Halo 5: Guardians pod lupą Digital Foundry - i z nadzieją na wersję na PC
Studio 343 Industries skończyło już, co prawda, produkcję Halo 5: Guardians, a płyta-matka powędrowała do tłoczni.
juve @ 23.10.2015, 12:42
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
xbox one
Studio 343 Industries skończyło już, co prawda, produkcję Halo 5: Guardians, a płyta-matka powędrowała do tłoczni. Przedpremierowo kolejnemu Halo przyjrzało się Digital Foundry, obnażając wszelkie niedoskonałości i walory gry.
Nawiązując do testów wspomnianego zespołu można wywnioskować, że Halo 5: Guardians. jest płynne i działa praktycznie w stałych 60 klatkach na sekundę. Warto podkreślić, że rozdzielczość 1080p nie jest stała i pojawia się tylko w konkretnych momentach. Gra 343 Industries może się pochwalić stabilnością animacji utrzymywaną przez cały okres rozgrywki.
Co ciekawe, producenci nowego Halo wypowiedzieli się również na temat możliwości przeniesienia "piątki" na komputery osobiste. Frank O’ Connor, który podczas streamu zorganizowanego przez serwis GamesRadar+, stwierdził, że jest to całkiem prawdopodobne, ponieważ polityka Microsoftu jest nastawiona na promocję Windowsa 10 i nadchodzącego DirectX 12. Co ciekawe, już wcześniej zastosowano taki manewr (wydania dzieła z spod szyldu Halo na komputerach osobistych) - w przypadku pierwszej odsłony cyklu.
Gameplay przygotowany przez Digital Foundry oraz analizę wideo znajdziecie poniżej. Pamiętajcie, że zaprezentowany materiał to początek opowieści, zatem uważajcie na potencjalne spoilery. Premiera Halo 5: Guardians już 27 października ekskluzywnie na Xboksa One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler