The Order: 1886 działać będzie w 30 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 1080p

W ostatnim czasie spore kontrowersje wzbudzają możliwości technologiczne konsol nowej (obecnej) generacji - Xbox One i PlayStation 4.

@ 06.02.2014, 14:04
Kamil "zvarownik" Zwijacz
ps4

The Order: 1886 działać będzie w 30 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 1080p

W ostatnim czasie spore kontrowersje wzbudzają możliwości technologiczne konsol nowej (obecnej) generacji - Xbox One i PlayStation 4. Słyszeliśmy już o czwartym Battlefieldzie działającym w 60 klatkach na sekundę, ale w niepełnym Full HD (720p na XOne i 900p na PS4), Tomb Raiderze, gdzie 1080p osiągnięto, ale next-gen Microsoftu utrzymuje tylko 30 klatek, a sprzęt Sony dobija do 60, przy czym wahania potrafią być spore.

Dziś z kolei potwierdzono, że ekskluzywna dla PlayStation 4 gra The Order: 1886 działać będzie w 30 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 1080p. Ru Weerasuriya, współzałożyciel studia Ready at Dawn, powiedział, że:

"Obecnie nie celujemy w 60 kl/s. W strzelankach FPP ma to sens, tak samo jak w bijatykach, ale dla nas filmowe wrażenia, przedstawione w rozdzielczości 1080p, są na pierwszym miejscu."

Wyjaśnił dodatkowo, że oprócz rozdzielczości, wpływ na ograniczenie animacji do 30 klatek mają także spektakularne efekty specjalne. Dla mnie oznacza to jedno - brak mocy zmusił deweloperów do pójścia na kompromisy. Nie znaczy to jednak, że gra będzie zła, ale pokazuje, że "next-geny" wcale nie są takie "next" jak myśleliśmy, że będą.


Więcej filmów z The Order: 1886

Sprawdź także:
The Order: 1886

The Order: 1886

Premiera: 20 lutego 2015
PS4

The Order: 1886 to produkcja akcji, stworzona przez studia Ready At Dawn oraz Sony Santa Monica. Obaj developerzy mają na swoim koncie tytuły z serii God of War.Akcja prz...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosguy_fawkes   @   17:24, 06.02.2014
Cytat: Pietek=)
Nie rozumiem nacisku na 60FPS... komu to i na co? 30FPS nie wystarcza? I tak pewnie powyżej 40 nasze oko nie jest wstanie odróżnić różnicy...
Nieprawda, różnica jest widoczna: https://boallen.com/fps-compare.html
0 kudosJ3DAJ   @   18:42, 06.02.2014
Cytat: zvarownik
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej, jakby mieli silniejszy sprzęt, to mogliby uzyskać i świetną oprawę i animacje w 60 kl Uśmiech
Niestety, nie. Wyjaśnię ci dlaczego. Uśmiech

Rozwiązaniem tego problemu byłoby wydanie dwóch konsol, jedna mocniejsza obsługująca 60 FPS oraz druga słabsza wyciągająca 30, w tych samych grach, w tej samej grafice. Niestety wydanie dwóch oddzielnych konsol naraża firmę na straty, ponieważ jedna z nich na pewno sprzeda się słabiej niwelując zyski drugiej, a nie zapominajmy że produkcja kosztuje. Rozwiązaniem tego problemu jest wydanie konsoli z możliwością zmiany podzespołów... i mamy co? PC. Szczęśliwy

Niezależnie od mocy konsoli, będzie ona taka sama w każdym domu, co oznacza że zawsze 30 FPS zaoferuje nam ładniejsza grafikę, niezależnie od finalnej mocy sprzętu. To nie jest PC, na którym można mówić że jednemu dana gra chodzi w 60 FPS a drugiemu nie. Puszcza oko

@Lucas-AT

Obrazek

0 kudosFox46   @   22:20, 06.02.2014
Cytat: Lucas-AT
Nigdy na konsolach standardem nie będzie 60 klatek. Nawet na PlayStation 6, które będzie miało 100GB RAMu i procesor 100-rdzeniowy przy grach z rozdzielczością 16k. Zawsze deweloperzy będą stawiać na grafikę i wyciskać ze sprzętu coraz więcej. Samo utrzymanie stałych 60 klatek jest bardzo trudne, dlatego animację zazwyczaj się blokuje na stałe 30 klatek, by nie skakała ona pomiędzy 40 a 60.

60 FPS-ów mają zazwyczaj te gry, gdzie to jest niezbędne, czyli np. bijatyki (Tekken) albo wyścigi symulacyjne (Gran Turismo).


UP: zdecydowanie nie i wesz o co mu chodziło, popatrz siódmą generację. W pewnym stopniu przegonił PCta na dłuższy okres czasu ale ile Microsot i Sony szczególnie SONY wpakowało kasy w mocne konsole ?? na pewno o wiele wiele więcej niż w ósma generacją. Która w moim odczuciu jest mocno oszczędną generacją. Jak pisałem wcześniej wolałbym dać za konsole 3000zł i mieć mocniejsze podzespoły i więcej mocy w zapasie niż dać 1900zł i mieć średnią konsolę która już zostaje wykorzystywana pod względem Hardware, nie wypominając o XO (bo tu mamy słabszy sprzęt a sama konsola jest droższa).

Ok masz rację ale może być przeca okres gdzie grafa nie jest najważniejsza i będzie się utrzymywał standard 60 klatek i 1080p. Czemu jest tak a nie inaczej ?? bo Konsole nie mają startu do PCta przez co teraz wyciskają jak najwięcej z konsol by chociaż w pewnym stopniu dorównać PCtowi(nie odstawać tak bardzo). Oto cała filozofia

Konsole są w stanie otrzymać 60 klatek i full HD ale PC im na to nie pozwala ze względu na wyższa technologię(lepszą grafikę i tyle), wiec po części masz racje nawet jakbyś miał PS6 100gb ramu to PC będzie go miał dwa albo trzy razy tyle i bezie potrafił generować lepsza grafikę.

I nie ma co się okłamywać w porównaniu z PCtem obecna generacja czyli ósma jest słaba, ja miałem z początku nadzieję że 60 klatek i 1080p utrzyma się przez minimum 2 lata i dopiero potem zacznie się wyciskanie 7 potów tymczasem jak widać Wiedźmin 3 już wycisnął dużo z PS4. A przecież The Order: 1886 ma wyglądać 2 razy lepiej niż inFamus: Second son (Dziennikarze widzieli the order i ponoć wygląda obłędnie). Więc trudno by było żeby w tym momencie gra hulała w 60 klatkach skoro już się wyciska wiele z PS4.

Ja nawet nie obstawiam że ósma generacja wytrwa do szóstego roku żywotności. Obstawiam tak 4 lata będzie już taki kres a piąty rok to już będzie mocno naciąganym rokiem.
Zwłaszcza że SONY i Mirosoft pociskali bajki o bardzo wydajnym sprzęcie(szczególnie Microsoft) a jak pisze zwarownik.

I nie okłamujmy się MS i SONY miało szansę dogonić w wiekszej mierze PCta gdyby chcieli sek w tym że PS4 kosztowało by prawie 3000zł a nie 2000zł ale szczerze wolałbym dać już te 3000zł i sporo zapasy mocy i mieć 60 klatek i 1080p przez najbliższy okres czasu.
A nie w sposób się nie zgodzić ze ósma generacja to siódma generacja na szynach z dodanym Full HD i kilkoma efektami graficznymi.
Choć był nie raz gadane że ósma generacja potrafić będzie wygenerować 60 klatek i 1080p w grach AAA i to nie będzie stanowić dla niej problemu.
Stąd moim zdaniem dawać za coś kasę co jest prawie 3 razy droższe od siudmej generacji, i nie zdaje do końca obietnic wcześniej nam dawanych to wolę poczekać aż sprzęt stanieje i wtedy kupić.
0 kudosLucas-AT   @   22:32, 06.02.2014
Cytat: Fox46
A nie w sposób się nie zgodzić ze ósma generacja to siódma generacja na szynach z dodanym Full HD i kilkoma efektami graficznymi.

Skok technologiczny pomiędzy tymi generacjami jest ogromny. To gry już nie będą się rozwijać tak jak za czasów przejścia z PSX na PS2 czy z PS2 na PS3. Czego ludzie oczekują? To jak uprawianie sportu - dochodzisz w pewnym momencie do punktu, w którym rozwijasz się powoli. GTA V jest najdroższą produkcją w historii, a wyszło na past-geny. Deweloperów w chwili obecnej nie stać na więcej, tak by przenosić góry. Przed nimi będą stały ograniczenia w rozdzielczościach i płynności, ale obecna generacja im daje spore pole do popisu, jeśli chodzi o samo budowanie światów. Teraz to już zależy tylko od nich - od ich kreatywności.

Cytat: Fox46
Ok masz rację ale może być przeca okres gdzie grafa nie jest najważniejsza i będzie się utrzymywał standard 60 klatek i 1080p.

Są jednak gry, które mają 60 klatek na PS4 - Battlefield 4, Outlast, Tomb Raider czy MGS Ground Zeroes. Podejrzewam, że The Evil Within też będzie mieć.
Cytat: Fox46
nie okłamujmy się MS i MS miało szansę dogonić w wiekszej mierze PCta gdyby chcieli sek w tym że PS4 kosztowało by prawie 3000zł

Konsola za 3000zł? Dopiero byłby flejm na Sony. Co jak co, ale należy pamiętać, że to pudełko, które ma ozdabiać półkę pod telewizorem.
0 kudosFox46   @   22:36, 06.02.2014
Cytat: Lucas-AT

Konsola za 3000zł? Dopiero byłby flejm na Sony.


Co ty, przecież jakbyśmy dostali więcej ramu i przede wszystkim lepszy procesor oraz układ graficzny to moim zdaniem nie mieli by za złe tego SONY.
Jakoś za CELLA nie było narzekania każdy kupował jak leciało, jedynie to SONY narzekało na Cella że muszą tyle do niego dokładać z własnej kieszeni itp: . Ogólnie gracze byli zadowoleni i to z tego co pamiętam nawet bardzo(ci którzy zakupili wtedy PS3).
Z drugiej strony jestem cholernie ciekaw jak by było gdyby to Intel robił Podzespoły pod konsole a nie MAD, wydaje mi się ze dałby lepszy procek i lepszy układ graficzny.
Co jak co na X360 czy Xboxie pierwszym się nie zawiedliśmy. Jeżeli chodzi o Hardware.

Cytat: J3DAJ
Rozwiązaniem tego problemu byłoby wydanie dwóch konsol, jedna mocniejsza obsługująca 60 FPS oraz druga słabsza wyciągająca 30, w tych samych grach, w tej samej grafice. Niestety wydanie dwóch oddzielnych konsol naraża firmę na straty, ponieważ jedna z nich na pewno sprzeda się słabiej niwelując zyski drugiej, a nie zapominajmy że produkcja kosztuje. Rozwiązaniem tego problemu jest wydanie konsoli z możliwością zmiany podzespołów... i mamy co? PC. Szczęśliwy


W ogóle go nie zrozumiałeś o co mu chodziło, miał pewnie na myśli to że jeżeli PS4 jak i XO były by na poziomie Mocnego PCta czyli ich podzespoły jak np; procesor i karta graficzna były by dwa razy wydajniejsze, to wtedy nie było by problemu z 60 klatkami i 1080p bo konsole miały by zapas mocy. Tak jak to miała wcześniejsza generacja...
Wtedy Kupiłbyś PS4 za załóżmy 2950zł ale miałbyś mocniejsze w niej bebechy i wtedy w wielu grach przez pewien okres miałbyś i ładna oprawę graficzną i 60 klatek i 1080p.
A dopiero za jakiś czas ten standard by zmalał do 30 klatek i 1080p kosztem jeszcze lepszej grafiki.
Ale Sony jak i MS stworzyło oszczędną ósmą generację, bo jakby nie było na produkcję siudmej generacji poszło 2 albo nawet 3 razy więcej kasy niż na ósmą. Szczególnie SONY wie coś na ten temat.
0 kudosLucas-AT   @   22:42, 06.02.2014
Może my - gracze hardcorowi wypowiadający się na forach - byśmy byli zadowoleni, ale stanowimy 1% klientów. Wysoka cena = słaba sprzedaż. Słaba sprzedaż = mniejsze wsparcie deweloperów. Deal with it.

Nawiązujesz do PS3, ale przecież ta konsola na początku sprzedawała się słabo - dopiero po roku Sony obniżyło cenę i jakoś im to uratowało tyłek.
0 kudosFox46   @   22:46, 06.02.2014
Cytat: Lucas-AT
Może my - gracze hardcorowi wypowiadający się na forach - byśmy byli zadowoleni, ale stanowimy 1% klientów. Wysoka cena = słaba sprzedaż. Słaba sprzedaż = mniejsze wsparcie deweloperów. Deal with it.

