Battlefield 4 i Call of Duty: Ghosts załatane

Jeśli macie problemy z poprawnym działaniem Call of Duty: Ghosts, albo Battlefield 4, to mamy dla Was bardzo dobrą wiadomość.

@ 13.11.2013, 15:21
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, wiiu

Battlefield 4 i Call of Duty: Ghosts załatane

Jeśli macie problemy z poprawnym działaniem Call of Duty: Ghosts, albo Battlefield 4, to mamy dla Was bardzo dobrą wiadomość. Oba z wymienionych tytułów zostały załatane, a w związku z tym, część niedociągnięć powinna być już zlikwidowana.

W przypadku Call of Duty: Ghosts patch wydany został na komputery PC, jak również konsole obecnej generacji. Wśród poprawek znajduje się:

● większa płynność gry;
● lepsza funkcjonalność;
● usprawnienia interfejsu użytkownika;
● likwidacja błędu powodującego złe liczenie rankingów w trybie splitscreen;
● likwidacja błędu, powodującego zawias gry w prywatnych rozgrywkach.

Czy tylko tyle zostało poprawione? Tego niestety nie wiemy. Activision opublikował bardzo mało szczegółów na temat łatki.

Battlefield 4 i Call of Duty: Ghosts załatane
Trochę więcej detali dostarcza natomiast Electronic Arts, które udostępniło aktualizację dla Battlefield 4 - niestety tylko w wersjach dla konsol PlayStation 3 i Xbox 360. Posiadacze komputerów PC muszą uzbroić się w cierpliwość. Jeśli chodzi o zmiany, to nastąpią one dziś albowiem robiona będzie konserwacja serwerów. Patch przyniesie:

● chwilowe wyłączenie upgradów Indirect Fire oraz Perimeter Defense na PlayStation 3, albowiem powodowały one problemy w grze podczas spawnowania - rozwiązanie jest tymczasowe, a DICE pracuje nad likwidacją problemu;
● poprawki w nieśmiertelnikach, które były w grze nieopisane;
● obniżone obrażenia dla mobilnych rakiet AA Active Radar - wcześniejsze ustawienie było zbyt wysokie;
● poprawki w systemie raportowania błędów serwera oraz nowy system śledzący wydajność maszyn, co pozwoli deweloperom szybciej identyfikować i optymalizować błędy.

Czy wreszcie w oba tytuły będzie można zagrać bez niepotrzebnych stresów? Oby, bo cierpliwość graczy ma swoje granice.

Sprawdź także:
Battlefield 4

Battlefield 4

Premiera: 29 października 2013
PC, PS3, XBOX 360, PS4, XBOX ONE

Battlefield 4 to kolejna odsłona jednej z najbardziej popularnych serii strzelanek. Za jej opracowanie ponownie odpowiada studio EA DICE. Podobnie jak w przypadku pop...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   15:45, 13.11.2013
Nie wiem jakim cudem Chost może mieć takie problemy skoro ta gra to istne wytnij/kopiuj
0 kudosMicMus123456789   @   16:51, 13.11.2013
Jeśli idzie o udzielanie informacji o tym co zostało naprawione Activision siedzi bardzo cicho, ale jeśli trzeba powiedzieć ile to się zarobiło na bardzo zużytym materiale to się nie mogą powstrzymać.
0 kudosgeass   @   17:48, 13.11.2013
Czy załatane czy nie wstyd i żenada, że wydano beta-buble! Łatki że się pojawiają to żadna łaska. Niedorobiony produkt nie powinien ujrzeć światła dziennego. Kpina z ludzi którzy kupili te tytuły w premierze.
0 kudosTROJANX7   @   18:32, 13.11.2013
Zgadzam się taki produkt nie powinien się nawet ukazać bo to nie tylko kpina z graczy ale też jak dla mnie to obraza bo to oni ich utrzymują to jest ich motor napędowy, a oni mają czelność czymś takim nas częstować.
0 kudosKreTsky   @   22:16, 13.11.2013
No najwyzsza pora na polatanie Szczęśliwy Ale z tego co widac, to i tak nie wszystko jeszcze zalatane. Smutne, ze wydawanie mocno niedopracowanych gier stalo sie juz standardem.
0 kudosPyRsHaL   @   23:38, 13.11.2013
Standard ze względu na to, że teraz gry są bardzo złożone i zawsze pojawi się coś co nie działa do końca tak jak trzeba... Z własnego doświadczenia wiem, że nieraz coś działa, a wystarczy dodać kilka linijek kodu do czegoś całkiem innego i ten pierwszy element nie funkcjonuje należycie ;)
0 kudosgeass   @   11:44, 14.11.2013
Cytat: PyRsHaL
Standard ze względu na to, że teraz gry są bardzo złożone i zawsze pojawi się coś co nie działa do końca tak jak trzeba... Z własnego doświadczenia wiem, że nieraz coś działa, a wystarczy dodać kilka linijek kodu do czegoś całkiem innego i ten pierwszy element nie funkcjonuje należycie ;)


Po to są tam tzw. testerzy, którzy biorą ciężkie pieniądze żeby te błędy wychwycili! Jak wiesz z doświadczenia to powiedz mi gdzie mam złożyć CVkę, żeby mnie na tego testera przyjęli? Jeśli mi ktoś będzie płacił za to że jakąś grę będę musiał liżąc każdą ścianę przejść 185 razy, nie ma problemu, ja to zrobię. Sam jednak mając w świadomości, że pojawi się moje nazwisko w napisach końcowych, nie pozwoliłbym, aby dziurawy chłam ujrzał światło dzienne! W życiu bym na to nie pozwolił!
No ale jeśli testerem zostaje tylko koleś co się zna na automatyzacji testów i umie obsługiwać jakieś Seleniumy i inne pierdoły, a zwyczajnie nie potrafi po prostu gry przejść i zobaczyć... o tutaj coś nie trybi, to dla mnie to są darmozjady i wywaliłbym ich na zbity pysk.
Dodaj Odpowiedź