Moto GP 3: Ultimate Racing Technology (PC)

ObserwujMam (39)Gram (14)Ukończone (4)Kupię (1)

MotoGP: Ultimate Racing Technology 3 (PC)


bigboy177 @ 00:00 29.07.2005
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

MotoGP od początków swego powstania przyssała do ekranów komputerów i telewizorów setki tysięcy graczy. Powód jest bardzo prosty… gier, w których wcielamy się w dawców organów (czyt.

MotoGP od początków swego powstania przyssała do ekranów komputerów i telewizorów setki tysięcy graczy. Powód jest bardzo prosty… gier, w których wcielamy się w dawców organów (czyt. kierowców motocyklowych) jest bardzo niewiele, a żeby znaleźć tytuł godny naszej uwagi trzeba się naprawdę naszukać. Na szczęście Climax co jakiś czas serwuje wszystkim fanom i fanatykom dwukołowych wyścigów kolejną część swojego wspaniałego symulatora.



Tak, tak, symulatora… MotoGP od początków powstania skupiło się nie tylko na wspaniałej, szybkiej zabawie; lecz także na możliwie jak największym realizmie jazdy. Motocykle prowadziło się zawsze bardzo realistycznie i z wyczuciem. Zadanie trudne do osiągnięcia w przypadku „samochodówek”, a co tu dopiero mówić o motorach.

MotoGP 3 jest najnowszą odsłoną serii. Producent gry wysłuchał większości próśb oraz sugestii graczy, którzy uważali, że niektóre elementy części poprzedniej były o wiele za trudne i sprawiały, że w grę najlepiej bawili się maniacy symulatorów. Tym razem poświęcono sporo uwagi lepszej kontroli i efektywności hamowania oraz łatwiejszemu kontrolowaniu zachowania motoru dzięki nowemu systemowi przerzucania ciężaru. MotoGP 3 będzie łatwiejsze dla nowicjuszy i zarazem równie emocjonujące dla osób ceniących sobie najwyższej klasy realizm.

Nowe MotoGP to kilka świeżutkich trybów zabawy. Ludzie z Climax napracowali się, by stworzyć grę znacznie lepszą od poprzedników. Aby osiągnąć swój cel postanowili dać graczom możliwość uczestniczenia w prawdziwych rozgrywkach, które trwają nawet do dwóch dni. Wśród nowych trybów wyścigów znaleźć będzie można TT Style Racing oraz Street Bike Racing. TT Style Racing pozwoli na śmiganie wśród wspaniałych krajobrazów górskich, morskich oraz przez małej i średniej wielkości miasteczka. Trasy w tym trybie będą dość długie i gracz poświęci im znacznie więcej czasu i energii niż w przypadku szybkich i toczonych na płaskich terenach Street Bike Racing.

Oprócz powyższych dwóch trybów Climax dorzucił także trzeci – Extreme. Został on podzielony na trzy części zależne od tego, jakiej pojemności motor wybierzemy: 600, 1000 oraz 1200 centymetrów sześciennych. Rozpoczynając zabawę otrzymujemy pewną, skromną ilość gotówki, którą przeznaczamy na zakup naszego pierwszego motocyklu. Na początku maszyny znajdujące się w garażu to tylko najsłabsze modele, których braki gracz musi skompensować własnymi umiejętnościami. Po każdym wyścigu na nasze konto bankowe trafi określona sumka, która z czasem pozwoli na zakup nowego jednośladu, lub zmodyfikowanie już posiadanego. Aby poprawić osiągi naszego motoru usprawnimy hamulce, trakcję, stabilność oraz kilka innych elementów. Poziomów regulacji będą trzy na każdy składnik motoru. Zaczniemy oczywiście od najprostszego i najtańszego z nich, by z czasem zafundować sobie najdroższe zmiany, które zapewnią najbardziej znaczącą poprawę prowadzenia. W trybie Extreme bardziej kreatywne osoby będą mogły nawet zbudować całkowicie własny motocykl. Stworzą własne loga, naklejki i inne elementy ozdobne i następnie upiększą nimi swój nowy pojazd.



Tory w grze są dwojakie. Pierwsze z nich to trasy wolne, drugie natomiast to oficjalne tory wyścigowe. Tworząc trasy wolne Climax nie chciał dokładnie oddać ich wyglądu. Projektanci wykorzystali wygląd prawdziwych przejazdów, by w dość dowolny sposób zaprojektować własne drogi. Pędząc jednym z wielu super motorów zwiedzimy miasta takie jak Tokio oraz Londyn, a także oglądniemy wspaniałe krajobrazy górskich i nadmorskich terenów, pustyń oraz lasów.
Osoby, które nie przepadają za dreszczykiem towarzyszącym jeździe po zwykłych szosach, znajdą w MotoGP 3 zestaw oficjalnych torów wyścigowych z sezonu 2004. Torów będzie w sumie 16, wszystkie odwzorowane z dbałością o najmniejsze nawet szczegóły. Programiści oraz graficy z Climax wybrali się na małą przejażdżkę i sfotografowali każdy kąt i każdą dziurę w nawierzchni, aby najdokładniej jak to możliwe oddać wygląd tras. Dzięki większemu wyborowi przejazdów, MotoGP 3 spełni wymagania maniaków ulicznych rywalizacji oraz kierowców wyścigowych.

Liczba maszyn, którymi posłużymy się do osiągnięcia zwycięstwa równa jest ilości torów, czyli motocykli w MotoGP 3 będzie 16. Każdy dwukołowiec idealnie modelowany, tak aby był dokładną kopią swojego niewirtualnego odpowiednika.

Screeny z Moto GP 3: Ultimate Racing Technology (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?