Atlantis III: The New World (PC)

ObserwujMam (22)Gram (1)Ukończone (5)Kupię (3)

Poradnik do Atlantis III: The New World (PC)


Ogidogi @ 09:44 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Przez ten wizerunek wrócisz do jaskini.


Tędy!
Teraz wróć do jaskini z galopującymi zwierzakami. Trzeba ci zabić wszystkie zwierzaki, ciskając włócznią. Za każdym razem gdy zabijesz jedno zwierzę, otrzymasz serce. Powinieneś dostać cztery (Ognia, Ziemi, Powietrza i Wody). Trzeba ci dobrze odmierzać czas (oblicz, ile czasu mija, aż każde bydlę okrąży jaskinię - to ci pomoże w rzucaniu. Włócznię znosi nieco w prawo i w górę).
Przyjrzawszy się sercom, przekonasz się, że wewnątrz każdego widoczny jest jakiś wizerunek – podobny do tego przy płycie na ziemi. Nie jest to przypadek. Wróć do jaskini, gdzie leży twoje ciało. Połóż serca odpowiednio jak rysunku – Wodne przy prawej ręce, Powietrzne nad lewym ramieniem, Ogniste przy lewej stopie, Ziemi przy prawej. Jeżeli wszystko wykonasz poprawnie, wrócisz do swego ciała. Przejdź do wylotu jaskini. Dziewczyna poda swemu towarzyszowi miotacz - mamut trafiony pomiędzy kły padnie jak kawka. Nie jest to może miłe, ale nasi przodkowie też nie bardzo mogli się cackać z otoczeniem, a taki mamut przedłużał życie całego plemienia o kilka tygodni. Prapra- (powtórzyć kilkadziesiąt razy) dziadowie nie zabijali dla przyjemności, tylko z twardej konieczności. Tymczasem wracasz do sali z kolumnami.
Teraz skorzystaj z pilota i wcisnąwszy trójkąt ze zwieńczeniem orientalnej wieży, przenieś się do Bagdadu z „Tysiąca i Jednej Nocy”. Kiedy Szeherezada skończy opowiadanie, bierz się do roboty. Trzeba ci przede wszystkim uciszyć przeraźliwie drącego się, głodnego kocura - niedaleko łazi strażnik, którego bydlę może tu zwabić. Otwórz znajdujący się za tobą dzban z rybami. Kot weźmie jedną i pójdzie precz.

Dzban z rybami.
Wyłaź z dzbana. Rozejrzawszy się dookoła, zobaczysz stojącego przed pałacem strażnika. Trzeba ci jakoś uniknąć bliższej z nim znajomości – no i musisz się spieszyć. Jeżeli będziesz zwlekał, wpadniesz w łapy straży, a ci za czasów kalifa nie byli lepsi od dzisiejszych Talibów. Skręć w prawo i podejdź ku przodowi. Obróć się w lewo i podnieś kamień.

Ten!
Odwróć się w lewo i ciśnij kamień ku wieżyczce. Strażnik przejdzie w tamtą stronę. Teraz wykonaj zwrot w prawo i szybko chwyć drabinę spod ściany. Znów szybki zwrot w prawo - podejdź do balkonu. Oprzyj drabinę o balkon i wespnij się, potem skieruj się ku podwójnym drzwiom.

Oparta o balkon drabina.
Piekielny kocur raz jeszcze wejdzie ci w paradę – skoczy na wazę, która gruchnie „o ziemię”. Oczywiście strażnik usłyszy hałas i znów przylezie zbadać źródło zamieszania. Szybko przejdź przez drzwi. Trafiłeś do sypialni córki kupca. Na szczęście dziewczyna chce ci pomóc. Ukryje cię pod łóżkiem i spławi strażnika. Chwała Bogu, że Bogu dzięki, bo gdyby tak nie daj Boże, to niech Bóg broni! Trzeba jej za to podziękować i obiecać jakiś rewanż. Rzecz nie jest trudna... dziewczyna chce tylko jedną różę. Niestety nie jest to zwykła róża. Zachciało się jej czarnej! Akurat! Jedynym miejscem, gdzie można znaleźć taki kwiat, jest magiczny ogród. No to jazda! Trafiwszy do ogrodu, obróć się dookoła i wespnij się schodami. Podnieś laskę.

Laska.
Odwróć się i wejdź do ogrodu. Podejdź do wieży stojącej pośrodku. Wejdź i idź, aż dotrzesz do zamkniętego płotu. Do jego otwarcia potrzebny będzie klucz, którego na razie nie masz.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Atlantis III: The New World (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?