Twórcy Wolcen zmieniają sposób aktualizowania gry
Chcą uniknąć utraty danych, do czego doszło przed kilkoma dniami.
Gra Wolcen, przedstawiciel gatunku hack'n'slashy, cieszy się w ostatnim czasie ogromną popularnością. Deweloperzy, zaskoczeni zainteresowaniem projektem, nie nadążali za pojawiającymi się problemami, a w rezultacie zaczęli swój projekt łatać na szybko. Rezultat był niestety niezbyt pozytywny. Z serwerów zniknęło część danych.
Ze względu na powyższe twórcy wystosowali do graczy specjalną informację, w której nakreślają swoje plany na przyszłość. Przyznają, że ostatnia wpadka nie może się powtórzyć, a sposobem na uniknięcie tego jest zmiana metody aktualizacji projektu. Patche będą pojawiać się raz w tygodniu. Ograniczona zostanie też maksymalna liczba graczy na serwerach.
"Wiemy, że występują problemy z łącznością, a błędy, na które natrafiacie są frustrujące i nie pozwalają Wam w pełnić docenić gry. Chcemy zapewnić Was, że robimy wszystko, co możemy, aby zlikwidować wszystkie problemy jak najszybciej".
"Ze względu na sytuację, jaka wystąpiła w ostatni piątek, a związaną z utratą danych, wiemy, że nie możemy nadal wydawać poprawek i aktualizacji w sposób, jaki robiliśmy do tej pory. Musimy koordynować to z partnerami, aby monitorować sytuację i mieć pewność, że nie wystąpią błędy z bazą danych".
Sposobem na minimalizację ewentualnych strat będzie ograniczenie liczby graczy na serwerach, a także publikowanie aktualizacji raz na tydzień. Wszystkie patche będą też odpowiednio testowane.
"Sytuacja się poprawi, obecnie pracujemy nad modernizacją serwerów. Następny patch wprowadzi sporo zmian, które pozwolą nam podnieść limit graczy, a my będziemy go zwiększać, jeśli dostrzeżemy poprawę".
Wolcen dostępne jest obecnie wyłącznie na PC. Jeśli zamierzacie grać, pamiętajcie by regularnie odwiedzać MiastoGier.pl. Na bieżąco dostarczać będziemy Wam wszelkie doniesienia w temacie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler