Super Roman Conquest - 16 bitowa gra zaprojektowana przez byłych pracowników LucasArts
Super Roman Conquest to pierwszy projekt SeaCliff Interactive - ekipy założonej przez dwóch byłych pracowników LucasArts po głośnym zamknięciu słynnego studia.
Super Roman Conquest to pierwszy projekt SeaCliff Interactive - ekipy założonej przez dwóch byłych pracowników LucasArts po głośnym zamknięciu słynnego studia. Gra jest osadzona w realiach starożytnego Rzymu, przedstawionego w 16 bitowej formie. Twórcy potrzebują jednak nieco grosza na jej dokończenie, dlatego rozpoczęli zbiórkę funduszy na Kickstarterze.
Deweloperzy określają Super Roman Conquest jako side-scrollowaną, wielopłaszczyznową strategię czasu rzeczywistego 3D. Rozgrywka ma zaś łączyć elementy współczesnych RTS-ów, z klasycznymi założeniami strategicznymi. Zadaniem gracza będzie przejęcie kontroli nad jednostkami, sianie spustoszenia na różnorodnych lokacjach w stylu retro i podbijanie terytoriów.
Według projektantów, podstawowe elementy zostały już ukończone, ale dodatkowe pieniądze są im potrzebne na wprowadzenie brakującej treści. Potrzebują na ten cel 30 tysięcy dolarów. Zapowiedzieli, że jeśli zbiorą fundusze do 22 listopada to gra zostanie wydana latem przyszłego roku. W okolicach grudnia ma się pojawić zamknięta beta, w której sprawdzimy w jakiej formie są Tim Temmerman i Matt Boland - czyli autorzy.
Poniżej filmik promujący Super Roman Conquest - ukazuje on gameplay. Należy jednak pamiętać, że zaprezentowany materiał nie odzwierciedla finalnego wyglądu gry, ta bowiem ciągle ewoluuje.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler