Atlantis III: The New World (PC)

ObserwujMam (22)Gram (1)Ukończone (5)Kupię (3)

Poradnik do Atlantis III: The New World (PC)


Ogidogi @ 09:44 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Teraz zaczynają się kłopoty. Oto właściwy porządek ułożenia ilustracji.



Jeżeli zrobisz to właściwie, kapłanka da ci talizman. Weź i wyjdź, udając się w miejsce 3, na plażę nad jeziorem. Znajdziesz tu pechowego rybaka, który niczego nie może złowić. Daj mu talizman Arcykapłanki. Szczęście rybaka odmieni się - i złowi kilka ryb, a przy okazji jakąś wagę. W zamian za talizman da ci kamienną rzeźbę.

Nie zapomnij o zabraniu wagi.
Teraz przenieś się do lokacji nr 4. Wespnij się po schodach i podejdź ku sarkofagowi. Otwórz go za pomocą kamiennego wizerunku Izydy. Weź kolorowe piórka, a potem podejdź w lewo i przyjrzyj się lewej kolumnie. Znajdziesz w niej coś jakby trzpień (w górnej części), na którym osadź wyłowioną z wody wagę. Teraz trzeba ci, ważąc kolejne piórka, ustalić ich ciężar. Możesz wziąć tylko jedno z nich do łodzi - poleć z nim do świątyni, gdzie czeka Arcykapłan. Połóż piórko na lewym ołtarzu. Jeżeli wybrałeś niewłaściwe, po prostu wróć na wyspę i weź inne.

Waga i piórka.
Kiedy faraon przeniesie się do nieba, połóż Ankh na prawym ołtarzu. Faraon się odrodzi. Co dalej? Skorzystaj z mapy i wróć do świątyni, gdzie znalazłeś Ankh. Otwórz tajemnicze pudełko, które dostałeś od Doradcy. Skarabeusz wyraźnie się ożywił. Dziewczyna zostanie przeniesiona do jaskini, gdzie wszystko się rozpoczęło.
W tej komnacie otwórz raz jeszcze pudełko.

Otwarcie tajemniczego pudełka.
Spójrz w lewo – znajduje się tam wizerunek na kolumnie. Na razie go zostaw, ale zapamiętaj, że tu jest. Przejdź przez membranę i wyjdź z jaskini. Spójrz w prawo, gdzie trzymają schwytanego Targui. Podejdź i spotkaj się z archeologiem maksymalistą, który chce tylko jednego – władzy nad światem, jaka da mu odkrycie sekretu Kryształowej Czaszki. Przede wszystkim dziwi go to, że udało ci się otworzyć membranę. Wierzy, iż Kryształowy Czerep ma jakieś magiczne moce – nie wie, jakie, ale wie, że muszą należeć do niego.
Zanim cokolwiek spróbujesz zrobić, wypytaj łobuza, o co się da. Potem pogadaj ze strażnikiem. Jest tak podatny na twoje sugestie jak minister skarbu na błagania podatników. No dobrze. Wejdź w membranę i użyj czaszki. No, to już istne dziwy...

Oko w oko! Łeb w łeb.
Wewnątrz czaszki znajdziesz unoszące się w przestrzeni bąble i plątaninę dziwacznych ścieżek. Rozejrzawszy się dookoła, na prawo zobaczysz ścieżkę z trzema unoszącymi się nad nią balonami.

Jeden krok ku przodowi.
Gdzieś stamtąd, z daleka nadpłynie czarny delfin. Powie ci, że musisz szukać w głębi korytarzy (pierwsze drzwi na lewo, trzecie na prawo). Możesz wypytać delfina, o co się da – ale jego odpowiedzi nie na wiele w tej chwili się zdadzą. No dobra, poszukaj balonów, wewnątrz których widać korytarze. Kliknij jeden z nich – nie ma znaczenia, na który się zdecydujesz.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Atlantis III: The New World (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?