Wiedźmin 3: Dziki Gon na Xboksie One zmienia rozdzielczość między 900p, a 1080p
Plotki na temat rozdzielczości w Wiedźmin 3: Dziki Gon krążą w sieci już od jakiegoś czasu. Twórcy nie chcieli nic na jej temat powiedzieć, ale wreszcie doszło do przecieków, z których dowiedzieliśmy się, że na PS4 dostaniemy 1080p, a na XONE 900p.
bigboy177 @ 12.05.2015, 11:22
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
xbox one
Plotki na temat rozdzielczości w Wiedźmin 3: Dziki Gon krążą w sieci już od jakiegoś czasu. Twórcy nie chcieli nic na jej temat powiedzieć, ale wreszcie doszło do przecieków, z których dowiedzieliśmy się, że na PS4 dostaniemy 1080p, a na XONE 900p. Prawda jest jednak bardziej skomplikowana.
Właśnie się dowiedzieliśmy, że Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsoli Xbox One działał będzie w dwóch rozdzielczościach, dynamicznie przełączanych w zależności od sytuacji. Czasem gra renderować będzie w 900p, a czasem w 1080p. Informacja pochodzi od deweloperów. Opublikowali oni też film, ukazujący grę na platformie Microsoftu.
"Film, który oglądacie został przechwycony bezpośrednio z konsoli Xbox One. Pracowaliśmy nad tym, aby dać graczom możliwie najlepsze doświadczenia na Xboksie One i w dniu premiery wprowadzimy skalowanie z 900p do 1080p. Do debiutu został tydzień, ale wciąż walczymy z każdą linijką kodu - chcemy aby gracze dostali możliwie najlepsze doświadczenia".
Powyższy tekst to oświadczenie wystosowane przez deweloperów, wyjaśniające sytuację platformy giganta z Redmond. Jak się okazuje, dynamiczne skalowanie nie będzie dostępny "w pudełku", ale dodane zostanie za sprawą pierwszej aktualizacji. Być może twórcy pracują też nad kolejnymi i wreszcie dostaniemy łatkę, która podniesie rozdziałkę do 1080p na stałe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler