Dying Light - wypij wodę, zgarnij kod, czyli najnowsza promocja gry

Activision znalazło ciekawy sposób promowania Destiny. Korporacja podpisała umowę z Redbullem, na podstawie której na rynek trafią specjalne, limitowane puszki napoju.

@ 25.06.2015, 15:06
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Dying Light - wypij wodę, zgarnij kod, czyli najnowsza promocja gry

Activision znalazło ciekawy sposób promowania Destiny. Korporacja podpisała umowę z Redbullem, na podstawie której na rynek trafią specjalne, limitowane puszki napoju. Techland postanowiło odpowiedzieć własną promocją, tyle że związaną z Dying Light.

W trakcie tegorocznego lata na amerykańskich i kanadyjskich półkach sklepowych znaleźć będzie można limitowaną wersję puszek z napojem Redbull. Jeśli zdecydujecie się na ich zakup, otrzymacie specjalny kod, który, po zrealizowaniu, da wam chwilowego boosta do zbieranego doświadczenia oraz jakiś dodatkowy quest w rozszerzeniu The Taken King. Firmie Techland pomysł ten spodobał się na tyle, że studio przygotowało własną promocję.

Do wszystkich graczy, którzy zdecydują się wypić szklankę wody, zrobić zdjęcie, a następnie otagować je przy pomocy specjalnego hasha, wysłany zostanie (w bliżej nieokreślonym terminie), zupełnie darmowy kwit na broń w grze Dying Light. Bo wiecie - woda jest zdrowa, prawda?

Poniżej znajdziecie wpis na Twitterze promujący akcję.



Sprawdź także:
Dying Light

Dying Light

Premiera: 27 stycznia 2015
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE, SWITCH, PS5, XBOX X/S

Dying Light to stworzona przez firmę Techland gra akcji, w której największy nacisk położono na elementy survivalu, jak również kooperację pomiędzy graczami.Dying Light p...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?