Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - obejrzyj pół godziny rozgrywki

Na kanale GamesHQMedia w serwisie YouTube opublikowano półgodzinny zapis rozgrywki z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - nadchodzącej kolejnej odsłony serii skradanek.

@ 23.06.2014, 08:52
Kamil "zvarownik" Zwijacz
ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - obejrzyj pół godziny rozgrywki

Na kanale GamesHQMedia w serwisie YouTube opublikowano półgodzinny zapis rozgrywki z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - nadchodzącej kolejnej odsłony serii skradanek. Nagranie opatrzone komentarzem jednego z twórców przedstawia sporą ilość elementów gameplayu, w tym wykorzystywanie specjalnych balonów transportowych, czy też kultowe ukrywanie się w kartonowym pudelku.

Trzeba przyznać, że gra zapowiada się niesamowicie dobrze. Niestety zanim położymy na niej nasze dłonie minie jeszcze sporo czasu. Tytuł ukaże się bowiem najwcześniej dopiero w przyszłym roku, ale kto wie, czy i ten termin nie ulegnie zmianie, wszak firma Konami niczego jeszcze oficjalnie nie zapowiedziała.

W międzyczasie fani mogą pobawić się za to Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, czyli swego rodzaju prologiem, przedsmakiem tego, co czekać ma na nas w The Phantom Pain.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPabloMG   @   10:29, 23.06.2014
Gra prezentuje się niesamowicie Kojima nie ma czego się wstydzić Cool
0 kudosFox46   @   12:43, 23.06.2014
Prezentuje się ok, ale mimo wszystko widać ze gra wymaga szlifów widać w gameplayu bobole graficzne, tam coś się doczyta, tam jakaś tekstura mignie. No i Big Boss z mechaniczną lewą ręką, heh nie wiem czemu ale mnie nigdy w MGS 3,Peace Walker nie podobało i raczej nie spodoba fakt że mimo iż są lata 60,70,80,90 mają technologię wyprzedzającą czas o 50-80 lat!!, według mnie w tym momencie Kojima mocno przekroczył granicę dobrego smaku. I za bardzo przypomina to Solid Snaka który żuł naszych współczesnych czasach a nawet i później bo jak wiadomo MGS4 dział się w roku 2015, i tak takie technologie miały by większy sens.

hahaha moment z załatwianiem się konia hahahaha najlepszy Szczęśliwy. O co chodzi z tym odsyłaniem przeciwników do tak zwanego "Nieba " czyli to trzeba będzie robić by nasi wrogowie zostali weliminowani na zawsze i nie było tak zwanego Respawnu.

To jest jednak prawda 100% silnika zawsze dostajemy od ich własnych twórców, w takim PES nowym mimo iż jedzie na Fox Engine to jakoś oszałamiająco ta piłka nie wygląda, podobnie jak inne gry na np: CryEngine 3 chyba nikt w to nie wierzy że Developerzy wykupujący silnik mają prawo wykorzystać go w 100% jak sami twórcy (Crytek)....

I szczerze nie widzę tej gry na PS3 czy Xboxie 360.........
0 kudosPabloMG   @   13:25, 23.06.2014
Fox46 @ z tym się zgodzą że technologia duża wyprzedzające czasy w których umiejscowiona jest gra za bardzo nie pasuje ale Azjaci lubią takie klimaty, odnośnie doczytywanie tekstur oraz błędów nie zauważyłem pewnie mam popsute oczy Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   15:01, 23.06.2014
Ja nigdzie nie pisałem o doczytywanych teksturach, ale bardziej o migających teksturach ale choćby taki bebol jaki jest w 3:53 na przeciw ocelota nieopodal jest ściana na która bije cień i widać przebicia (bebol graficzny który miga dając przebicia)

Zaś na PS3 i X360 na 100% będą albo doczytujące się tekstury, albo graficznie będzie o wiele gorzej wyglądała od GR na PS3 i X360 kosztem właśnie nie doczytywania się tekstur. Bo wątpię byśmy dostali taki poziom jak w Ground Zeroes na PS3 i X360 mapka była malutka o 4-5 razy, względem tego co mamy w Phantom Pain.

O ile wcześniej nie ogłoszą że rezygnują z Past Genów. A o Phantom Pain na PS4 i XO się nie boję bo po prostu moje uwagi o bebeolach pewnie odejdą w niepamięć gdy gra wyjdzie, wszak do samej premiery pozostało jeszcze kilkanaście miesięcy. Bo Phantom Pain ma ukazać się w 2015 roku, oby tylko nie przerzucili tej premiery na 2016 rok. Bo to według mnie było by już trochę za długo.
0 kudosPabloMG   @   16:57, 23.06.2014
Patrzyłem drugi raz uważniej faktycznie jest kilka błędów graficznych z migającymi teksturami. Stara generacja już dawno nie dawała rady z niektórymi nowymi grami dla przykładu wczytywanie Resident Evil Revelations na PS3 było dużo wolniejsze od tego na Pc. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain to tytuł pokazujący możliwości nowej generacji konsol.
0 kudosmrPack   @   20:16, 23.06.2014
Mają jeszcze czas to może to i owo poprawią do premiery. Jak do tej pory gra zapowiada się bardzo dobrze. Mam nadzieję, że będzie wyglądać nienajgorzej na poprzedniej generacji, bo mam zamiar grać na PS3. Rockstar pokazał już jednak jaki skok jakościowy może dzielić grę z otwartym światem na generacje PS3/X360 oraz PS4/XONE. Co do samego gameplaya cieszy to, że znów będzie można rozwijać swoją bazę jak w Peace Walkerze, dodanie nowych możliwości np. developing w idroidzie, używanie fulton recovery system do transportu nie tylko żołnierzy, a także chowanie się do kontenerów czy wykorzystanie kartonowego pudła.
0 kudosFox46   @   20:29, 23.06.2014
O co właśnie chodzi z tymi strażnikami Szczęśliwy co zabierał ich do swojej bazy Szczęśliwy (werbował czy co )
0 kudosdenilson   @   21:03, 23.06.2014
Kartonowe pudło to legenda MGS i jakoś nie wiedzę żeby nie było tego w kolejnych częściach.
Dodaj Odpowiedź