LEM przejmuje dystrybucję Uprising44; data premiery oraz nowy dziennik dewelopera

Nie udało się z Cenegą, więc deweloperzy Uprising44: Powstanie Warszawskie musieli poszukać sobie innego dystrybutora.

@ 21.07.2012, 00:51
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, xbox 360

LEM przejmuje dystrybucję Uprising44; data premiery oraz nowy dziennik dewelopera

Nie udało się z Cenegą, więc deweloperzy Uprising44: Powstanie Warszawskie musieli poszukać sobie innego dystrybutora. Pod swoje skrzydła przygarnął ich LEM, które jest z tego faktu bardzo zadowolone! Naturalnie to także dobra wiadomość dla nas, graczy, albowiem nic nie raduje tak nasze serca, jak wieść o znalezieniu przez producentów nowego partnera potrzebnego do wydania produktu na rynku. Do tego wszystkiego dorzućmy datę premiery i kolejny filmik wyjaśniający poszczególne aspekty gry, czyli tzw. pamiętnik dewelopera, i mamy newsa kompletnego!

LEM przejmuje dystrybucję Uprising44; data premiery oraz nowy dziennik dewelopera
"Cieszymy się z nawiązania współpracy z młodym, ambitnym zespołem z DMD Enterprise. Zawsze ceniliśmy sobie niezależne produkcje, mamy doświadczenie w ich wprowadzaniu na Polski rynek (...). Gra Uprising44 jest wyjątkowym projektem, gdyż jest inspirowana, bliskim nam Polakom, wydarzeniom historycznych, po które dotychczas nie sięgnął żaden wydawca gier." – powiedziała Monika Lach – PR & Marketing Manager Licomp Empik Multimedia.

"Uprising44 to projekt wyjątkowy. Stworzony przez młody, debiutancki zespół, stawiający jakość za cel priorytetowy, jednakże świadomy wszelkich ograniczeń. (...) Należy jednak podkreślić, że Uprising44 jest w 100% projektem autorskim studia DMD (LEM pełni wyłącznie funkcje dystrybutora), co w naszej opinii czyni go jeszcze bardziej interesującym. Mamy nadzieję, że dzięki swojej jakości, tematyce oraz przystępnej cenie znajdzie w Polsce szeroką grupę fanów” - komentuje Maciej Turski – Dyrektor Wydawniczy Licomp Empik Multimedia.

"Cieszymy się z faktu nawiązania współpracy. (...)" – dodaje Michał Dziwniel, Dyrektor Zarządzający DMD Enterprise.

LEM przejmuje dystrybucję Uprising44; data premiery oraz nowy dziennik dewelopera

Zaprezentowany z tej okazji dziennik dewelopera omawia kwestię (a właściwie robi to Jacek Kwiecień z ekipy dewelopera) muzyki oraz scenariusza w Uprising44: Powstanie Warszawskie. Filmik zdradza także dokładną datę premiery produkcji Polaków - 28 sierpnia 2012 roku. Niestety, jest i zła strona - na ostatniej planszy z terminem wydania gry pokazane jest logo PC, Macinstosha, zaś brakuje Xboxa 360. Czyżby to oznaczało opóźnienie tej wersji? Niewykluczone.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   01:36, 21.07.2012
To co z e strategi/gry taktycznej zrobili w końcu strzelaninke TPP ??
0 kudoslukas94mos   @   01:51, 21.07.2012
Osobiście mnie tytuł nie interesuje, ale muzyka kierowana sie tą co tworzy Hans Zimmer noo to może być ciekawe, nie kiedy bardziej mnie muzyka do gry przyciąga niż fabuła czy grafika Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   02:37, 21.07.2012
Graficznie nie wygląda wcale źle mi się bardzo podoba, ale całą mechanika itp: jest po prostu słaba i mało przemawiająca.
0 kudosremik1976   @   08:52, 21.07.2012
Dobrze, że projekt nie upadł, ale brak konsol nie jest fajny. Jeżeli ich nie będzie to pewnie nie zagram, a miałem zamiar pograć, bo nie jest grą tuzinkową. Niestety przyczepiłbym się już do dubbingu, jest straszny i dla mnie nie do strawienia. Typowy polski dubbing do gier z najniższych półek.
0 kudosdenilson   @   09:59, 21.07.2012
Graficznie szału i fajerwerków nie ma, ale jest przyzwoita. Muzyka to prawda będzie chyba najmocniejszą stroną projektu. Zastanawia mnie dlaczego tytułowy bohater wycina w pień tylu Niemców? Bardziej wiarygodna rozgrywka byłaby kiedy pozbywał się w możliwie jak najcichszy sposób i w ostateczności doprowadzić do otwartej wymiany ognia.
0 kudosKrecikOwsik   @   12:27, 21.07.2012
Graficznie nie jest źle ale miałem nadzieję na coś więcej. Nie podoba mi się trochę to, że w zapowiedzi mamy do czynienia tylko ze strzelaniem. Osobiście myślałem, że będzie więcej "tajnych operacji" niż ostrzeliwania Niemców. Muzyka nie prezentuje się źle, zobaczymy jak będzie pasować do gry.
0 kudososkarsom   @   23:44, 21.07.2012
Dzięki Bogu, że posłuchali graczy i zrobili z tego (chociaż) TPP.
Ja się powtórzę. Z całym szacunkiem i podziwem dla umiejętności, bo sam bym niczego pokazanego na ekranie nie zrobił, mam nadzieję, że ta gra się nie ukaże. Tak będzie lepiej i dla graczy, i dla powstania.
Żeby to zrobić dobrze potrzeba nowego silnika, odpowiednio podanej historii, nie mam przez to na myśl, że fikcyjnej tylko po prostu pokazanej z dobrej perspektywy (tak, żeby wciągnęła i zachodniego gracza), jakiegoś (tutaj może być fikcyjna) wątku pobocznego, np. jakiś wątek miłosny głównego bohatera.
Ja osobiście prosiłbym, żeby tego nie wydawali. No, chyba że celują w koszyki 19,99zł, ale na to to powstanie nie zasłużyło.
Ogrom pracy trzeba by w to włożyć, a najlepiej zacząć od początku. Podkreślę jeszcze raz, oddaję szacunek twórcom, ale na miłość boską spójrzcie na to okiem ludzi grających na co dzień w takiego BF3, GoW3 czy chociażby MW. Ja nie chcę, po prostu nie chcę.
0 kudosFox46   @   00:23, 22.07.2012
UP: to tak jakbyś prosił by nie wychodził Afterfall bo to z tej samej grupy jest Szczęśliwy. Na szczęście puki co na Xboxa 360 nie wyjdzie Dumny . Swoją droga gra nie powinna być droga, bo jak będzie to twórcy strzelą sobie w kolano. A nowego silnika nie będzie bo nie stać tego studia na kupno czy stworzenie własnego silnika graficznego np: jakiegoś zaawansowanego. Przypominam że to gra studentów anie jakiś znanych programistów itp:, czy firmy.

Jedyne polskie studio które jakoś się wygrzebało z cienia i są zauważalni to CD Projekt. Zaś inne studia wydają kasę by np: zakupić Unreal Engine III i jak oni to piszą " wydaliśmy kupę kasy na ten silnik" ile jest na rynku UE a dopiero w 2012 Polskie studio sobie go wykupiła na potrzeby gier (trochę późno ).
0 kudosKreTsky   @   03:31, 22.07.2012
Przejzalem dziennik na szybko, ale z tego co widze to graficznie jest tragicznie. Sama grafika wyglada nawet... OK i tekstury tez spoko, ale animacja jest tragiczna. No ale najbardziej mnie dobil polski bubbing w polskiej grze... USA nie robilo tka plastikowego spolszczenia... Moze marudze, ale przyszlosci nie wroze projektowi, a potencjal byl (chociaz zobaczmy... moze sie poprawi)
0 kudosdudek90r   @   03:49, 22.07.2012
Ja jestem ciekaw jaki będzie końcowy rezultat gry... jakoś tytuł specjalnie mnie nie interesuje ale z chęcią dowiem się o niej z recenzji
0 kudosJackyX   @   08:15, 23.07.2012
Szkoda tak ważnego i potencjalnie grywalnego tematu na knota kategorii C... Rozumiem też i w dużej mierze podzielam argumenty Oskarsoma. Powstanie Warszawskie to temat na porządną produkcję albo żadną.
0 kudostresdosuno   @   09:48, 23.07.2012
Wygląda i brzmi na prawdę słabo. Szkoda. Jeszcze w tym roku będzie pewnie dodawana jako full do czasopism.
0 kudosJackyX   @   10:14, 23.07.2012
Jeszcze grafika otoczenia jak cię mogę, ale drewniana, kilkuklatkowa animacja w 2012 roku to już naprawdę słabizna. A jak patrzę na tę rozchełstaną sanitariuszkę a la Lara Croft ze starych Tomb Raiderów to myślę, że twórcy powinni zabrać się za inne tytuły a nie szargać Powstania 1944...
0 kudosLoczek3545   @   11:37, 23.07.2012
Co do fabuły i muzyki to myślę, że możemy być spokojni, ale mechanika i fizyka można powiedzieć, że w ogóle tego nie ma Poirytowany . Grafika bardzo klimatyczna myślę, że da nam się bardziej wczuć w klimat tamtych czasów lecz i tak jest za kanciasta Smutny . Powiem tak, zagram na 100% ale jak będę się przy niej bawił nie mam pojęcia Dumny .
0 kudosbartekpietka   @   21:01, 05.08.2012
Noo ja już zacieram rączki Szczęśliwy Ale na skandale jakie ta gra wywoła, albo na upolitycznienie jej przez pewne znane partie Uśmiech
Dodaj Odpowiedź