God of War: Ragnarok w drugim dzienniku dewelopera
Twórcy God of War: Ragnarok przygotowali całkiem interesujący dziennik, na którym pokazują nam kilka najważniejszych elementów gry.
W sieci pojawił się kolejny - drugi - dziennik dewelopera God of War: Ragnarok. Twórcy postanowili się na nim skupić na systemie walki. Do tematu podeszli kompleksowo, albowiem dowiadujemy się co nieco na temat animacji, poziomu trudności, przeciwników itd.
Jak wspomina projektant walki, Stephen Oyarijivbie, jednym z największych wyzwań "nie była techniczna implementacja przeciwników, ale poruszanie się pomiędzy tym, co frustrujące i angażujące". Celem deweloperów było przygotowanie czegoś, co da graczom satysfakcję z obcowania z danym przeciwnikiem. Twórcy "nie chcieli, aby gracze czuli się pokonani, jeśli nie mogą sobie z czymś poradzić".
W God of War: Ragnarok znajdziemy oczywiście wielu przeciwników, co jest efektem tego, że na potrzeby gry przygotowano dziewięć rozbudowanych światów. Każdy ma unikatowych oponentów, a to oznacza, że w unikatowy sposób musimy do nich podchodzić. Na szczęście deweloperzy istotnie usprawnili system walki względem tego, który zaimplementowano do God of War z 2018 roku. Są nowe umiejętności, nowe animacje, nowe egzekucje itd.
Więcej poniżej, a jeśli chodzi o premierę God of War: Ragnarok, zaplanowano ją na 9 listopada. Grać będziemy wówczas na PS4 oraz PS5.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler