Grafika Uncharted 4: A Thief's End bliska filmowej, mówi jeden z artystów
Wielu posiadaczy PlayStation 4 wierzy w to, że Uncharted 4: A Thief's End będzie rewolucją, jeśli chodzi o oprawę wizualną.
bigboy177 @ 09.02.2015, 14:15
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps4
Wielu posiadaczy PlayStation 4 wierzy w to, że Uncharted 4: A Thief's End będzie rewolucją, jeśli chodzi o oprawę wizualną. Twórcy, czując presję, starają się jak mogą, a jeden z artystów twierdzi, że grafika będzie naprawdę bliska filmowej.
Główny projektant postaci dla Uncharted 4: A Thief's End, Frank Tzengi, uważa, że modele bohaterów w grze są bardzo bliskie jakości, jaką oglądamy w trakcie filmowych scen, zrealizowanych za pomocą komputerów. Nathan Drake jest tak szczegółowo zrealizowany, że mógłby bez problemu występować na srebrnym ekranie.
"Jakość gier jest bardzo bliska filmowi obecnie, spójrzcie na to, co robimy w Naughty Dog", powiedział Tzengi, podczas wywiadu dla CG Master Academy.
"Postać ta (Nathan Drake - dop.red.) może być cyfrowym dublem w filmie. W oparciu o jakość, detale, kształt, kolor; wszystko co na niego nałożyliśmy sprawia, że to postać filmowa. Dla mnie gry wideo są już naprawdę bardzo blisko jakości filmowej, dokładnie to chciałem zrobić".
Tzengi przyznaje oczywiście, że to, co udało im się wykonać jest wynikiem przeskoku na platformy nowej generacji.
"Przygotowanie większej liczby wyrazów twarzy, zakrzywień kształtów oraz map zmarszczek. Wszystko to sprawia, że jesteśmy o krok bliżej do jakości filmowej, jaką chcieliśmy w branży growej i myślę, że za kilka lat zdecydowanie ją osiągniemy".
Uncharted 4: A Thief's End zadebiutuje jeszcze w tym roku, wyłącznie na PlayStation 4. Jeśli chodzi o jakość oprawy, to jak myślicie, fotorealizm za kilka lat?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler