Hitman opóźniony do marca 2016, twórcy obiecują dodatkową zawartość w ramach rekompensaty

To smutny i (być może) zarazem szczęśliwy dzień dla miłośników łysego skrytobójcy, znanego pod kryptonimem 47 - premiera najnowszej gry z udziałem Hitmana została przesunięta na marzec 2016 roku.

@ 22.09.2015, 20:39
Kacper "Itchytude" Kutelski
I AM ERROR.
pc, ps4, xbox one

Hitman opóźniony do marca 2016, twórcy obiecują dodatkową zawartość w ramach rekompensaty

To smutny i (być może) zarazem szczęśliwy dzień dla miłośników łysego skrytobójcy, znanego pod kryptonimem 47 - premiera najnowszej gry z udziałem Hitmana została przesunięta na marzec 2016 roku. Jak twierdzą developerzy z Io-Interactive, powodem tego nagłego przesunięcia jest ogromna skala produkcji oraz zmiana jej modelu wydawniczego.

Każda informacja o przesunięciu premiery jest oczywiście smutna, jednak na plus zaliczyć można powody wspomnianego opóźnienia. Jak możemy przeczytać w oficjalnej notce prasowej:

"Można bezpiecznie powiedzieć, że HITMAN to największy projekt jakiego realizacji kiedykolwiek podjęliśmy się w studiu Io-Interactive. Nie tylko pod względem skali i ambicji, ale również pod względem rozmiaru tworzonego przez nas świata. Grywalny obszar i jego gęste zagospodarowanie przewyższają cokolwiek, nad czym mogliśmy pracować wcześniej. Robimy wszystko by stworzyć szereg żywych, oddychających mikrokosmosów we wspomnianych lokacjach i mamy istną obsesję na punkcie różnorakich detali jakie będą mogli odkryć gracze podczas zabawy".

Na poparcie swych słów developerzy przygotowali nawet specjalną infografikę, zestawiającą jedną z plansz z poprzedniej gry z najnowszymi kreacjami studia.

Hitman opóźniony do marca 2016, twórcy obiecują dodatkową zawartość w ramach rekompensaty
Kolejnym powodem przesunięcia premiery jest zaadaptowanie przez twórców nowego modelu wydawniczego, zakładającego opublikowanie większości zawartości w marcu, a następnie uzupełnianie gry poprzez regularne aktualizacje. Opóźnienie premiery ma pozwolić na przygotowanie większej ilości "wyjściowej" treści oraz zwiększenie częstotliwości update'ów.

Sprawdź także:
Hitman

Hitman

Premiera: 31 stycznia 2017
PC, PS4, XBOX ONE

Hitman to szósta (po Hitman: Rozgrzeszenie) odsłona serii gier o przygodach zabójcy, Agenta 47. Tym razem IO Interactive, producenci tytułu, postanowiło nie przyznawać pr...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   12:13, 23.09.2015
Odcinki jak w serialu, taki zamysł i więcej czasu do dopracowania. A Payday to zupełnie co innego, niż Hitman.
0 kudosPokora   @   13:41, 23.09.2015
Cytat: TheCerbis
Odcinki jak w serialu, taki zamysł i więcej czasu do dopracowania. A Payday to zupełnie co innego, niż Hitman.


No to wskaż mi dokładnie różnice między Payday 2 a nowym Hitmanem : P
Konkretnie model rozgrywki.
0 kudosTheCerbis   @   15:10, 23.09.2015
Sądziłem, że to dwie różne produkcje z innym stylem gry...
0 kudosPokora   @   15:17, 23.09.2015
Widzisz, niekoniecznie. Payday też oferuje skradanie się... ale nie w tym rzecz. Chodzi o model gry. Menu Payday 2 pokazuje Ci mapę, na której masz dostępne zlecenia. Każde zlecenie ma jakieś nieskomplikowane wyjaśnienie, czy to zwykły napad, czy zlecenie dla znajomego, czy może trzeba odbić kompana z więzienia. Bez jakichś większych związków fabularnych między zleceniami. Każde zlecenie można zrobić w jakiej kolejności się chce. I z tego co widziałem, nowy Hitman ma zamiar zaoferować to samo. Zlecenia. Mapa, gdzie dostępne będą zlecenia z jakimś backdropem np. prezentowany wcześniej pokaz mody z tym dyrektorem organizacji szpiegowskiej. Jeśli między poszczególnymi zleceniami nie będzie większych związków fabularnych, model wygląda identycznie.
0 kudosTheCerbis   @   16:13, 23.09.2015
Rozumiem, dzięki za wyjaśnienie, bo miałem do czynienia tylko z pierwszym Payday. Uśmiech Mam jednak nadzieję, że fabuła i powiązania będą...
0 kudosMaterdea   @   16:26, 23.09.2015
Kilka tygodni temu mówiłem dokładnie tak samo - Hitman to jeden wielki hub dla misji od deweloperów i samych graczy. I PAYDAY 2 jest idealnym na to przykładem. A jakoś nikt nie płacze, że do PAYDAY-a jest miliard DLC z dodatkową zawartością.
0 kudosTheCerbis   @   16:39, 23.09.2015
Może to dlatego, że seria Hitman była jednak inna?
0 kudosMaterdea   @   16:52, 23.09.2015
I ma taka zostać? Zlepek 10 zadań quasi-fabularnych, romantyczny end game i wsio?
0 kudosTheCerbis   @   17:49, 23.09.2015
Tak. Endgame nie musi być romantyczny. Ale czemu 10 misji?
0 kudosMaterdea   @   17:55, 23.09.2015
W którymś Hitmanie było więcej niż 10-13?

EDIT: Po dwadzieścia było w "dwójce" i Rozgrzeszeniu.
0 kudosTheCerbis   @   19:57, 23.09.2015
Właśnie. Poza tym, wcale takie krótkie nie były. Nikt nie narzekał.
0 kudosDawidci   @   20:07, 23.09.2015
Mi się podobało tak jak było, ale krytykować tego nowego podziału nie zamierzam, gdyż może naprawdę wpadli na jakiś pomysł, a jeśli zrobią coś przeciw graczom, to tylko na nich skieruje negatywne głosy. Szczęśliwy
0 kudosMaterdea   @   20:19, 23.09.2015
Mam wrażenie, że niektóre betonowe głowy w ogóle nie mogę dopuścić do siebie myśli, że może być lepiej niż jest teraz. Interesujące zjawisko, prawdopodobnie podejmę się jakiegoś opisania go.
0 kudosTheCerbis   @   20:31, 23.09.2015
A ja mam wrażenie, że niektórzy nie czytają ze zrozumieniem... Ech, takie czasy.
0 kudosIgI123   @   21:27, 23.09.2015
Tak czy siak nie każdego może kręcić zabawa w tworzenie i wykonywanie misji od społeczności. Sam nie wiem czy będę to robił. Zależy jak to będzie zrobione.
Dodaj Odpowiedź