Rusza kampania „#KuratorSztuki” z Magdaleną Boczarską, ambasadorką laptopów linii Swift od firmy Acer
Firma Acer prężnie promuje swoje kolejne urządzenia. Tym razem mamy dla Was całkiem ciekawy materiał, stanowiący część kampanii marketingowej „#KuratorSztuki”.
Firma Acer przygotowała całkiem ciekawą kampanię, mającą za zadanie promowanie najnowszego laptopa Swift 3, wyposażonego w Intel Evo oraz Windows 11. Kampania nawiązuje do sztuki, ale - jak czytamy w informacji prasowej - nie jest to przypadek. Nowy laptop to nie tylko precyzja i dbałość o szczegóły, ale też nowe technologie, mogące łamać schematy.
Bohaterką kampanii jest ambasadorka marki Acer, Magdalena Boczarska. Odwiedza ona galerię, w której przygląda się abstrakcyjnym obrazom. uwagę aktorki zwraca jedno dzieło, którego przekaz postanawia przedstawić jej ekscentryczny kurator - Adam Woronowicz. Co dzieje się dalej? Koniecznie obejrzyjcie poniższy materiał filmowy.
"Chcieliśmy podkreślić, że najnowsza linia Acer Swift 3 z Intel Evo i Windows 11 to prawdziwa gratka w tym segmencie notebooków dostępnych na polskim rynku. Na pierwszy rzut oka widać, że jest to precyzyjnie zaprojektowany sprzęt - stąd nawiązanie do sztuki. Dobre dzieła nie potrzebują nadmiernej interpretacji, a jej zalety są natychmiastowo dostrzegalne, podobnie jak w przypadku najnowszego Swift 3" - wyjaśnia koncept Jeremi Rybak, Head of Marketing Acer Polska.
Jeśli chodzi o sam laptop, Swift 3 wyposażono w ultranowoczesny procesor Intel Evo jedenastej generacji. Zastosowane podzespoły pozwalają komputerowi działać aż 17 godzin na w pełni naładowanej baterii. Co również ważne, system operacyjny laptopa za darmo zaktualizować możecie do Windowsa 11. Notebooki z serii Swift 3 są dostępne już w sprzedaży.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler