Producent nowego Mortal Kombat omawia interaktywność środowiska

Mortal Kombat X poszukuje najrozmaitszych dróg, aby posunąć tę niezwykle popularną serię o krok do przodu.

@ 08.09.2014, 22:27
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Producent nowego Mortal Kombat omawia interaktywność środowiska

Mortal Kombat X poszukuje najrozmaitszych dróg, aby posunąć tę niezwykle popularną serię o krok do przodu. Podczas tegorocznych targów Gamescom, Shacknews miało okazję porozmawiać z producentem gry. Nie zabrakło pytania o interaktywne aspekty środowiska.

Wykorzystanie otoczenia mogliśmy już ujrzeć na premierowym zwiastunie produkcji. Sub-zero i Scorpion używali interaktywnych elementów tła do wyprowadzania ataków. Wszystko funkcjonowało podobnie, jak w Injustice: Gods Among Us. Hans Lo, jeden z twórców Mortal Kombat X, zaznaczył, że NetherRealm Studios wprowadziło kilka usprawnień, względem bijatyki z bohaterami DC Comics w rolach głównych.

"W przeszłości otrzymywaliśmy sporo głosów na temat zastosowania interaktywnych elementów środowiska. Ludzie zawsze mówili: "Nie mogę blokować tych ciosów, nie ma balansu, to nie fair". Więc teraz daliśmy Ci możliwość faktycznego bloku, gra zatem jest płynna, ciągle w ruchu, nie zwalnia tempa", powiedział deweloper.

Najnowsza odsłona serii będzie funkcjonowała na mocno zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3. Mortal Kombat X pojawi się w kwietniu przyszłego roku na PC oraz konsolach nowej i zeszłej generacji.

Sprawdź także:
Mortal Kombat X

Mortal Kombat X

Premiera: 14 kwietnia 2015
PS4, XBOX ONE, PC, PS3, XBOX 360, MOB

Mortal Kombat X to kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych serii bijatyk. Za tytuł odpowiedzialny jest zespół NetherRealm, dowodzony przez "ojca" marki - Eda Boona.R...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   23:06, 08.09.2014
fajnie jakby ta interakcja była lepiej zrobiona niż w Injustice.
0 kudosPabloMG   @   07:29, 09.09.2014
W Injustice: Gods Among Us była również interakcja z otoczeniem i wypadała taka sobie niby fajna sprawa ale psuła balans walk, twórcy muszę trzeba to dobrze przemyśleć.
0 kudosMicMus123456789   @   12:43, 09.09.2014
Interakcja z otoczeniem jest zawsze mile widziana. Mnie bardziej zastanawia jak będzie to działać. Będzie jakiś jedne przycisk od chwytania rzeczy czy może to losowe będzie? I ciekawe czy w ogóle warto będzie prać kogoś w ten sposób.
0 kudosdenilson   @   15:36, 09.09.2014
Interakcja związana z podnoszeniem przedmiotów jest jak najbardziej pożądana. Zawsze to daje urozmaicenie.