosMicMus123456789   @   19:51, 04.01.2017
Dobrze, że się nie odcinają. I w sumie trudno debatować czy to dobrze czy źle kiedy nie znamy jeszcze specyfikacji, przez co nie wiadomo nawet czy sprzęt uciągnął by gre Dumny
0 kudosJackieR3   @   19:58, 04.01.2017
Raany.Wy z waszym sprzętem się przejmujecie. Zdziwiony BioWere i EA raczej starają się dotrzeć do szerokiego grona odbiorców ,tych ze słabymi kompami .
0 kudosTheCerbis   @   20:08, 04.01.2017
Mi raczej nie pójdzie zbyt dobrze na maksymalnych. :<
0 kudosJackieR3   @   20:28, 04.01.2017
Nie kojarzę czy kiedyś jakąś grę przeszedłem na maksymalnych. I cholibka czy jestem z tego powodu nieszczęśliwy ? Wali mnie to. Uśmiech
0 kudosTheCerbis   @   20:50, 04.01.2017
Ja lubię mieć wysokie detale, po to są i po to się twórcy starają. Jeśli jest taka możliwość i dobrze działa to czemu nie. Jeśli nie to przechodzę na niższych albo czekam. Obecnie mam tyle zaległości, że PC mi wystarcza a do czasu nowszych gier będę miał i tak nowy komputer. Poza tym kupię już pełne i niedrogie gry, nie jakieś pocięte i zabugowane. W sumie niezła taktyka, jeśli ktoś nie musi lub nie może przechodzić gry już od premiery.
0 kudosmrPack   @   21:25, 04.01.2017
W przypadku Switch jest chyba jeszcze zbyt wiele niewiadomych by mogli tak po prostu obiecać stworzenie wersji gry także na ten sprzęt. Na razie niech się skupią na wersjach produkcji przeznaczonych na komputery i konsole, które już są na rynku.
Dodaj Odpowiedź