Mafia III - efektowne screeny i pierwsze szczegóły na temat fabuły

Wczorajsza prezentacja Mafii III wywołała liczne komentarze, wszak gra nie każdemu przypadła do gustu.

@ 06.08.2015, 11:40
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Mafia III - efektowne screeny i pierwsze szczegóły na temat fabuły

Wczorajsza prezentacja Mafii III wywołała liczne komentarze, wszak gra nie każdemu przypadła do gustu. Przeniesienie akcji w późne lata 60. ubiegłego wieku jest nieco kontrowersyjną decyzją, ale mimo wszystko tytuł wciąż zapowiada się świetnie. Bo to w końcu Mafia!

Tymczasem 2K Games podało nieco więcej konkretów. Poznaliśmy dane głównego bohatera - nazywa się Lincoln Clay i jest weteranem wojny w Wietnamie, który niedawno wrócił do domu i szuka dla siebie miejsca w cywilnym świecie. Clay, wraz z trzema innymi bohaterami, buduje swoją "rodzinę". Są to Cassandra, czarnoskóra kobieta z Haiti, irlandzki rzezimieszek Burke oraz wyraźnie posiwiały Vito Scaletta, główny protagonista Mafii II. Ludzie ci mają być naszymi zwierzchnikami.

Mafia III - efektowne screeny i pierwsze szczegóły na temat fabuły
Akcja toczy się w Nowym Orleanie, w stanie Luizjana. Mamy rok 1968, a więc przenosimy się około 20 lat do przodu, w stosunku do poprzedniej odsłony. Główną przeszkodą w budowaniu własnego imperium ma być włoska mafia, która zdradziła rodzinę Claya. Motywem przewodnim jest więc najwyraźniej zemsta, a my będziemy mogli wybrać sposób jej realizacji. Twórcy wspominają ponadto o dynamicznej narracji, opierającej się na wyborach gracza. Również samo miasto i jego mieszkańcy mają wypadać różnie, w zależności od tego, co zrobimy.

"Seria Mafia znana jest ze świetnych wrażeń, budowanych przez czas i miejsce akcji, a także prezentowanie dojrzałych historii o życiu w zorganizowanej przestępczości. W Mafia III wrzucamy graczy w skórę nowego anty-bohatera i przenosimy go do ikonicznego miasta, a wszystko to z okraszone jest dojrzałą historią, toczącą się w jednym z najbardziej burzliwych okresów w historii Stanów Zjednoczonych" - wyjaśnia Haden Blackman, dyrektor kreatywny w studio Hangar 13.

Na koniec mam dla was obiecane screeny. Znajdziecie je w naszej galerii


Sprawdź także:
Mafia III

Mafia III

Premiera: 07 października 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Mafia III to trzecia odsłona serii gangsterskich gier akcji, stworzona przez czeski zespół Illusion Softworks (później przemianowane na 2K Czech). Za tę część odpowiada n...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosDante41k   @   12:02, 06.08.2015
Nie no serio? Lata 70"? Do tego bohaterem jest negr? Ja odpadam. Nie rozumiem dlaczego nie zrobić porządnej gry AAA osadzonej w realiach lat 20-30" kiedy prawdziwa mafia przeżywała rozkwit w USA. Moim zdaniem dwójka już odstawała ostro, była mdła. Ta trójka dla mnie wygląda tak jak sporo "trójek". Mieli pomysł na jakąś grę i po prostu postanowili skorzystać marki jaką mieli w zanadrzu. Gdyby wypuścili to jako nową markę pod tytułem "Murzynek zabija włochów" to już by nie było takiego zainteresowania. No nic.
0 kudosMicMus123456789   @   13:57, 06.08.2015
Hah czyli to jednak był Vito, wiedziałem, że ten charakterystyczny uśmieszek może być tylko jego choć przy pierwszym spojrzeniu trudno było powiedzieć, że to on, ale dobrze nawiązanie do dwójki jest Szczęśliwy
0 kudosTheCerbis   @   16:08, 06.08.2015
Vito! ^ ^ Naprawdę się cieszę. Podczas oglądania trailera też pomyślałem - cholera, czy to mógłby być on? Dla mnie dwójka była bardzo dobrą grą, szczególnie jeśli chodzi o przedstawienie fabuły i filmowość. Hejtów nie rozumiem, ponieważ tak jak już pisałem pod artykułem ze zwiastunem - nie dostaniemy gry, która będzie wyglądać jak pierwsza Mafia. Pozostaje żywić nadzieję, że Hangar 13 dobrze wywiąże się z obowiązków i dostaniemy godną kontynuację.
0 kudosRonaldo_   @   19:29, 06.08.2015
Mam nadzieję,że się nie zawiodę, bo po oglądnięciu gameplay'a mam jednak mieszane uczucia, z serii Mafia widzę,że się zrobiło GTA: Nowy Orlean.

Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, mimo to czekam z niecierpliwością.
0 kudosTheCerbis   @   20:11, 06.08.2015
Bardziej taka mieszanina, widzę tu trochę Godfathera 2 również... Bądźmy dobrej myśli, tak czy siak.
0 kudosJackieR3   @   20:29, 06.08.2015
Ech,przypomniały mi się stare dobre kije baseballowe z Jedynki.Była tam jakaś trudna do przejścia misja(no która nie była?) gdzie mieliśmy tylko kijaszka.No i misja szkoleniowa gdzie jakiś gościu stał a my mieliśmy go kijem zatłuc ,jakoś głupio się wtedy czułem.Nie pamiętam czy w Dwójce kijki były ale mam nadzieje że w Trójce będą,to w końcu broń ponadczasowa. Uśmiech
0 kudosMaterdea   @   21:52, 06.08.2015
Cytat: JackieR3
Była tam jakaś trudna do przejścia misja(no która nie była?) gdzie mieliśmy tylko kijaszka.
Były trudne, bo gry z tamtego okresu odznaczały się - jak ja to nazywam - ruskością. Mechanika była drewniana w stylu pierwszego Gothika.
0 kudosJackieR3   @   22:44, 06.08.2015
Dla mnie najgorsze było to ze Jedynkę ukończyłem (z wielkim trudem) ale w wersji angielskiej więc z fabuły rozumiałem piąte przez dziesiąte.Po kilku latach widziałem polską wersję w Playu bodajże ale nie kupiłem,no wystraszyłem się trudności. Zawstydzony
0 kudosTheCerbis   @   22:59, 06.08.2015
Właśnie nie było broni białej w II. Jedna z chamsko wyciętych rzeczy. Smutny
0 kudosJackieR3   @   08:49, 07.08.2015
Swoją drogą w dwóch pierwszych częściach twórcom udało się w jakiś sposób usprawiedliwić zejście głównego bohatera na "złą drogę",dla mnie połowicznie ale kij z tym.Ciekawe co wymyślą tym razem.
0 kudosMaterdea   @   09:59, 07.08.2015
Cytat: JackieR3
Ciekawe co wymyślą tym razem.
Jak to co? Przecież motyw zemsty na zdrajcach rodziny mafijnej Claya jest już znany od trailera.
0 kudosJackieR3   @   10:11, 07.08.2015
Rodziny mafijnej? Ale to niestety bardziej trąci GTA niż Mafią. W Jedynce był taksówkarz niechcący wplątany w Mafijne porachunki,w Dwójce zdesperowany wojak chcący chronić rodzinę (prawdziwą a nie mafijną).Pomimo że do końca ich motywy mnie nie przekonywały tym niemniej sprawiały ze te postaci trochę moją sympatią się cieszyły.A tu zemsta mafijna? Nieciekawie to wygląda fabularnie. Konsternacja
0 kudosTheCerbis   @   11:18, 07.08.2015
Tak naprawdę Vito robił to nie tylko dla rodziny. Mógł przestać gdy spłacił dług ojca. Ale po prostu nie chciał skończyć jak on, chciał mieć pieniądze, samochody, kobiety i tak dalej. W sumie brzmi to dość infantylnie i "pustacko" ale ja lubiłem Vito. Okazało się, że nie takie proste to wszystko i się całość skomplikowała, że cierpieć może nie tylko bohater ale i jego najbliżsi...

Więc główny wątek może po trailerze wyglądać prosto ale na pewno twórcy w jakiś sposób go urozmaicą i przedstawią w interesujący, filmowy sposób.
Dodaj Odpowiedź