Producent nowego Mortal Kombat omawia interaktywność środowiska
Mortal Kombat X poszukuje najrozmaitszych dróg, aby posunąć tę niezwykle popularną serię o krok do przodu.
Klocu @ 08.09.2014, 22:27
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Mortal Kombat X poszukuje najrozmaitszych dróg, aby posunąć tę niezwykle popularną serię o krok do przodu. Podczas tegorocznych targów Gamescom, Shacknews miało okazję porozmawiać z producentem gry. Nie zabrakło pytania o interaktywne aspekty środowiska.
Wykorzystanie otoczenia mogliśmy już ujrzeć na premierowym zwiastunie produkcji. Sub-zero i Scorpion używali interaktywnych elementów tła do wyprowadzania ataków. Wszystko funkcjonowało podobnie, jak w Injustice: Gods Among Us. Hans Lo, jeden z twórców Mortal Kombat X, zaznaczył, że NetherRealm Studios wprowadziło kilka usprawnień, względem bijatyki z bohaterami DC Comics w rolach głównych.
"W przeszłości otrzymywaliśmy sporo głosów na temat zastosowania interaktywnych elementów środowiska. Ludzie zawsze mówili: "Nie mogę blokować tych ciosów, nie ma balansu, to nie fair". Więc teraz daliśmy Ci możliwość faktycznego bloku, gra zatem jest płynna, ciągle w ruchu, nie zwalnia tempa", powiedział deweloper.
Najnowsza odsłona serii będzie funkcjonowała na mocno zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3. Mortal Kombat X pojawi się w kwietniu przyszłego roku na PC oraz konsolach nowej i zeszłej generacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler