Titanfall 2 dostanie serwery dedykowane
Twórcy chcą, aby gracze z całego świata, niezależnie od lokalizacji, bawili się tak samo dobrze.
W pierwszej odsłonie Titanfall deweloperzy, we współpracy z Microsoftem, wykorzystali serwery chmury, Azure. Działały one świetnie, ale tylko tam, gdzie w pobliżu znajdowały się maszyny dołączone do niej. Tam, gdzie ich nie było, gra korzystała z technologii połączeń bezpośrednich, które powodowały lagi.
Tym razem zdecydowano się jednak użyć serwerów dedykowanych. Jak twierdzą projektanci, mają one mniejsze opóźnienie, a w rezultacie zapewnią lepsze doznania. Do napędzania gry wykorzystano doświadczenia firmy Multiplay. To ona zapewni maszyny, na których działać będzie Titanfall 2 na całym świecie. Co ciekawe, technologia integruje sprawnie rozliczne chmury oraz serwery dedykowane, dzięki czemu doznania wszędzie będą takie same.
"Premiera Titanfall 2 będzie większa i lepsza niż w przypadku poprzedniej gry, a co naprawdę ważne dla mnie, gra po prostu działa", powiedział główny programista studia Respawn Entertainment, Jon Shiring.
"Chcieliśmy mieć pewność, że mamy ogromne możliwości skalowania oraz niezawodności, więc połączyliśmy siły z Multiplay ponieważ mają znaczne doświadczenia w usługa hostingowych oraz bardzo sprawnie skalujący się produkt, który potrafi łączyć siły z usługami chmury, a my skupiamy się na robieniu gier. Pracowaliśmy z Multiplay, aby mieć dostęp do wielu chmur oraz serwerów w każdym regionie świata".
Premiera Titanfall 2 odbędzie się 28 października 2016 roku. Tytuł zadebiutuje na PC, PS4 oraz Xboksie One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler