Dragon Age II (PC)

ObserwujMam (236)Gram (87)Ukończone (190)Kupię (62)

Dragon Age II - patch 1.03 PC


Gilberto @ 23:43 08.06.2011
Krzysztof "Gilberto" Gwóźdź
Mam na imię Krzysztof, pochodzę z Krakowa :) Interesuję się przede wszystkim muzyką dlatego też pogrywam sobie na gitarce klasycznej oraz elektrycznej. :>

Patch 1.03 dla gry Dragon Age II na platformę PC.

UWAGA: Niektóre poprawki wątków działają wstecz, ale nie wszystkie. Gracze, którzy natrafili na błędy w fabule, mogą być zmuszeni do użycia wcześniejszego stanu rozgrywki, najlepiej sprzed odwiedzin danego miejsca w obecnym roku gry.

ROZGRYWKA

- Osiągnięcie lub trofeum "To epickie!" odblokowuje się teraz bez problemów dla wszystkich użytkowników.
- Osiągnięcie lub trofeum "Zaopatrzeniowiec" zawsze odblokowuje się teraz po znalezieniu 66 różnych surowców, wliczając te z Czarnego Emporium.
- Wpis w kodeksie pomagający odblokować osiągnięcie lub trofeum "Archeolog" można łatwiej zdobyć w Twierdzy Wicehrabiego podczas pierwszego roku w Kirkwall.
- W wielu walkach wrogowie poruszają się teraz wolniej na początku starcia. Dzięki temu ważniejsze i przydatniejsze staje się dobre rozstawienie taktyczne.
- Jeśli wrogi atak przerwie aktualną akcję członka drużyny, powróci on do jej wykonywania po dojściu do siebie. Oznacza to na przykład, że członek drużyny, który otrzymał rozkaz spożycia mikstury, zrobi to, kiedy tylko będzie w stanie i nie trzeba będzie mu ponownie wydawać tego polecenia, jeśli jego akcja zostanie przerwana.
- Wrogowie po śmierci nie będą teraz tak często eksplodować na kawałki.
- Ataki w zamaskowanego zabójcę mają większą szansę usunięcia maskowania.
- Zdolności, które wywołują ciszę, anulują teraz także aktualną akcję celu oraz uniemożliwiają mu używanie kolejnych zdolności.
- Kiedy wróg obudzi się z powodu otrzymania obrażeń, pozostałe przypadłości nałożone w wyniku działania tej samej zdolności, która spowodowała sen, nie zostaną jednocześnie usunięte.
- Przedmioty z właściwością "100% bazowych obrażeń przeciwko wrogom atakującym wręcz" nie ranią już ich użytkownika, gdy wyposaży się je razem ze zdolnościami takimi jak "Magia Krwi", które zmniejszają żywotność postaci.
- Przedmioty Ostatnia Myśl, Sataareth, Rozdarcie oraz Dar Trepanatora mają teraz typ obrażeń zgodny z ich premiami do obrażeń od żywiołów.
- Przedmioty Sierp Pokusy, Kostur Spaczonego Akolity, Obrońca Muru, Młot Pustki oraz Wulkaniczna Tarcza mogą teraz być używane jedynie przed odpowiednie klasy.
- Kule ognia wielkiego smoka nie śledzą już ruchomych celów.
- Demony pychy nie poddają się już działaniu ich własnych Miażdżących Więzień.
- Obszar działania zdolności jest teraz wyraźnie opisany przed podanie jego średnicy lub promienia (zwykle jest to średnica).
- Kiedy pancerz członka drużyny zmieni się po skonsumowaniu romansu, runy wyryte na dawnym pancerzu zostaną przeniesione na nowy.
- Użycie mikstury Westchnienie Stwórcy na łuczniku nie powoduje już zmiany pojemności ekwipunku.
- Nie można już stworzyć więcej niż jednego Eliksiru Bohaterstwa.
- Nie można już jednocześnie włączyć dwóch trybów ciągłych zdolności, które w założeniach mają się wzajemnie wykluczać.
- W niektórych przypadkach wrogowie przestawali się ruszać wchodząc do walki. Obecnie problem ten już nie występuje.
- Czasami pułapki tnące i kolczaste powodowały odrzucenie członków drużyny, nawet gdy nie były widoczne. Obecnie problem ten już nie występuje.
- Skrzynia ze specjalnymi przesyłkami nie może już znajdować się w stanie, w którym zawiera przedmioty, ale nie daje się otworzyć.
- Skrzynia ze specjalnymi przesyłkami będzie teraz znajdować się w posiadłości Hawke'ów po zakończeniu głównej kampanii.
- Jeśli zainstalowano zawartość premium z Czarnego Emporium, ogar mabari podąża za swoim panem w bardziej przewidywalny sposób.
- Różne problemy powodujące uszkodzenie postaci naprawiają się teraz automatycznie po wczytaniu gry.
- Poprawiono różnorakie pomniejsze problemy związane z rozgrywką.

MISJE (OSTRZEŻENIE PRZED SPOILERAMI)

- Zadanie "Komu potrzebny ratunek" może być teraz ukończone.
- Zadanie "Przyjacielska troska" jest teraz dostępne po skonsumowaniu romansu.
- W "Akcie łaski" Thrask nie może już umrzeć, co blokowało ukończenie misji.
- W "Stadzie kruków" można teraz zawsze walczyć z varterralem.
- W "Nowej ścieżce" Merrill nie pozostaje już zablokowana w drużynie po zakończeniu zadania.
- W "Zamianie" można teraz zawsze otworzyć skrzynię znajdującą się w opuszczonym domu.
- W "Wymaganiach Qun" strażnicy Aveliny nie będą teraz okazywać wrogości, jeśli gracz odmówi wejścia do bazy Qunari za dnia, a następnie zdecyduje się powrócić w nocy.
- W "Odstępcy" nie można już ograbić zwłok Sir Alrika przed określonym czasem. Dzięki temu zadanie to może być zawsze ukończone.
- W zadaniu "Nie ma spokoju dla nikczemnych" Izabela zawsze rozpoczyna teraz otwierającą rozmowę w odpowiednim momencie.
- W "Kondolencjach od pani kapitan" można teraz zapytać Avelinę o jej ojca, nawet jeśli aktualnie nie znajduje się ona w drużynie.
- W "Tego już za wiele" Anders odpowiada inaczej, jeśli jest rywalem gracza.
- W "Tego już za wiele" Avelina nie atakuje już Meredith, kiedy drużyna powinna być ogłuszona. Zapobiega to kolejnemu problemowi, który powodował zawieszenie gry po wczytaniu zapisu z ukończoną kampanią.
- W "Synu marnotrawnym" nie można już porozmawiać z Thraskiem po rozmowie z Samsonem. Dzięki temu misja może się prawidłowo rozwinąć.
- Jeśli członkowie klanu Merrill zginą, nie będzie się wypowiadać, jakby żyli.
- Jeśli Anders jest rywalem, wręczenie mu Amuletu Tevinterskiego Zakonu spowoduje dodanie punktów rywalizacji zamiast punktów przyjaźni.
- Jeśli zainstalowana jest zawartość premium Czarnego Emporium, dostępna jest nowa rozmowa między Fenrisem a psem Hawke'a w czwartym roku w Kirkwall.
- Dostępna jest nowa wersja kłótni Merrill/Aveliny jeśli klan Merrill zginie.
- Odniesienia do wydarzeń w Dragon Age: Początek są teraz bardziej precyzyjne.
- Usunięto wiele mniejszych problemów związanych ze skryptowaniem fabuły.

FUNKCJONALNOŚĆ

- Użytkownicy z dużą liczbą przedmiotów promocyjnych nie byli w stanie się zalogować z powodu upływu czasu. Problem ten został naprawiony.
- Zmieniono natężenie muzyki w walce, tak że nie jest już głośniejsza od muzyki podczas eksploracji ani od dialogów postaci.
- Osiągnięcie lub trofeum "To epickie!" odblokowuje się teraz bez problemów.
- Osiągnięcie lub trofeum "Zaopatrzeniowiec" zawsze odblokowuje się teraz po znalezieniu 66 różnych surowców, wliczając te z Czarnego Emporium.
- Wpis w kodeksie pomagający odblokować osiągnięcie lub trofeum "Archeolog" można łatwiej zdobyć w Twierdzy Wicehrabiego podczas pierwszego roku w Kirkwall.
- W menu taktyki, akcje korzystające z przedmiotów nie robią się już puste.
- Poprawiono różnorakie drobne usterki graficzne.
- Wprowadzono różne zmiany techniczne, które powinny poprawić stabilność.

ZMIANY W WERSJI PC/MAC

- Gra działa teraz prawidłowo na kontach administratorów Windows, które generowały błędy o braku odpowiednich uprawnień.
- Nie występuje już błąd AWC.dll, który uniemożliwiał uruchomienie gry.
- Nie występuje już rzadki błąd, powodujący zawieszenie konfiguratora.
- W menu opcji rozgrywki można teraz włączyć stałe zaznaczanie obiektów, podobnie jak podczas trzymania klawisza Tab. Aby zredukować natłok informacji, opcja ta nie powoduje zaznaczenia postaci.
- W menu opcji rozgrywki można teraz wyłączyć dokładne namierzanie celu. Wyłączenie tej opcji poprawia płynność rozgrywki, ale utrudnia zaznaczanie postaci i obiektów w niektórych sytuacjach.
- Renderer DirectX 11 jest teraz wyłączony, jeśli sterowniki Twojej karty graficznej są starsze niż 11.4 (dla kart AMD) lub 267.14 (dla kart NVIDIA).
- Gra nie używa już błędnie renderera DirectX 11, jeśli wybrano renderer DirectX 9 w połączeniu z pełnoekranową wartością gamma inną od domyślnej. Zmiana ta powinna poprawić wydajność u graczy, którzy korzystali z tych ustawień. Oprócz tego wartość gamma dla pełnego ekranu jest teraz prawidłowo zapisywana.
- Jeśli gra ustawiona jest na inny język niż angielski, nie powraca już do wersji angielskiej po zainstalowaniu aktualizacji.
- Nie powinny mieć już miejsca różne problemy związane z DirectX 11.
- Nie występują już problemy uniemożliwiające uruchomienie gry.

ZRÓWNOWAŻENIE
UWAGA: Aktualizacja 1.03 wprowadza znaczne zmiany w zrównoważeniu rozgrywki, poprawiając elementy strategiczne i usprawniając walkę oraz rozwój postaci. Poniżej znajduje się szczegółowe podsumowanie wszystkich ulepszeń związanych ze zrównoważeniem gry.

- Bazowe ataki wrogów są zadawane ze znacznie mniejszą siłą, co oznacza, że akcje członków drużyny nie będą tak często przerywane.
- Wymagania związane z atrybutami przy wyposażeniu pancerzy lub tarcz (kondycja dla wojowników, siła woli dla magów i spryt dla łotrzyków) są teraz znacznie mniejsze.
- Znacznie zwiększono szybkość regeneracji wytrzymałości przez łotrzyków podczas wykonywania podstawowych ataków. Łotrzykowie regenerują teraz 1% wytrzymałości przy ataku dwoma broniami lub 2% przy trafieniu z łuku.
- Pułapki nie powodują już kontuzji.
- Wrogowie zyskują żywotność wraz z postępami w grze.
- Wrodzy skrytobójcy mają teraz mniejszą żywotność.
- Przyboczni i bossowie mają teraz mniejszą żywotność.
- Przyboczni nie mogą już stracić więcej niż 40% żywotności od jednego ciosu, a bossowie nie mogą stracić więcej niż 20%.
- Wrodzy dowódcy rzucają teraz czasami granatami ogłuszającymi, zachęcając swoich podkomendnych do zaatakowania określonego członka drużyny. Poprzednio zachowanie takie występowało tylko na koszmarnym poziomie trudności.
- Wartości pancerza i odporności na żywioły nie mogą od teraz przekraczać 95%. Gra wyświetla wartości do 100%, ale postacie otrzymają 5% obrażeń z ataku, nawet jeśli ich odporność wynosi 100%.
- Efekt DEZORIENTACJI zmniejsza teraz obronę przeciwnika o 50%, tak jak opisano w kodeksie, zamiast poprzednich 25%.
- Runa Męstwa zapewnia teraz premię +2 do wszystkich atrybutów, zamiast zmiennej premii, która mogła wynosić nawet +7. Oprócz tego, wyposażenie się lub zdjęcie wielu elementów zbroi z Runą Męstwa nie powoduje już wyświetlania atrybutów o nieprawidłowych wartościach.
- Przedmioty, które wpływają na koszt Magii Krwi, zapewniają teraz 0,25 punktu many za punkt żywotności, zamiast 1 punktu many.
- Na wysokim i koszmarnym poziomie trudności, efekty przypadłości pozostają na przeciwnikach trochę dłużej.
- Na koszmarnym poziomie trudności, wrogowie zadają więcej obrażeń niż przedtem.
- Na koszmarnym poziomie trudności, członkowie drużyny nie otrzymują już obrażeń od bazowych ataków własnych wojowników.
- Na koszmarnym poziomie trudności, członkowie drużyny nie mogą już stracić więcej niż 75% żywotności od jednego ataku innego członka drużyny.
- Talent "Wstrząs Wtórny" wojownika ma teraz 30% szans na ZAMROCZENIE normalnych przeciwników, zamiast 40%.
- Talent "Wielkie Cięcie" wojownika ma teraz 10% szans na ZAMROCZENIE normalnych przeciwników, zamiast 40%.
- Talent "Rozszczepienie" wojownika zwiększa teraz obrażenia o 75% zamiast 100%, podczas gdy koszt zwiększono z 20 do 30 punktów wytrzymałości, a czas odnowienia z 20 sekund do 25 sekund.
- Talent "Cios Tarczą" wojownika nie powoduje automatycznego ZAMROCZENIA przeciwników w zasięgu ataku, którzy nie byli jego bezpośrednim celem. Główny cel nadal będzie automatycznie ZAMROCZONY, ale pozostali normalni wrogowie w zasięgu mają 40% szans na ZAMROCZENIE.
- Talent "Obrona Tarczą" wojownika zwiększa generowanie zagrożenia o 100%.
- Talent "Roztrzaskanie" wojownika ma teraz 20% szansy na ZAMROCZENIE wrogów przy trafieniu krytycznym zamiast 50%. Oprócz tego, talent ten powoduje ZAMROCZENIE wroga, jedynie jeśli wojownik włada bronią dwuręczną.
- Talent "Furia" berserkera w inny sposób oblicza teraz premie do obrażeń, znacząco zwiększając skuteczność tej umiejętności.
- Talent "Szał Krwi" łupieżcy oraz talent "Pozory Spokoju" Fenrisa zapewniają teraz maksymalnie +50% premii do obrażeń zamiast +100%.
- Talent "Zasadzka" łotrzyka działa teraz zgodnie z opisem.
- Talent "Strzał Rozpryskowy" łotrzyka zadaje teraz około 50% obrażeń więcej (i uderza z siłą fizyczną x3 zamiast x2).
- Talent "Znamię" łotrzyka zapewnia teraz 25% premii do szansy zadania obrażeń krytycznych u wojowników i magów, zamiast 10%.
- Talent "Dezorientujący Strzał" łotrzyka od teraz zawsze DEZORIENTUJE ofiarę, niezależnie od tego, czy jest ona unieruchomiona.
- Talent "Niewiniątko" łotrzyka zmniejsza teraz generowanie zagrożenia także u innych łotrzyków i magów na obszarze o średnicy 10 metrów.
- Talent "Rozdarcie" łotrzyka zapewnia teraz 10% szansy na ponowne zadanie obrażeń z dowolnej zdolności w ciągu 5s.
- Talent "Bezlitosne Uderzenie" łotrzyka zadaje teraz 300% obrażeń ZAMROCZONYM przeciwnikom zamiast 400%.
- Talent "Przyszpilający Strzał" łotrzyka zatrzymuje ofiarę na prawidłowy okres.
- Talent "Precyzyjne Ciosy" łotrzyka zapewnia teraz premię 100% do ataku podczas trwania tej zdolności.
- Talent "Skrytobójstwo" skrytobójcy odnawia się teraz przez 50s zamiast 40s. "Unicestwienie" zadaje teraz 200% obrażeń KRUCHYM celom zamiast 400%.
- Talent "Wabik" cienia oraz "Anioł Stróż" Sebastiana odnawiają się teraz przez 45s zamiast 30s.
- Talent "Dezorientujące Trafienia Krytyczne" cienia działa teraz zgodnie z opisem i zapewnia 50% premii do obrażeń krytycznych zamiast 25%.
- Talent "Doskonała Precyzja" cienia zapewnia teraz 50% premii do obrażeń krytycznych zamiast 25%.
- Zaklęcie "Chodząca Bomba" zadaje teraz obrażenia równe 50% maksymalnej żywotności celu w momencie eksplozji, zamiast 100%. Działa w promieniu 4m.
- Zaklęcie "Mistyczny Mur" zapewnia teraz 20% premii do obrony maga, zgodnie z opisem. Poprzednio zaklęcie to zmniejszało premię do 15%. Pozostali członkowie drużyny otrzymują premię 5%.
- Zaklęcie "Reakcja Łańcuchowa" zadaje teraz 300% obrażeń ZDEZORIENTOWANYM celom zamiast 600%.
- Zaklęcie "Wyssanie Śmierci" szybciej wysysa teraz energię ze zwłok.
- Zaklęcie "Chmura Entropii" działa teraz przez 30s zamiast 15s (na normalnych wrogów), ale jego koszt został zwiększony z 35 do 50 punktów many, zaś czas odnowienia z 40s do 50s. "Chmura Śmierci" zadaje teraz obrażenia co 2s zamiast co 4s.
- Zaklęcia "Kula Ognista" i "Burza Ognista" zadają teraz około 40% obrażeń więcej i uderzają z siłą żywiołów x3 zamiast x2.
- Zaklęcie "Klątwa Pomyłki" działa teraz przez 15s zamiast 10s (przeciwko normalnym wrogom).
- Zaklęcie "Zamiana w Kamień" działa teraz przez 15s zamiast 10s (przeciwko normalnym wrogom).
- Zaklęcie "Uśpienie" działa teraz przez 15s zamiast 10s (przeciwko normalnym wrogom).
- Zaklęcie "Mistrzostwo Duchowe" zawiera teraz 10% premii na zadanie krytycznych obrażeń, zamiast 5%.
- Zaklęcie "Duchowy Cios" zadaje teraz 300% obrażeń ZDEZORIENTOWANYM celom zamiast 200%.
- Opis zaklęcia "Zimowy Wybuch" zawiera teraz informację, że działa na pobliskich wrogów.
- Zaklęcie "Magia Krwi" maga krwi i "Aura Uzdrowienia" duchowego uzdrowiciela od teraz wzajemnie się wykluczają.
- Zaklęcie "Magia Krwi" rezerwuje teraz 70% many maga krwi zamiast 50%, jak poprzednio.
- Zaklęcie "Niewolnik Krwi" więzi teraz swoją ofiarę przez dłuższy czas. Jeśli zaklęcie to jest nieskuteczne, aktualna akcja ofiary zostaje przerwana. "Krwawa Plama" zadaje teraz obrażenia równe 75% maksymalnej żywotności ofiary w momencie eksplozji, zamiast 100%. Działa w promieniu 4 metrów. Oprócz tego powyższe informacje znajdują się teraz w opisie zaklęcia.
- Zaklęcie "Hiena Cmentarna" działa teraz na obszarze o średnicy 12m zamiast 6m, przez co jest bardziej użyteczna. "Jedną Nogą" zadaje teraz obrażenia o wartości 100% maksymalnej żywotności maga, zamiast 10%.
- Zaklęcie "Paraliżujący Krwotok" zadaje teraz 500% obrażeń ZAMROCZONYM celom, zamiast 900%.
- Zaklęcie "Pięść Stwórcy" maga mocy zadaje teraz około 50% obrażeń więcej. "Młot Stwórcy zadaje teraz 600% obrażeń ZAMROCZONYM celom zamiast 900%.
- Zaklęcie "Nieporuszony" zapewnia teraz premię +50 do krzepy zamiast +100.
- Zaklęcia "Uzdrowienie Grupy" duchowego uzdrowiciela i "Pomoc Sprzymierzeńcom" Andersa przywracają teraz 25% żywotności członkom drużyny zamiast 30%. Po ulepszeniu "Uzdrowienie Grupy" przywraca 40% zamiast 50%.
- Zaklęcia "Aura Uzdrowienia" duchowego uzdrowiciela i "Panaceum" Andersa zapewniają teraz premię +100 do regeneracji żywotności zamiast +50, oraz premię +200 po ulepszeniu, zamiast +100. Oprócz tego, zwiększono średnicę obszaru zaklęcia z 6m do 10m oraz z 8m do 15m po ulepszeniu. Dodatkowo wyeliminowano rzadką sytuację, kiedy zaklęcie to powodowało nienormalnie wysoką regenerację żywotności.
- Zaklęcie "Prędka Sprawiedliwość" Andersa zmniejsza teraz czas odnowienia do 90% ich normalnego trwania zamiast 80%.
- Talent "Ochroniarz" Aveliny nie pozwala jej już na absorbowanie obrażeń z zaklęcia "Męczennik" Andersa.
- Talent "Niewzruszona" Aveliny zapewnia teraz kumulatywną premię 8% do odporności na obrażenia zamiast 2%.
- Jeśli Bethany lub Carver dołączą do drużyny pod koniec gry, mogą nauczyć się odpowiednio specjalizacji Maga Mocy i Templariusza. Poprawka ta nie zadziała na stany gry z etapu po wyprawie na Głębokie Ścieżki.


Rozmiar: 23.16 MB

   pobierz plik   

UWAGA! Wszystkie pliki na stronie MiastoGier.pl zostały sprawdzone programami antywirusowymi, żaden z nich nie zawiera wirusów ani koni trojańskich. Jeśli posiadany przez Ciebie antywirus wyświetla informację o wykrytym zagrożeniu, a pobierasz trainer, jest to najprawdopodobniej spowodowane tym, że trainery nasłuchują portów klawiatury, co niektóre antywirusy interpretują niewłaściwie jako działanie szkodliwe. W takiej sytuacji należy plik trainera dodać do listy wyjątków.

Screeny z Dragon Age II (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?