Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

Uprising44: Powstanie Warszawskie (PC)

ObserwujMam (6)Gram (1)Ukończone (1)Kupię (3)

LEM przejmuje dystrybucję Uprising44; data premiery oraz nowy dziennik dewelopera - komentarze



Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Dobrze, że projekt nie upadł, ale brak konsol nie jest fajny. Jeżeli ich nie będzie to pewnie nie zagram, a miałem zamiar pograć, bo nie jest grą tuzinkową. Niestety przyczepiłbym się już do dubbingu, jest straszny i dla mnie nie do strawienia. Typowy polski dubbing do gier z najniższych półek.

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18230 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Graficznie szału i fajerwerków nie ma, ale jest przyzwoita. Muzyka to prawda będzie chyba najmocniejszą stroną projektu. Zastanawia mnie dlaczego tytułowy bohater wycina w pień tylu Niemców? Bardziej wiarygodna rozgrywka byłaby kiedy pozbywał się w możliwie jak najcichszy sposób i w ostateczności doprowadzić do otwartej wymiany ognia.

Offline
KrecikOwsik //grupa Wojownicy RPG » [ Żołnierz (exp. 155 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Graficznie nie jest źle ale miałem nadzieję na coś więcej. Nie podoba mi się trochę to, że w zapowiedzi mamy do czynienia tylko ze strzelaniem. Osobiście myślałem, że będzie więcej "tajnych operacji" niż ostrzeliwania Niemców. Muzyka nie prezentuje się źle, zobaczymy jak będzie pasować do gry.

Offline
oskarsom //grupa Stara Gwardia » [ Final Hamster (exp. 4891 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Dzięki Bogu, że posłuchali graczy i zrobili z tego (chociaż) TPP.
Ja się powtórzę. Z całym szacunkiem i podziwem dla umiejętności, bo sam bym niczego pokazanego na ekranie nie zrobił, mam nadzieję, że ta gra się nie ukaże. Tak będzie lepiej i dla graczy, i dla powstania.
Żeby to zrobić dobrze potrzeba nowego silnika, odpowiednio podanej historii, nie mam przez to na myśl, że fikcyjnej tylko po prostu pokazanej z dobrej perspektywy (tak, żeby wciągnęła i zachodniego gracza), jakiegoś (tutaj może być fikcyjna) wątku pobocznego, np. jakiś wątek miłosny głównego bohatera.
Ja osobiście prosiłbym, żeby tego nie wydawali. No, chyba że celują w koszyki 19,99zł, ale na to to powstanie nie zasłużyło.
Ogrom pracy trzeba by w to włożyć, a najlepiej zacząć od początku. Podkreślę jeszcze raz, oddaję szacunek twórcom, ale na miłość boską spójrzcie na to okiem ludzi grających na co dzień w takiego BF3, GoW3 czy chociażby MW. Ja nie chcę, po prostu nie chcę.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
UP: to tak jakbyś prosił by nie wychodził Afterfall bo to z tej samej grupy jest Szczęśliwy. Na szczęście puki co na Xboxa 360 nie wyjdzie Dumny . Swoją droga gra nie powinna być droga, bo jak będzie to twórcy strzelą sobie w kolano. A nowego silnika nie będzie bo nie stać tego studia na kupno czy stworzenie własnego silnika graficznego np: jakiegoś zaawansowanego. Przypominam że to gra studentów anie jakiś znanych programistów itp:, czy firmy.

Jedyne polskie studio które jakoś się wygrzebało z cienia i są zauważalni to CD Projekt. Zaś inne studia wydają kasę by np: zakupić Unreal Engine III i jak oni to piszą " wydaliśmy kupę kasy na ten silnik" ile jest na rynku UE a dopiero w 2012 Polskie studio sobie go wykupiła na potrzeby gier (trochę późno ).

Offline
KreTsky //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 5119 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Przejzalem dziennik na szybko, ale z tego co widze to graficznie jest tragicznie. Sama grafika wyglada nawet... OK i tekstury tez spoko, ale animacja jest tragiczna. No ale najbardziej mnie dobil polski bubbing w polskiej grze... USA nie robilo tka plastikowego spolszczenia... Moze marudze, ale przyszlosci nie wroze projektowi, a potencjal byl (chociaz zobaczmy... moze sie poprawi)

Liczba czytelników: 475818, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53796 wątków oraz napisali 675858 postów.