Nawiązujesz do PS3, ale przecież ta konsola na początku sprzedawała się słabo - dopiero po roku Sony obniżyło cenę i jakoś im to uratowało tyłek.


Ano sprzedawał się słabo, bo przecież sony za wszelką cenę chciało odkuć się za straty przy produkcji Cella. Bo ten procek był wydajny ale bardzo kosztowny. A SONy narzuciło od razu wielką za niego cenę która bardziej odrzucała niż zachęcała, gdyby na dzień dobry wprowadzili załóżmy (w przeliczeniu na PLN) cenę 2399zł a nie 2899zł to klientów znalazło by się więcej. I z początku może nie z dużym plusem może nawet mniejszym minusem by wychodzili na prostą.A tak PS3 dopiero zaczęło się sprzedawać po 3 latach, a przecież mogła znacznie szybciej poprawić wynik sprzedaży.


0 kudosLucas-AT   @   22:51, 06.02.2014
Cena powyżej 2 tys. to dla Polaka blokada. Tak było i będzie.

Cytat: Fox46
bo konsole miały by zapas mocy. Tak jak to miała wcześniejsza generacja...

Cały czas żyjesz w błędnym przekonaniu. PS3 i X360 nie miały takiego zapasu mocy, jak Ci się wydaje. Czy na starcie gry działały na nich w 60 klatkach? Gears of War? GRAW? Oblivion? Nie działały. Dlaczego Call of Duty: Modern Warfare 4 na PS3 nie miało pełnego 720p? A dlaczego Halo 3 na X360 nie miało pełnego 720p? Zapas mocy? Sytuacja teraz jest taka sama, jak wtedy.
0 kudosFox46   @   23:33, 06.02.2014
Cytat: Lucas-AT
Cena powyżej 2 tys. to dla Polaka blokada. Tak było i będzie.
Cały czas żyjesz w błędnym przekonaniu. PS3 i X360 nie miały takiego zapasu mocy, jak Ci się wydaje. Czy na starcie gry działały na nich w 60 klatkach? Gears of War? GRAW? Oblivion? Nie działały. Dlaczego Call of Duty: Modern Warfare 4 na PS3 nie miało pełnego 720p? A dlaczego Halo 3 na X360 nie miało pełnego 720p? Zapas mocy? Sytuacja teraz jest taka sama, jak wtedy.


Raczej w dobrym miały bardzo wydajne procki co było widać, a nie chodziły bo wtedy 720P to było coś nowego dla konsol. Przecież PC nie obsługiwał wtedy jeszcze 1080p. Nie było czegoś takiego jak Full HD. Konsole obsługiwały wtedy standardy 720p choć nie wszystkie bo były tytuły które chodziły w 480p.
A 60 fps to były zbyt wysokie progi, przecież człowieku siódma generacja nie potrafiła utrzymać płynnych 30 klatek, a ty piszesz o 60. Były wyjątki jak GOW gdzie na początku gry gra hulała w 40fpsach ale to początek gry, tak samo jak w Darksiders były nie jedne momenty gdzie gra przekraczała 30fps, albo Infamus i kilka innych gier.
Dopiero teraz będzie pewnie tak że PS4 i Xo utrzymaną stałe 30 klatek bez spadków (tak myślę)

720 było czymś świeżym w konsolach a w PC czymś co już jest od X czasu. Skoro Full HD jest już standardem od dobrych kilkunastu lat, to SONY jak i MS mogło pomyśleć nad takim hardware który obsłuży 1080p + da nam duże pole do popisu na tle PCta(że nie odstawałby od dobrego PCta nie bardzo dobrego czy bardzo wydajnego tylko dobrego, bo dobre jest zawsze lepsze niż średnie czy słabe).
Ale po co ?? skoro można wydać taniej i wcisnąć ludziom kit ze to bardzo wydajny sprzęt, czaisz ??. Jak już pisałem wcześniej MS i SONY mogło ale nie chciało wydać czegoś bardziej przyszłościowego(sępili się z kasą bo Intel chciał za dużo $$ a kto wie czy ten procek i układ graficzny nie byłby lepszy od tego od AMD) . Woleli wydać coś po tańszych kosztach (bo AMD jest o wiele tańszy od Intela) niż coś droższego co by miało nieco szerszą przyszłość.

Ale tak to już będzie i jedni i drudzy będą cisnąc na tym sprzęcie dobrych kilka lat(pewnie dłużej niż 5-6lat) nawet jakby się już było to widać gołym okiem że np: po 4 latach z konsol są wyciśnięte 7 poty to Developing będzie trwał tak długo aż się nie będą doczytywały te tekstury co jakiś czas.
Siódma generacja dawała developerom duże nawet bardzo duże pole do popisu, ale bądź co bądź zbyt długo była wykorzystywana o 2 lata za długo. Widzieliśmy na własne oczy jakie były tego skutki.....
Jeżeli tak samo będzie w przypadku ósmej generacji, to te skutki będą jeszcze bardziej odczuwalne niż w przypadku siudmej generacji.

Jak pisał Zwarownik PS4 i XO to to samo co wcześniej tylko że ładniej, kupić kupię na pewno bo X360 i PS3 przekonały mnie od siebie. A sam kiedyś byłem negatywnie nastawiony na Konsole. Co sprawia że od ósmej generacji spodziewałem się większego BOOM!!. I w pewnym stopniu mnie zawiodła zresztą nie tylko mnie......
0 kudosKreTsky   @   03:10, 07.02.2014
Najpierw piszesz, ze gdyby zrobili mocniejsza konsole za 3k, to ludzie by sie cieszyli, a zaraz piszesz, ze przy poprzedniej strzelili se w noge bo zadali prawie 3k za PS3 na starcie.

O to chodzilo w tej generacji, zeby od samego poczatku konsole zarabialy i musieli to osiagnac jakims kosztem. Mi 30 klatek nie przeszkadze, chyba ze bedzie chodzilo o szootera na multi, to niech kroja rozdzielczosc ;]
0 kudoszvarownik   @   07:38, 07.02.2014
Niezbyt często zgadzam się z Foxem, ale wyciągnął mi z ust, to co miałem na myśli - Sony i MS wpakowali za mało kasy w obecną generację i już. Za czasów PS3 i X360 dokładali do interesu, ale własnie technologicznie wyprzedzali większość kompów. Teraz technologicznie nie wyprzedzają żadnego kompa (jeżeli mówimy o bebechach, bo wiadomo, że zamknięta architektura robi swoje). O ile np. Gears of War gdy wyszło, to urywało dupę na wszystkich platformach. Wyjdzie śliczny Order na PS4 i się okaże, że nie ma startu do trzeciego Crysisa na mocnym PC. No i taka to polityka.

Cytat: KreTsky
O to chodzilo w tej generacji, zeby od samego poczatku konsole zarabialy i musieli to osiagnac jakims kosztem. Mi 30 klatek nie przeszkadze, chyba ze bedzie chodzilo o szootera na multi, to niech kroja rozdzielczosc ;]
Wiem o co chodzi, ale właśnie coś kosztem czegoś. Swoją drogą, powtarzam, że mi 30 kl/s tez nie przeszkadza Uśmiech
0 kudosFox46   @   12:02, 07.02.2014
Cytat: KreTsky
Najpierw piszesz, ze gdyby zrobili mocniejsza konsole za 3k, to ludzie by sie cieszyli, a zaraz piszesz, ze przy poprzedniej strzelili se w noge bo zadali prawie 3k za PS3 na starcie.


Bo takie były fakty czasu nie cofniesz, kiedyś było inaczej, Sony musiało się odkuć po Cellu stąd cena prawie 3K za konsolę, ale mogli dać np: 2,5K nic nie stało na przeszkodzie(pisałem o tym już wcześniej). Ale jak to SONY musi narzucać zaje.... ceny. Co im to dało 3 lata strat, teraz by na pewno tak nie było gdyby wydali Konsole za prawie 3K to ludzie by kupić i tak kupili(zresztą u nas za prawie 3K , za oceanem byłby tańszy). Z pewnością by lepiej się sprzedawała konsola teraz niż PS3 kiedyś.
Dobry przykład XboxOne 500 dolarów a przecież X360 kosztował niewiele taniej w 2005 roku (Coś koło 460 dolarów). W przypadku XO slaby hardware zamydla Kinect "Co to on nie jest ". Microsoft mógłby dać mocniejsze podzespoły kosztem Kinecta jak już było wcześniej pisane. Ale po co... lepiej zrobić słabszy SHIT i wciskać ludziom.
Więc sony tym bardziej by przekupiło ludzi do sprzętu z mocnym Hardwarem za prawie 3K (wydaje mi się że to tym bardziej by dało po sobie poznać)
A Mocniejsza PS4 została zjedzona przez Developerów, bo ci prawie wykorzystali Hardware konsoli. A the Order chyba zrobi to już w 100%.
Pozostanie tylko optymalizacja, i jak ona zostanie wykorzystana to czekamy na doczytujące się tekstury w grach i koniec ósmej generacji czyli za 4-5 lat.
Napisze brzydko SONY i Microsoft za bardzo się cipili z kasą, pierw coś ogłaszają że jaki to ich sprzęt nie będzie wydajny, co to za cuda i dziwy na kiju będzie można robić, czego to nie obsłuży a potem jest .........O_o WTF!!. I tyle.

Mnie starczy też 30 klatek ale 60 to była by super doświadczenie dla graczy konsolowych, większość pisze że 30 wystarczy i przy 60 nie widać różnicy, bo po prostu przyzwyczaili się do 30 klatek.
Mimo to w K4 jak chwile grałem u znajomego i miałem w pewnym momentach wzrost klatek, to moim zdaniem były to najprzyjemniejsze chwile w grze.
Teraz liczę tylko na to że przy rozwałce itp: PS4 czy Xo obsłuży 30 stałych klatek bez spadków(wszak np: PS4 jest 15 razy mocniejsze od PS3).
A to że MS i SONY oszczędziło mocno na tej generacji to mnie tym nie kupili, kupią za jakiś czas jak ich sprzęt będzie wart wydania odpowiedniej sumy pieniędzy.

Temat już zresztą został wyczerpany i tyle.
0 kudosLucas-AT   @   15:52, 07.02.2014
Cytat: Fox46
720P to było coś nowego dla konsol. Przecież PC nie obsługiwał wtedy jeszcze 1080p. Nie było czegoś takiego jak Full HD. Konsole obsługiwały wtedy standardy 720p choć nie wszystkie bo były tytuły które chodziły w 480p.

720p było czymś świeżym dla konsol, ale nie dla PC, które już od dawna od tamtego czas ubsługiwały choćby 1200*1600.
Cytat: Fox46
A 60 fps to były zbyt wysokie progi, przecież człowieku siódma generacja nie potrafiła utrzymać płynnych 30 klatek, a ty piszesz o 60.

Jakie wysokie progi? Przecież 60 klatek na PC było od zawsze, a i znalazły się gry na PS2 z taką animacją - Twisted Metal Black, Tekken 5 czy Gran Turismo 4. Skoro 7 generacja tak wyprzedzała PC, jak piszecie, to dlaczego nie było 60 klatek, skoro na PC były?
Cytat: Fox46
X360 kosztował niewiele taniej w 2005 roku (Coś koło 460 dolarów)

Nie 460, a 400, czyli tyle, co PS4.
Cytat: Fox46
A Mocniejsza PS4 została zjedzona przez Developerów, bo ci prawie wykorzystali Hardware konsoli. A the Order chyba zrobi to już w 100%.

I tak samo było w 7 generacji. Pierwsze Gears of War niemal wykorzystało hardware X360, tak samo jak Uncharted PS3. Kontynuacje to tylko zmiany kosmetyczne wynikające z lepszej optymalizacji. Między Uncharted 3 a 1 nie ma wielkiej różnicy.

Cytat: zvarownik
technologicznie wyprzedzali większość kompów

7 generacja nie wyprzedzała kompów. Gdyby tak było to początkowe tytuły multiplatfortmowe działałyby w 60 klatkach, tak jak na PC, a działały w 30 - choćby Need for Speed Most Wanted czy GRAW. Do tego konsole miały niższą rozdzielczość (1280*720 vs 1280*1024 vs 1200*1600) i gorsze wygładzanie krawędzi. Mowa tu o 2005 i 2006 roku. Sytuacja z PS4 to 1:1 względem 7 generacji jeśli chodzi o dostępną moc na pokładzie. Tylko X1 jest skopany, a winowajcą jest Kinect. Wielka moc X360 i PS3 na starcie to mit. Choćby jakość roślinności z Gothica 3, który wyszedł w 2006 roku, do dziś jest na nich nieosiągalna. O Crysisie 1 nie wspomnę.
0 kudosFox46   @   19:08, 12.02.2014
UP: to ciekawe co jeszcze napiszesz jak będzie już dziewiąta generacja, w ten czas o ósmej generacji napiszesz że to był totalny złom Szczęśliwy(choć teraz bronisz jej jak lew Szczęśliwy ). jak mogła działąc w 60 klatkach skoro nie było to ich celem ??. Mało tego Siudma generacja nie potrafiła dać nam płynnych stałych 30 klatkach a ty piszesz o 60 klatkach. Do tego SONY a zaraz za nim MS głośno pisało że celują na next geny w 1080p i 60 klatek i co z tego wyszło. Hardware jest pozwala na to ale obecnie PCty konsolom na to nie pozwalają bo konsole teraz gonią PCta jeżeli chodzi o grafikę.

Sorry ale tak zleksza się zachowujesz jak jakiś fanboj konsolowy Szczęśliwy. Szczególnie jeśli chodzi o PS4, ktoś ma takie a nie inne odczucia to czemu na siłę wmawiasz że tak nie jest ??. Nie gadaj bo jakby nie było w pewnym stopniu Konsole wyprzedziły PCta. Wiadomo super przepaści nie było ale było widać i przede wszystkim mocno było odczuć że PC jest zagrożony przez siódmą generację. Szczególnie PCtowcy bardzo bardzo to odczuwali w latach 2006-2008.

I nie pisz o 60 klatkach bo to dla siudmej generacji było nie możliwe, dla ósmej jest jak najbardziej możliwe z tym że słabe podzespoły nie spisują się jak powinny się spisywać i tyle. Nie wmawiaj sobie że tak nie jest, bo gdyby tak nie było to PS4 z palcem w pupie by ujechało te 60 klatek. A że PS4 i Xo jest daleko za murzynami (PCtem) to teraz na chama wyciskają siódme poty z konsol żeby nie odbiegać od standardów Pctowych(i się nie ośmieszać że na konsoli "Nowej generacji " gry wyglądają tak biednie względem Pctów) oto cała filozofia ósmej generacji.
Przez to nie masz 60 klatek tylko 30 klatek i 1080p. Stąd mam nadzieje że uda się chociaż ósmej generacji utrzymać stałe 30 Fpsów bez spadków. I gdyby MS i SONY wpakowało więcej kasiory w lepszy Hardware konsoli to z pewnością taki The Order ujechałby bez problemu w 1080p i 60 klatek(pewnie ze spadkami ale cóż) wtedy można było by się szczycić że to jeszcze nie cała moc konsol , po prostu konsole wtedy były by warte swojej ceny.



Co do Gears of War to coś ci się pomyliło, on wykorzystywał tylko pamięć ram i to nie całą w dodatku. Bo 360 miała mieć 256mb a to było dla GOWa za mało i gra przycinała, a przy zmianie na 512 starczyło z zapasem.
Więc dalej sobie wmawiaj że siódma generacja była słaba, a ósma to jest wręcz przełom jeżeli chodzi o konsole.....
0 kudosLucas-AT   @   19:22, 12.02.2014
Cytat: Fox46
Sorry ale tak zleksza się zachowujesz jak jakiś fanboj konsolowy

Pisząc, że konsole były słabe już na starcie?
Cytat: Fox46
Do tego SONY a zaraz za nim MS głośno pisało że celują na next geny w 1080p i 60 klatek

Nic takiego nie kojarzę. Oba koncerny wielokrotnie pisały, że ta kwestia zalezy tylko od wyboru deweloperów. Choćby tu: https://www.games(...)6417488/
Cytat: Fox46
I nie pisz o 60 klatkach bo to dla siudmej generacji było nie możliwe

Nie lubię się powtarzać. Skoro 7 generacja na początku tak biła PC-ty, to dlaczego miała 30 klatek, a PC 60? Nie potrafisz odpowiedzieć na to pytanie.
Cytat: Fox46
Więc dalej sobie wmawiaj że siódma generacja była słaba, a ósma to jest wręcz przełom jeżeli chodzi o konsole.....

Czytaj ze zrozumieniem. Ja nigdzie nie napisałem, że 8 generacja to przełom.
Dodaj Odpowiedź