Hitman: Blood Money (PC)

ObserwujMam (565)Gram (229)Ukończone (214)Kupię (24)

Zapowiedź gry Hitman: Blood Money (PC)


bigboy177 @ 00:00 07.07.2005
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Podczas przesuwania ciała należy zwrócić uwagę czy ciągnąc je po ziemi nie zostawiamy za sobą smugi krwi. Jeśli tak, to nawet najlepiej ukryty trup zostanie bardzo szybko znaleziony, gdyż strażnicy potrafią podążać za krwawym śladem. Ciekawym sposobem na wyeliminowanie tej niedogodności jest wciągnięcie zabitego przeciwnika do góry. Jak to zrobić ? Wystarczy wykręcić kilka paneli podwieszanego sufitu (jeśli takowy jest), i wyjść do góry. Gdy w naszym pobliżu znajdzie się głowa nieprzyjaciela, Agent 47 posłuży się kablem, aby go udusić i następnie wciągnąć do siebie. Ukryte w ten sposób zwłoki raczej nie zostaną znalezione.



Czasami po cichym wykonaniu zadania możliwe będzie wydostanie się z budynku przez drzwi frontowe. Jeśli jednak taka sytuacja zostanie utrudniona przez obecność większej ilości strażników przy wyjściu, możemy spróbować całkiem nowego podejścia do problemu. Agent 47 nauczył się ukrywać broń. Idąc po woli przez salę pełną ludzi nikt nie spostrzeże chowającej się w jego ręce spluwy do momentu, gdy nie wykona jakiś szybkich ruchów. Bez problemu mogę wyobrazić sobie sytuację, w której idę z pistoletem schowanym za prawą nogą, podchodzę do grupki gości, wyciągam pukawkę i przykładam do skroni jednej z osób. Następnie powoli zaczynam kierować się w stronę wyjścia używając zakładnika jako żywej tarczy. Zdezorientowani strażnicy prawdopodobnie nie oddali by w takiej sytuacji nawet jednego strzału. Jeśli jednak odważyli by się na atak, to jestem chroniony z przodu ciałem innej osoby…

IO Interactive chwali się, że w Hitman: Blood Money znajdzie się specjalny współczynnik określający naszą reputację. Gdy każdą misję pokonamy dokonując totalnej masakry otrzymamy status mordercy, i w dalszych zadaniach może się zdarzyć nawet tak, że ludzie będą od nas uciekać z przerażeniem, bojąc się o własne życie. Zbyt brutalne wykonywanie zadań będzie miało też konsekwencje. Agent 47 będzie zmuszony do wydawania pieniędzy na zakup nowego dowodu, lub by wykupić nagrania z kamer obserwacyjnych, zanim policja położy na nich swe lepkie łapska.

Wykonanie nowego Hitmana ma być zdecydowanie lepsze od poprzedników. Specjalnie do napędzania gry, IO Interactive stworzyło nową wersję silnika Glacier, odpowiedzialnego za grafikę w Hitman Blond Money. Nowy engine zawierać ma wszystkie najnowsze efekty graficzne łącznie z bump mappingiem, dynamicznym oświetleniem, normal mappingiem, oraz wspaniałymi efektami odblasków oraz wystrzałów. Z tego co można zobaczyć na screenach gra będzie dopracowana i pełna szczegółów.



Muzyka podobnie jak w przypadku części poprzednich zostanie stworzona przez Jesper Kyd, wraz z orkiestrą symfoniczną z Budapesztu. Powinna być równie klimatyczna jak w poprzednich częściach.

Podsumowanie:
Premiera Hitman: Blood Money jest coraz bliżej. Jeśli wszystkie opisane powyżej elementy gry staną się rzeczywistością, to nowe przygody łysego będą najlepsze z całej serii.
Zapowiada się genialnie!

Screeny z Hitman: Blood Money (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?