Sony przygotowuje rekompensatę za problemy z dostępem do PlayStation Network w trakcie świąt

W trakcie minionych już świąt, PlayStation Network nie działało przez cały czas tak, jak powinno. Sony postanowiło więc przygotować rekompensatę dla wszystkich graczy, niezadowolonych z niedostępności usługi.

@ 02.01.2015, 16:16
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps3, psp, psv, ps4

Sony przygotowuje rekompensatę za problemy z dostępem do PlayStation Network w trakcie świąt

W trakcie minionych już świąt, PlayStation Network nie działało przez cały czas tak, jak powinno. Sony postanowiło więc przygotować rekompensatę dla wszystkich graczy, niezadowolonych z niedostępności usługi.

Ze względu na ataki hakerów, występowały w ostatnim czasie problemy z dostępnością PlayStation Network. Jak się okazuje, Sony poczuwa się do odpowiedzialności, a wszyscy niezadowoleni klienci mogą liczyć na rekompensatę. Jej dokładny kształt znajdziecie poniżej. Wpis pojawił się na oficjalnym blogu korporacji, a my, jak zwykle w takiej sytuacji, serwujemy Wam tłumaczenie.

"Ze względu na to, że podczas świąt nie dało się normalnie korzystać z PlayStation Network chcielibyśmy docenić Waszą cierpliwość, oferując wszystkim subskrybentom - także tym w okresie tzw. trialu - PlayStation Plus specjalne, pięciodniowe, darmowe przedłużenie członkostwa".

"Przedłużenie zostanie dodane automatycznie, więc nie trzeba nic robić. Więcej informacji na temat dostępności przedłużenia dodamy tutaj, na blogu, kiedy będzie ono dostępne. Jeśli Wasze członkostwo lub okres testowy wygaśnie przed udostępnieniem przedłużenia, otrzymasz 5 dni Plus, aby dalej cieszyć się członkostwem, gdy takowe będą dostępne".

"Dodatkowo, jeszcze w tym miesiącu, zapowiemy specjalną ofertę, w ramach której będziecie mogli liczyć na 10% zniżki na wszystkie produkty z PlayStation Store. Zniżka będzie jednorazowa i dla wszystkich członków PlayStation Network".


Więcej informacji wkrótce, a póki co, jakie jest Wasze zdanie na temat rekompensaty?

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   20:26, 02.01.2015
Lepsze to niż ich przepraszanie co kilka dni. Tak powinno być. Bierzesz kasę za konkretną ilość dni subskrypcji to rekompensuj brak dostępności dodatkowymi dniami. Nikt nie będzie marudził jeżeli dostaje dokładnie to za co zapłacił. Powinni też doliczać tak samo dni za ich wielogodzinne konserwacje, które są bardzo często. W skali roku spokojnie przez to ubywa co najmniej tydzień subskrypcji. Dla mnie super wiadomość. Mam teraz triala 14 dni który zostanie przedłużony o kolejne pięć dni. Przez ten czas ogram 7 gier kompletnie za darmo. ;)
0 kudosFox46   @   22:08, 02.01.2015
I bardzo dobrze tak powinno być za każdym razem, a nie gdy są tylko większe problemy jak to było podczas świąt.