Dying Light - wypij wodę, zgarnij kod, czyli najnowsza promocja gry
Activision znalazło ciekawy sposób promowania Destiny. Korporacja podpisała umowę z Redbullem, na podstawie której na rynek trafią specjalne, limitowane puszki napoju.
bigboy177 @ 25.06.2015, 15:06
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Activision znalazło ciekawy sposób promowania Destiny. Korporacja podpisała umowę z Redbullem, na podstawie której na rynek trafią specjalne, limitowane puszki napoju. Techland postanowiło odpowiedzieć własną promocją, tyle że związaną z Dying Light.
W trakcie tegorocznego lata na amerykańskich i kanadyjskich półkach sklepowych znaleźć będzie można limitowaną wersję puszek z napojem Redbull. Jeśli zdecydujecie się na ich zakup, otrzymacie specjalny kod, który, po zrealizowaniu, da wam chwilowego boosta do zbieranego doświadczenia oraz jakiś dodatkowy quest w rozszerzeniu The Taken King. Firmie Techland pomysł ten spodobał się na tyle, że studio przygotowało własną promocję.
Do wszystkich graczy, którzy zdecydują się wypić szklankę wody, zrobić zdjęcie, a następnie otagować je przy pomocy specjalnego hasha, wysłany zostanie (w bliżej nieokreślonym terminie), zupełnie darmowy kwit na broń w grze Dying Light. Bo wiecie - woda jest zdrowa, prawda?
Poniżej znajdziecie wpis na Twitterze promujący akcję.
We're jumping on the latest trend in game marketing!
#DrinkRightDyingLight > #DrinkForDLC pic.twitter.com/DQHr6MRFwi
— Dying Light (@DyingLightGame) czerwiec 24, 2015
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler