Offline
@Dante41k - no pewnie, że masz racje, tylko Bullet konkurował wtedy z Killzonem 3 i Homefrontem o ile dobrze pamiętam. I tak, Killzone to dobra gra i znana marka, więc luzik, że z nim przegrał, ale Homefront? Przecież ten tytuł to beznadzieja w porównaniu z Bulletem. Dodatkowo polska gra miała właśnie dość dużą kampanię, no ale... Jak dla mnie jeżeli wspomniany już kilka razy pod tym wpisem Homefront, sprzedaje się w kilku mln, to Bullet powinien znaleźć tak z 8 mln nabywców. Widocznie według graczy, dany tytuł jest kiepski jeżeli:
1. Nie jest COD'em
2. Nie jest Battlefieldem
3. Nie ma w nim ratowania świata ( a zwłaszcza USA)
4. Jest śmieszny, prosty, wulgarny i dostarcza kupę zabawy
Jednym słowem polska gra jest słaba, bo trzyma wysoką jakość, ma tak z miliard mniej błędów od reszty "hitów", bawi, jest w pewien sposób nowatorska, jest ładna i ogólnie jest do dupy
Ja dziękuję tylko PCF i Epic, że zrobili co mieli zrobić i uważam wydane pieniążki za jedną z lepszych inwestycji tego roku, oby przyszłe projekty były równie dobre i sprzedały się zdecydowanie lepiej.
1. Nie jest COD'em
2. Nie jest Battlefieldem
3. Nie ma w nim ratowania świata ( a zwłaszcza USA)
4. Jest śmieszny, prosty, wulgarny i dostarcza kupę zabawy
Jednym słowem polska gra jest słaba, bo trzyma wysoką jakość, ma tak z miliard mniej błędów od reszty "hitów", bawi, jest w pewien sposób nowatorska, jest ładna i ogólnie jest do dupy
Ja dziękuję tylko PCF i Epic, że zrobili co mieli zrobić i uważam wydane pieniążki za jedną z lepszych inwestycji tego roku, oby przyszłe projekty były równie dobre i sprzedały się zdecydowanie lepiej.