Cytat: dabi132
w strzelanki nie wyobrażam sobie grać inaczej jak na klawiaturze i myszce,
Co prawda, to prawda - nie podeszłabym do strzelanki z padem...
Cytat: Bubtownik
Wszystko kwestią przyzwyczajenia. Jeszcze 2 lata temu nie wyobrażałem sobie grania na padzie. Było to dla mnie nie intuicyjne, a teraz prawie wszystko co ogrywam to na padzie.
Zgadza się - ja np. nie mam problemu z płynnym przechodzeniem z pada na klawę i myszkę, bo grywam zarówno na konsolach jak i komputerach, ale jednak na kompach mam większą wprawę, bo chwilowo nie posiadam nic innego oprócz Vity
Cytat: Lucas-AT
Byli też tacy, co Devil May Cry przechodzili na klawiaturze
Nowego DMC da się przejść klawa + myszka na spokojnie - jestem tego najlepszym przykładem, bo pomimo sporego upośledzenia w niektórych momentach pnę się do przodu i jakoś leci. Ale za nic bym z K+M nie podeszła do starych części Devila, bo nie wydaje mi się to w ogóle wykonalne
Co do samego artykułu - fakt, można się przerzucić na pada, sama mam takiego specjalnego pod kompa. Ale wychodzę nieco z założenia, że skoro gra jest na PC, to po kiego grzyba to robić? Gra powinna być tak skonstruowana, żeby na komputerze dało się w nią grać zestawem K+M, a nie nagle dostawać oświecenia, że grając padem na kompie otwierają się magiczne wrota umożliwiające w ogóle mówienie o poruszaniu się. Jaki w tym sens?
Poza tym optymalizacja... O matko i córko, jeśli tak to wygląda to wypadałoby to ponaprawiać, bo nie pokazuje dobrego poziomu. Fabuła jak najbardziej ważna, imersja na 5, ale całość gry, kiedy omal nie popełniasz seppuku podczas rozgrywki zaburza każdą zabawę. Co innego jest rzucanie bluzgami, kiedy gra jest ciężka, ale czujemy klimat, a co innego rzucanie nimi, kiedy podczas ładowania kolejnej lokacji czy chapteru zdążysz wziąć prysznic, zjeść obiad i przyprowadzić dzieci ze szkoły.