Nintendo szuka rozwiązań problemów zgłaszanych przez graczy
Korporacja próbuje ustalić co konkretnie jest powodem zgłaszanych przez klientów niedociągnięć.
Szef amerykańskiego oddziału Nintendo przyznaje, że jego korporacja prowadzi obecnie dochodzenie związane ze zgłaszanymi przez graczy problemami dotyczącymi Switch. Chodzi przede wszystkim o rozłączające się Joy-cony oraz zarysowania na powierzchni ekranu, będące wynikiem słabej jakości stacji dokującej.
Kwestię problemów z platformą Reggie Fils-Aime poruszył podczas wywiadu z redakcją Time. Przyznał, że korporacja obserwuje opinie swoich klientów. Czy zobaczymy z tego jakieś rezultaty? Na chwilę obecną ciężko powiedzieć.
"Widzieliśmy zgłoszenia, my tutaj w obu Amerykach sprawdzamy informacje, do jakich udało nam się dotrzeć. Chcemy jak najwięcej detali od klientów", powiedział Fils-Aime. "Szczególnie jeśli chodzi o synchronizację Joy-conów, mogę powiedzieć Wam, że jesteśmy świadomi raportów. Pytaliśmy naszych klientów. Z tego powodu chcemy, aby wszyscy dzwonili na naszą gorącą linię, dzięki temu będziemy mieć informacje i szybciej zrozumiemy sytuację".
"Jesteśmy obecnie w trybie poszukiwania faktów, aby naprawdę zrozumieć sytuację i scenariusze. Mając te informacje, zastanowimy się jakie powinny być nasze następne posunięcia".
Jak widać, Fils-Aime zachęca wszystkich do tego, aby zgłaszali problemy, zarówno z synchronizacją Joy-conów, jak i pozostałymi problemami. Zgłoszenia da się zrealizować m.in. za pomocą gorącej linii, tudzież pomocy technicznej - zwał, jak zwał.
"Zorganizowaliśmy dosłownie setki imprez, zaczynając nasze prezentacje w styczniu, a w ostatnim czasie uczestniczyliśmy też w trasach, na których promowaliśmy system. Jak tylko usłyszałem o raportach, zapytałem nasze ekipy 'Widzieliście coś podobnego?' Szczerą odpowiedzią było nie".
"Podczas wszystkich tych doświadczeń, podczas dokowania i wyciągania urządzenia, nie widzieliśmy tego. Więc skoro ma to miejsce, musimy poznać konkretną sytuację. Dlatego chcemy aby konsumenci się z nami kontaktowali za sprawą naszej strony".
Niestety we wpisie nie ma mowy o wielu innych niedociągnięciach, m.in. martwych pikselach, niebieskim i pomarańczowym ekranie oraz jego migotaniu. Pozostaje wierzyć, że Nintendo jest świadome niedociągnięć i aktywnie pracuje nad ich eliminacją.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler